نیازمـندی هـای همشـهری
ورود و ثبت نام
لطفا شماره تماس خود را جهت ورود وارد نمایید، اطلاعات تماس شما نزد نیازمندیها محفوظ بوده و به هیچ عنوان در اختیار شخص و یا سازمان ثالثی قرار نخواهد گرفت.
شماره موبایل
ورود
شرایط و قوانین
نیازمندیها را می پذیرم.

نیازمـندی هـای همشـهری
خانه
نیـازمندی‌های هـمشـهری
  • املاک
    فروش مسکونی,اجاره مسکونی,فروش اداری و تجاری,اجاره اداری و تجاری,اجاره کوتاه مدت
  • وسایل نقلیه
    فروش خودرو,اجاره خودرو,موتورسیکلت و لوازم جانبی,دوچرخه و لوازم جانبی,قطعات یدکی و لوازم جانبی خودرو
  • استخدام
    کارگر ساده,خیاط و مشاغل مرتبط,کارمند,حسابدار,کارگر ماهر
  • لوازم الکترونیکی
    موبایل، تبلت و لوازم جانبی,لپ تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی,کنسول و بازی,صوتی و تصویری,دوربین عکاسی، فیلمبرداری و لوازم جانبی
  • لوازم خانه و اثاثیه
    لوازم آشپزخانه,لوازم خانگی,سرمایش و گرمایش,خدمات سمساری,ابزار ساختمانی
  • خدمات
    خدمات ساختمانی,خدمات وسایل نقلیه,خدمات مجالس/مراسم,کامپیوتر، موبایل و تبلت,کودک و سالمند
  • کسب و کار، صنعت
    سرمایه گذاری,تولیدی و صنعتی,حقوقی و اداری,مالی، بیمه و حسابداری,بازاریابی و پخش
  • لوازم شخصی
    پوشاک، کیف و کفش,اکسسوری,آرایشی و بهداشتی,وسایل بچه,گمشده ها
  • سرگرمی، فرهنگ و هنر
    لوازم التحریر,کتاب و مجلات,آلات و لوازم موسیقی,حیوانات خانگی,کلکسیون
  • گردشگری
    تور داخلی,تور خارجی,بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس,هتل,خدمات ویزا
نیازمندی های همشهری
دانلود نیازمندی ها
دریافـت رایگـان از پلتـفرم های نرم افـزاری
نـسخــه چــاپيمـجـله
پروفایل
ورود و ثـبت نام
ثـبـت آگـهـی
اسـتـخــدام
آپـارتــمـان
خــودروسـواری
grey-search-icon
نیـازمندی‌های هـمشـهری
استخدام
آپارتمان
خودروسواری
grey-search-icon
فیـلتــرها
دسـتــه بـنــدی ها
تعمیرکار
شــهر ، محــله
عکــس دار
فــوری
روزنــامه
گرافــیـکی
  • املاک
  • وسایل نقلیه
  • استخدام
  • لوازم الکترونیکی
  • لوازم خانه و اثاثیه
  • خدمات
  • کسب و کار، صنعت
  • لوازم شخصی
  • سرگرمی، فرهنگ و هنر
  • گردشگری
  • more
استخدام مکانیک
استخدام مکانیک
23 روز پیش
توضیحات
مکانیک ماهر درصدی نیازمندیم 09124971282
توضیحات
یک نفر مکانیک و یکنفر برقکار ترجیحا در زمینه لیفتراک محل کار شهر قدس 66381248
استخدام مکانیک
استخدام مکانیک
25 روز پیش
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
شرکت تولیدی در محدوده کهریزک و اسلامشهر به تعدادی مکانیک صنعتی نیازمند است 56545952 الی 56545948
صافکار نیازمندیم
صافکار نیازمندیم
2 ماه پیش
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
به یک صافکار ماهر کار بلد نیازمندم جهت کار در تعمیرگاه صافکاری نقاشی درصدی یا حقوقی اتباع استخدام‌میشود جای‌خواب هم دارد
استخدام مکانیک در شرکت معتبر
استخدام مکانیک در شرکت معتبر
2 ماه پیش
فـوری
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
استخدام مکانیک سنگین در شرکت معتبر خودرویی حداقل دوسال سابقه کار مرتبط دارای حداقل مدرک دیپلم فنی داخلی (203)
سرویس کار و فنی کار اسانسور
سرویس کار و فنی کار اسانسور
3 ماه پیش
فـوری
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
تعمیرکار و سرویس کار مسلط به انجام امور به سرویس انواع اسانسور و تشخیص،رفع عیب و تعمیر انواع اسانسور با وسیله نقلیه .

استخدام تعمیرکار

از جمله شغل‌هایی که نیاز به تخصص و شناخت دستگاه‌های مربوطه دارد، شغل تعمیراتی است. در واقع یک تعمیرکار در هر حوزه‌ای که فعالیت می‌کند باید به خوبی از جزئی‌ترین موارد یک دستگاه اطلاع داشته باشد تا در این صورت بتواند ایرادات پیش آمده را در مدت زمان کوتاهی حل و فصل کند. این در حالی است که در بعضی از صنایع حضور دائمی یک تعمیرکار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که برای این منظور شرکت یا کارخانه مدنظر به استخدام تعمیرکار روی می‌آورد.
حال اگر شما هم در حال حاضر در حیطه‌ی خود یک تعمیرکار متخصص به حساب می‌آیید، باید با استفاده از آگهی‌های استخدام تعمیرکار شانس خود را برای جذب در شرکت‌های معتبر امتحان کنید. ما در ادامه علاوه بر شغل‌های تعمیراتی مهم به مرجعی اشاره خواهیم کرد تا با استفاده از آن بتوانید فرصت‌های شغلی مناسبی را برای خود دست و پا کنید.


