نیازمـندی هـای همشـهری
ورود و ثبت نام
لطفا شماره تماس خود را جهت ورود وارد نمایید، اطلاعات تماس شما نزد نیازمندیها محفوظ بوده و به هیچ عنوان در اختیار شخص و یا سازمان ثالثی قرار نخواهد گرفت.
شماره موبایل
ورود
شرایط و قوانین
نیازمندیها را می پذیرم.

نیازمـندی هـای همشـهری
خانه
نیـازمندی‌های هـمشـهری
  • املاک
    فروش مسکونی,اجاره مسکونی,فروش اداری و تجاری,اجاره اداری و تجاری,اجاره کوتاه مدت
  • وسایل نقلیه
    فروش خودرو,اجاره خودرو,موتورسیکلت و لوازم جانبی,دوچرخه و لوازم جانبی,قطعات یدکی و لوازم جانبی خودرو
  • استخدام
    کارگر ساده,خیاط و مشاغل مرتبط,کارمند,حسابدار,کارگر ماهر
  • لوازم الکترونیکی
    موبایل، تبلت و لوازم جانبی,لپ تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی,کنسول و بازی,صوتی و تصویری,دوربین عکاسی، فیلمبرداری و لوازم جانبی
  • لوازم خانه و اثاثیه
    لوازم آشپزخانه,لوازم خانگی,سرمایش و گرمایش,خدمات سمساری,ابزار ساختمانی
  • خدمات
    خدمات ساختمانی,خدمات وسایل نقلیه,خدمات مجالس/مراسم,کامپیوتر، موبایل و تبلت,کودک و سالمند
  • کسب و کار، صنعت
    سرمایه گذاری,تولیدی و صنعتی,حقوقی و اداری,مالی، بیمه و حسابداری,بازاریابی و پخش
  • لوازم شخصی
    پوشاک، کیف و کفش,اکسسوری,آرایشی و بهداشتی,وسایل بچه,گمشده ها
  • سرگرمی، فرهنگ و هنر
    لوازم التحریر,کتاب و مجلات,آلات و لوازم موسیقی,حیوانات خانگی,کلکسیون
  • گردشگری
    تور داخلی,تور خارجی,بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس,هتل,خدمات ویزا
نیازمندی های همشهری
دانلود نیازمندی ها
دریافـت رایگـان از پلتـفرم های نرم افـزاری
نـسخــه چــاپيمـجـله
پروفایل
ورود و ثـبت نام
ثـبـت آگـهـی
اسـتـخــدام
آپـارتــمـان
خــودروسـواری
grey-search-icon
نیـازمندی‌های هـمشـهری
استخدام
آپارتمان
خودروسواری
grey-search-icon
فیـلتــرها
دسـتــه بـنــدی ها
برقکار
شــهر ، محــله
عکــس دار
فــوری
روزنــامه
گرافــیـکی
  • املاک
  • وسایل نقلیه
  • استخدام
  • لوازم الکترونیکی
  • لوازم خانه و اثاثیه
  • خدمات
  • کسب و کار، صنعت
  • لوازم شخصی
  • سرگرمی، فرهنگ و هنر
  • گردشگری
  • more
توضیحات
به تعدادی برقکار ساختمانی ماهر ، نیمه ماهر ، کارآموز محدوده شرق تهرانپارس نیازمندیم 09120324496
استخدام نیرو
استخدام نیرو
24 روز پیش
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
استخدام نیرو یک مهندس میکانیک با حداقل 3 سال سابقه کار در کارخانه صنعتی کارکرده باشد و یا تجربه آن را داشته باشد. 02144901400
برقکار نیمه ماهر
برقکار نیمه ماهر
3 ماه پیش
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
نیازمند یک نفر برقکار نیمه ماهر جهت کار در پروژه ساختمانی تسویه ماهانه مساعده هر 10 روز ساعت کار از 8 الی 17 بیمه و ناهار ندارد

استخدام برقکار

یک برقکار یک استاد ماهر است که در صنعت ساختمان کار می‌کند و در طراحی، نصب، نگهداری و تعمیر سیستم‌های قدرت تخصص دارد. برقکارها در طیف گسترده‌ای از بخش‌های حرفه‌ای مانند مسکونی، تعمیر و نگهداری ساختمان‌های اداری و همچنین ساخت و ساز تجاری/صنعتی و مسکونی فعالیت می‌کنند. در حال حاضر افرادی زیادی هستند که قصد ورود به این شغل نسبتاً حساس و البته خطرناک را دارند که اگر شما هم که در حال مطالعه‌ی این مقاله هستید، چنین تصمیمی گرفته‌اید، توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

انواع برقکار

انواع برقکار را می‌توان به چند دسته کلی تقسیم کرد. با این حال، دو دسته اصلی وجود دارد که اکثر برقکاران در آن قرار می‌گیرند:

- دسته‌ی اول افرادی هستند که در محیط‌های باز کار می‌کنند و سیستم‌های انتقال و توزیع برق را با ولتاژهای بالاتر نصب می‌کنند. آنها اطمینان حاصل خواهند کرد که برق تولید شده در نیروگاه‌ها به ایستگاه‌های فرعی منتقل می‌شود و برای مدیریت خطوط ولتاژ بالا در سراسر تأسیسات مسکونی، تجاری و صنعتی مجهز هستند.

