نیازمـندی هـای همشـهری
ورود و ثبت نام
لطفا شماره تماس خود را جهت ورود وارد نمایید، اطلاعات تماس شما نزد نیازمندیها محفوظ بوده و به هیچ عنوان در اختیار شخص و یا سازمان ثالثی قرار نخواهد گرفت.
شماره موبایل
ورود
شرایط و قوانین
نیازمندیها را می پذیرم.

نیازمـندی هـای همشـهری
خانه
نیـازمندی‌های هـمشـهری
  • املاک
    فروش مسکونی,اجاره مسکونی,فروش اداری و تجاری,اجاره اداری و تجاری,اجاره کوتاه مدت
  • وسایل نقلیه
    فروش خودرو,اجاره خودرو,موتورسیکلت و لوازم جانبی,دوچرخه و لوازم جانبی,قطعات یدکی و لوازم جانبی خودرو
  • استخدام
    کارگر ساده,خیاط و مشاغل مرتبط,کارمند,حسابدار,کارگر ماهر
  • لوازم الکترونیکی
    موبایل، تبلت و لوازم جانبی,لپ تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی,کنسول و بازی,صوتی و تصویری,دوربین عکاسی، فیلمبرداری و لوازم جانبی
  • لوازم خانه و اثاثیه
    لوازم آشپزخانه,لوازم خانگی,سرمایش و گرمایش,خدمات سمساری,ابزار ساختمانی
  • خدمات
    خدمات ساختمانی,خدمات وسایل نقلیه,خدمات مجالس/مراسم,کامپیوتر، موبایل و تبلت,کودک و سالمند
  • کسب و کار، صنعت
    سرمایه گذاری,تولیدی و صنعتی,حقوقی و اداری,مالی، بیمه و حسابداری,بازاریابی و پخش
  • لوازم شخصی
    پوشاک، کیف و کفش,اکسسوری,آرایشی و بهداشتی,وسایل بچه,گمشده ها
  • سرگرمی، فرهنگ و هنر
    لوازم التحریر,کتاب و مجلات,آلات و لوازم موسیقی,حیوانات خانگی,کلکسیون
  • گردشگری
    تور داخلی,تور خارجی,بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس,هتل,خدمات ویزا
نیازمندی های همشهری
دانلود نیازمندی ها
دریافـت رایگـان از پلتـفرم های نرم افـزاری
نـسخــه چــاپيمـجـله
پروفایل
ورود و ثـبت نام
ثـبـت آگـهـی
اسـتـخــدام
آپـارتــمـان
خــودروسـواری
grey-search-icon
نیـازمندی‌های هـمشـهری
استخدام
آپارتمان
خودروسواری
grey-search-icon
فیـلتــرها
دسـتــه بـنــدی ها
کارمند فروش
شــهر ، محــله
عکــس دار
فــوری
روزنــامه
گرافــیـکی
  • املاک
  • وسایل نقلیه
  • استخدام
  • لوازم الکترونیکی
  • لوازم خانه و اثاثیه
  • خدمات
  • کسب و کار، صنعت
  • لوازم شخصی
  • سرگرمی، فرهنگ و هنر
  • گردشگری
  • more
استخدام کارمند فروش
استخدام کارمند فروش
17 روز پیش
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
کارمند فروش آقا جهت شرکت تولیدی معتبر در محدوده شریعتی -دولت تلفن 09123116248 و 22578050 و 22578055
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
شرکت تولید کننده مواد اولیه واقع در شهرک صنعتی شمس آباد برای تکمیل کادر فروش خود دعوت به همکاری می‌نماید. 3نفر خانم با فن بیان عالی ساکن تهران و شهرری حداکثر سن 35 سال بازاریابی بصورت تلفنی می‌باشد حقوق وزارت کار+پورسانت+بیمه+سرویس
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
کارمند فروش شرکت واردات تجهیزات آزمایشگاهی ساعت کاری 8:30 الی 4:30 پجشنبه ها تعطیل مسلط به شیمی و شناخت دستگاه های تخصصی مسلط به امور اداری
کارمند فروش
کارمند فروش
1 ماه پیش
فـوری
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
یک شرکت معتبر بازرگانی -تولیدی جهت کادر فروش خود 2نفر خانم استخدام میکند. فوری. ارسال رزومه به aderan_sanate@yahoo.com
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
جهت بازاریابی و فروش شرکت تامین کننده تجهیزات نفت و گاز و پتروشیمی
کارمندفروش
کارمندفروش
1 ماه پیش
فـوری
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
2 نفر خانم برای کادر فروش در یک شرکت معتبر تولیدی بازرگانی در زمینه فولاد-دفتر مرکزی- با 2 سال سابقه کار در زمینه فروش
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
یک شرکت تجهیزات پزشکی برای تکمیل کادر فروش خود نیاز به نیروی فروش دارد . * بیمه از ابتدای همکاری * پاداش و پورسانت ** فایل رزومه خود را از طریق واتساپ یا ایتا ارسال بفرمایید.
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