تعمیرکار موبایل


پیچیدگی‌موبایل‌ها بر هیچکس پوشیده نیست چرا که در حال حاضر حتی اگر قصد داشته باشیم به عملکرد فنی یک گوشی کاملاً دسترسی داشته باشیم، باز هم نیاز به یک متخصص وجود دارد، حال فرض کنید که گوشی مدنظرمان دچار ایراد شده و احتیاج به یک تعمیرکار وجود داشته باشد. در هر حال استخدام تعمیرکار موبایل یکی از شغل‌های پرتقاضایی است که این روزها رواج پیدا کرده است و اگر فکر می‌کنید که در این زمینه تخصص دارید، کافی است که به بررسی آگهی‌های استخدامی بپردازید.


تعمیرکار کامپیوتر


از جمله محصولات پر مصرف در ادارات و حتی منازل کامپیوترها یا لپ‌تاپ‌ها هستند که اگر دچار مشکل فنی شوند، باید به دست متخصصین سپرده شوند. در بعضی از حوزه‌ها و صنایع بکارگیری از کامپیوتر به صورت دائمی، از الزامات است. به همین دلیل وجود یک تعمیرکار در اداره، شرکت یا کارخانه ضروری به نظر می‌رسد. به همین دلیل یکی از بیشترین آگهی‌های استخدامی مربوط به تعمیرکار کامپیوتر است که می‌توانید از طریق سایت یا روزنامه، این‌گونه آگهی‌های را بررسی کنید.


تعمیرکار خودرو


تعمیر کردن خودروها به تخصص و دانش ویژه‌ای نیاز دارد به همین دلیل تعمیرگاه‌هایی که قصد دارند خدمات خود را به شکل گسترده به صاحبان خودرو ارائه دهند، نیاز به افرادی خواهند داشت که تجربه تعمیر خودرو داشته و یا حداقل از دانش آن برخوردار باشند. به همین منظور اقدام به ثبت آگهی‌های استخدام تعمیرکار خودرو می‌کنند که در این صورت اگر این توانایی را در خود می‌بینید، می‌توانید به بررسی آنها بپردازید.


تعمیرکار یخچال


یخچال از جمله وسایل خانگی بسیار مهم تلقی می‌شود که برای تعمیر مشکلات احتمالی آن نیاز به یک متخصص کاربلد خواهیم داشت. اگر در سطح شهرتان گشتی بزنید، تعمیراتی‌های زیادی را برای این محصول مشاهده می‌کنید که حداقل یکی دو تا وردست بعنوان شاگرد دارند. اگر شما هم در این زمینه تخصص دارید، فقط کافی است که به آگهی‌های استخدامی سایت‌های معتبر سر بزنید تا در صورت تأییده گرفتن مشغول به کار شوید. دقت کنید که حتماً نباید بعنوان رسمی استخدام نشوید و به صورت پروژه‌ای نیز می‌توانید درآمد خوبی داشته باشید.


تعمیرکار جاروبرقی


استخدام تعمیرکار جاروبرقی در محل یکی از عناوین آگهی‌های استخدامی است که در سایت‌ها مشاهده می‌کنید. همانطور که می‌دانید با توجه به گسترش استفاده از چنین محصولاتی، می‌توان کسب و کار مناسبی را برای خود دست و پا کنید چرا که به طور حتم چنین وسایل برقی حداقل هر چند ماه یک بار، نیاز به سرویس یا تعمیر خواهند داشت. برای این منظور توصیه می‌کنیم که حتماً آگهی‌های استخدامی سایت‌های معتبر را در نظر بگیرید.


بررسی فرصت‌های شغلی تعمیرکار از سایت راهنمای همشهری


در این مقاله فقط به بخش بسیار اندکی از شغل‌های تعمیرکاران پرداختیم و چنانچه شما عزیزان، تخصص‌تان در حوزه‌های دیگر است، فقط کافی است که به سایت‌ها یا روزنامه‌هایی مراجعه کنید که به انتشار آگهی‌های استخدام تعمیرکار پرداخته‌اند تا در این صورت بتوانید شغلی متناسب با رشته یا مهارت‌تان پیدا کنید.
 برای این منظور توصیه می‌کنیم که از وب‌سایت تخصصی راهنمای همشهری استفاده کنید چرا که در این سایت، بستر مناسبی برای ثبت آگهی‌های تبلیغاتی استخدام تعمیرکار در نظر گرفته شده است. از طرف دیگر اگر صاحب یک شرکت یا کارخانه هستید و به دنبال جذب یک نیرو بعنوان تعمیرکار می‌باشید، کافی است که در سایت راهنمای همشهری ثبت نام کنید و آگهی استخدامی‌تان را به ثبت برسانید تا در معرض دید همگان قرار بگیرد. ضمناً هر گونه سوال یا ابهام در این زمینه را نیز می‌توانید با استفاده از راه‌های قرار داده شده با مشاوران این سایت در میان بگذارید.