- دسته‌ی دوم برقکارانی هستند که با ولتاژ کمتری که در داخل ساختمان‌ها و دیگر سازه‌ها وجود دارد سر و کله می‌زنند. این افراد سیستم‌های الکتریکی را نصب، نگهداری و یا تعمیر می‌کنند تا برق ساختمان‌های مسکونی، تجاری و صنعتی با قدرت قابل اعتماد فراهم شود. گفتنی است که سیستم‌های مسکونی مانند نصب پنل‌های خورشیدی در این دسته قرار می‌گیرند.

انواع برقکار بر اساس سطوح گواهینامه

سه سطح از گواهینامه برای برقکاران وجود دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

·       کارآموز برق

اولین قدم برای تبدیل شدن به یک برقکار، گذراندن یک برنامه کارآموزی است. برای اعمال این امر به دیپلم دبیرستان (یا معادل آن) نیاز است. به طور کلی، یک کارآموز قبل از پیوستن به یک گروه تجاری برق، صدها ساعت در کلاس درس آموزش خواهد دید. گفتنی است که پس از حدود سه تا شش سال پس از  کارآموزی، می‌توانید زیر نظر یک برقکار دارای مجوز فعالیت کنید.

·       برقکار شاگرد

هنگامی که برنامه کارآموزی خود را کامل کرده و تمام الزامات آن را برآورده کرده‌اید، سپس می‌توانید در یک آزمون رسمی شرکت کنید تا بعنوان یک برقکار حرفه‌ای پذیرفته شوید که در این صورت می‌توانید مجوز فعالیت خود را از مراجع ذیصلاح دریافت کنید. این مجوز به شما امکان می‌دهد بدون نظارت کار کنید و همچنین اعتبار لازم را برای آموزش کارآموزان جدید به شما خواهد داد.

·       کارشناس ارشد برق

کارشناسی ارشد برق بالاترین سطح مجوز برق است که در ایران باید مراتب تحصیلی بالایی را گذارنده باشید. به طور کلی پس از دریافت مجوزهای لازم برای فعالیت در این بخش امکان حضور در پیچیده‌ترین پروژه‌‌های تجاری و صنعتی را خواهید داشت.

موقعیت‌های شغلی یک برقکار

برای یک برقکار حرفه‌ای موقعیت‌های شغلی مختلفی وجود دارد که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

·       برق صنعتی

یک برقکار صنعتی وظیفه نصب، عیب یابی و تعمیر تجهیزات الکتریکی در نیروگاه‌ها، کارخانه‌های فرآوری و معادن را بر عهده دارد. به طور کلی این نوع از برقکارها با سیستم‌های تولیدی و ماشین آلات بزرگ و پیچیده کار می‌کنند.

·       برقکار تجاری

یک برقکار تجاری؛ متخصص در نصب، تعمیر و حفظ سیستم‌های الکتریکی است که اکثر آنها در ساختمان‌های تجاری مانند ادارات به فعالیت می‌پردازند. به عنوان یک برقکار تجاری، ممکن است از شما خواسته شود تا در طراحی و برنامه ریزی سیستم‌های الکتریکی در طول ساخت ساختمان‌های جدید ورود کنید.

·       برقکار مسکونی

برقکار خانگی رایج ترین نوع برقکار است. آنها معمولاً مسئول نصب، عیب یابی، نگهداری و ارتقاء سیستم‌های الکتریکی هستند که ممکن است شامل تجهیزات مختلف موجود در آپارتمان‌ها باشد. گفتنی است که وظایف‌تان به عنوان یک برقکار مسکونی بررسی سیستم‌های امنیتی، واحدهای تهویه مطبوع و سایر لوازم خانگی است که در صورت لزوم باید اقدام به نصب و تعمیر آنها کنید.

·       برق خودرو

یک متخصص برق خودرو در خودروها و سایر وسایل نقلیه خودرویی متخصص است و مسئول سیستم‌های الکتریکی در این گونه وسایل نقلیه خواهد بود که برای ایمنی سرنشینان حیاتی است. برای اینکه بتوانید یک برقکار خودرو باشید باید به درک عمیقی از عیب‌یابی خودرو برسید. ممکن است تجربه در این موقعیت شغلی دارای اهمیت بیشتری باشد.

آگهی‌های استخدام برقکار در راهنمای همشهری

برای اینکه بتوانید موقعیت‌های شغلی استخدام برقکار را پیدا و بررسی کنید، توصیه می‌کنیم که به بخش مرتبط با این‌گونه آگهی‌ها در سایت راهنمای همشهری مراجعه کنید. به صورت روزانه صدها آگهی استخدام برقکار در این سایت منتشر می‌شود که می‌توانید عناوین دلخواه را بررسی و در صورت تمایل با کارفرما جهت استخدام تماس حاصل فرمایید. همچنین اگر به شخصه قصد استخدام یک برقکار را دارید، کافی است که پس از عضویت در سایت راهنمای همشهری آگهی مدنظرتان را در سایت منتشر کنید.