-کارشناس فروش با فن بیان قوی -مسئولیت پذیر، دارای روحیه کار تیمی و تعهد کاری -دارای نظم و انضباط کاری و شخصی -مسلط به نرم افزارهای اداری (Word و Excel) -دارای سابقه مرتبط -ترجیحا فارق التحصیل رشته مکانیک، نقشه کشی صنعتی، پلیمر و صنایع
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
.مسلط به نرم افزار حسابداری شایگان ·مسلط به حسابداری خرید، فروش، خزانه داری ·ثبت و بایگانی روزانه کلیه اسناد حسابداری ·آشنا به حسابداری بازرگانی ·تهیه و ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی ·تهیه و ارسال لیست حقوق و دستمزد .حداقل 3 سال سابقه کار در حوزه حسابداری فروش . محیط پویا با پرداخت های منظم . اشتیاق به جست ‌و جو و یادگیری . برخورداری از روحیه کار تیمی، رفتار و تعهد سازمانی و هماهنگی با مدیران . توانایی پیشبرد پروژه‌ها به ‌صورت مستقل و پیگیری تا حصول نتیجه .مسئولیت ‌پذیری، تعهد به زمان و دقت در جزئیات کار . گزارش دهی منظم در صورت تمایل رزومه خود را برای ما ارسال کنید. معرفی شرکت رایانه همراه کیان علاوه بر اینکه تنها نمایندگی رسمی گوشی هوشمند xiaomi به‌حساب می‌آید، همیشه در تلاش است تا خدمات شایسته ای به مشتریان وفادار خود ارائه نماید و با فراهم ساختن محیطی امن، خلاق و پویا برای کارمندان خود توانسته پله های موفقیت را هر چه سریعتر سپری نموده و به اهداف بزرگتری دست یابد. تمامی افراد در این مجموعه همانند یک خانواده در کنار هم قرار گرفته‌اند و سعی می‌کنند در شرایط سخت و در برابر چالش‌های پیش‌رو، پشتیبان یکدیگر باشند. رایانه همراه مکان مناسبی برای رشد هر چه بیشتر استعداد و توانایی افراد با انگیزه و پر تلاش می باشد، همچنین این مجموعه با در اختیار گذاشتن فرصت مناسب برای بیان ایده های جدید و سرمایه گذاری بر روی ذهن های جوان و خلاق می کوشد تا مسیر موفقیت را با سرعت بیشتری طی نماید. شرکت رایانه همراه تنها نمایندگی رسمی محصولات xiaomi با پشتوانه و تجربه غنی در واردات رسمی تلفن­های همراه شرکت شیائومی و خدمات پس از فروش انها، با فراهم ساختن مراکز مجهز و منحصر به فرد، همیشه در تلاش است که بتواند هر چه بیشتر خدمات پس از فروش خود را در شان و مقام هموطنان گرامی ارائه نماید. رایانه همراه کیان با برقراری روابط گسترده­ با تیم فنی کمپانی xiaomi توانسته تا خدمات پس از فروش را دقیقا مطابق معیارها و استاندارهای جهانی شرکت مذکور به مشتریان گرامی خود در سطح کشور عزیزمان ایران، ارائه نماید.
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
کار به صورت گروهی و تلفنی میباشد و فقط با آژانس های هواپیمایی در ارتباط میباشید ساعت کاری 9.30 تا 5.30 میباشد 10 تومن حقوق + بیمه + پورسانت میباشد
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
منشی مسلط به امور کامپیوتر جهت پاسخگویی و بازاریابی اتومبیل
کارمند فروش
کارمند فروش
2 ماه پیش
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
دارای فن بیان قوی آشنا به کامپیوتر جهت فروش و بازاریابی تلفنی داخل شرکت حقوق ثابت + بیمه ارسال رزومه : ssacreatry@gmail.com
کارمند اداری واحد فروش ( خانم )
کارمند اداری واحد فروش ( خانم )
2 ماه پیش
فـوری
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
شرکت آرتلن پرتو پایتخت واقع در مجتمع پایتخت میرداماد جهت تکمیل کادر فروش خود از کارجویان عزیز دعوت به همکاری مینماید. خانم 25 تا 35 سال آشنا به کامپیوتر دارای روابط عمومی بالا علاقه مند به کار تیمی ساعت کاری 9/30 تا 18/30 شنبه تا 4 شنبه 9/30 تا 15/30 یک هفنه درمیان روز 5 شنبه حقوق+ بیمه +پاداش
استخدام کارمند فروش
استخدام کارمند فروش
3 ماه پیش
فـوری
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
حوزه فعالیت بی ام اس است ساعات کاری شنبه تا چهارشنبه
کارمند فروش
کارمند فروش
3 ماه پیش
فـوری
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
آشنایی با اصول اولیه بازاریابی و فروش دارایی فن بیان قوی و پیگیر
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
کارمند اداری - فروش در محیطی کاملا پر انرژی

