فروش کالا و خدمات از طریق پلتفرم ‏های انتشار آگهی یکی از راه‏ های کسب درآمد برای بسیاری از افراد جامعه است. افراد جامعه برای برآورده‏ شدن خواسته‌هایشان همواره نیازمند یک سامانه انتشار آگهی معتبری بوده اند که بتواند پاسخگوی نیاز آن‏ها باشد و خدماتی در خور دریافت کنند.
رسانه‌های مکتوب از سالیان گذشته علاوه بر انتشار اخبار و اطلاع‏ رسانی‌های داخلی و خارجی کشور، فضایی در اختیار مخاطبان قرار دادند که بتوانند کالا و خدمات خود را به دیگران معرفی کنند. راهنمای همشهری رسانه‌ای است که بیش از ربع قرن در زمینه انتشار آگهی و مشاوره تبلیغات سابقه دارد و همواره تمام تلاش خود را برای پاسخگویی به مخاطبان به کار بسته است. راهنمای همشهری همیشه در کنار بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ مختلف بوده ‏است تا بتوانند با معرفی کالا و خدماتشان در این رسانه، به رشد کسب و کارها کمک کند.
این رسانه با تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل خود فضایی را فراهم کرد که مردم با اطمینان خاطر به آگهی‌ها مراجعه کرده و از خدمات مورد نیاز بهره‌مند شوند. در حال حاضر این رسانه به پشتوانه مخاطبان همیشگی خود در سراسر ایران با تمامی سنین و اقشار مختلف و امکان دسترسی آنها به خدمات از طریق بیش از ۶۰ دفتر قبول آگهی تمامی موضوعات مختلف از جمله استخدام، خرید و فروش املاک، خودرو و سایر کالاها و خدمات را پوشش می‌دهد.
با تغییر ذائقه و نگرش مخاطبان، راهنمای همشهری در کنار نسخه چاپی از ۲ دهه گذشته در فضای مجازی فعالیت خود را آغاز کرد تا امکان دسترسی آسان‌تر مخاطبان به خدمات نیازمندی‌ها فراهم شود. سایت راهنما ضمن توجه ویژه به موضوع احراز هویت آگهی ‏دهندگان، تمامی تلاش خود را بکار گرفته است تا با کنار گذاشتن برخی محدودیت‌های نسخه چاپی و ارائه خدمات جدید از جمله انتشار آگهی عکس‌دار بتواند انتظارات مخاطبان و مشتریان را برآورده کند.
این رسانه ارائه خدمات خود به کاربران را به چنین مواردی محدود نکرد و خدمات خود را در قالب اپلیکیشن نیازمندی‏ها با هدف دسترسی راحت‌تر و سریعتر کاربران به ثبت آگهی و مشاهده بیش از ده‏ها هزار آگهی روزانه در تمامی موضوعات راه اندازی کرده که می‌تواند پاسخگوی نیازهای مردم در سراسر ایران باشد. اپلیکیشن راهنما با پشتیبانی ۲۴ ساعته همراه کسب و کارهای کوچک و بزرگ نیز خواهد بود و تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهد گرفت که همانند ۲۶ سال سپری‏ شده بار دیگر در جهت رونق مشاغل و کمک به خرید و فروش کالا و خدمات کاربران گامی بزرگ بردارد.
نیازمندی‌های روزنامه همشهری به عنوان اولین رسانه تبلیغاتی با احراز هویت آگهی دهندگان و ارائه خدمات مختلف در حوزه‌های چاپی و فضای مجازی با شعار “همان نیازمندی‌های مطمئن شما، به روزتر” در کنار شماست.
شما می‌توانید از طریق لینک‏های زیر به صورت مستقیم یا با نصب مایکت، اپلیکیشن نیازمندی‏ها را دریافت و از خدمات آن استفاده کنید:
آیکون دریافت از مایکت
آیکون دریافت مستقیم اپ
آیکون وب اپ


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code