استخدام کارمند فروش

یک کارمند فروش مسئول کمک به مشتریان در خرید محصولات، پاسخگویی به سوالات مشتریان و ارائه توصیه‌های محصول به متقاضیان است. کارمندان فروش برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان و حفظ بازخورد خوب برای کسب و کار، به مهارت‌های ارتباطی و خدمات مشتری عالی نیاز دارند. آن‌ها همچنین موجودی‌ها را بررسی کرده و در صورت نیاز از انبار درخواست کالا می‌کنند و محصولات را در قفسه‌های مناسب سازماندهی خواهند کرد.

ضمناً یک کارمند فروش باید مهارت‌های ارتباط کلامی قوی برای مدیریت نگرانی‌های مشتریان و مهارت‌های مدیریت زمان برای انجام وظایف در محیط کاری داشته باشد. حال با این توصیفات اگر علاقه‌مند به استخدام در این حوزه کاری هستید، مطلب امروز ما را دنبال کنید.

 

efd

dfd

مسئولیت‌های کارمند فروش

به طور کلی وظایفی که یک کارمند فروش بر عهده دارد می‌تواند آنقدر گسترده باشد که صحبت در خصوص همه‌ی آنها به یک زمان مفصل نیاز خواهد داشت. در نظر داشته باشید که تعیین وظایف یک کارمند فروش بسته به نوع فعالیت در حوزه‌های مختلف دارد. با این حال کلی‌ترین وظایف یک کارمند فروش عبارتند از:

  • خوش آمدگویی به مشتریان.
  • نظارت و مدیریت بخش فروش.
  • کمک به مشتریان در نهایی کردن خرید.
  • ارزیابی نیازهای مشتریان و کمک به آنها در انتخاب محصولات.
  • در نظر گفتن مهارت‌های ارتباطی و گسترش خدمات مشتری.
  • نظارت و مدیریت کافی بر موجودی.
  • خبره در فروش محصولات.
  • انجام انواع روش‌های بازاریابی.
  • پاسخگویی به سوالات و ابهامات مشتریان.
  • نظارت بر انبار.

همانطور که عرض کردیم موارد عنوان شده تنها بخشی از وظایف یک کارمند فروش است که بنا به حوزه‌ی انتخابی ممکن است دیگر وظایف نیز به این لیست اضافه شود.

شرایط حداقلی استخدام کارمند فروش

برای اینکه یک فرد اصلح در این حوزه استخدام شود، باید موارد مختلفی مورد بررسی قرار بگیرد. همانطور که می‌دانید شغل کارشناس فروش نیاز به تجربه دارد. اینکه بتوان محصولات یک شرکت هر چند کوچک را به افراد مختلف معرفی و سپس آنها را برای خرید ترغیب کرد، کار چندان ساده‌ای نخواهد بود. بنابراین اگر در این شغل تجربه دارید یا حداقل مطمئن هستید که می‌توانید از پسِ آن بربیایید اقدام به بررسی آگهی‌های شغلی کارمند فروش کنید.

از طرف دیگر یک کارمند فروش باید دارای صبر و حوصله باشد. در واقع در طول روز ممکن است با افراد زیادی سر و که بزنید که احتمالاً هزاران خصوصیات اخلاقی دارند که شما بعنوان یک کارمند فروش باید در بهترین حالت خود با مشتریان گفتگو کنید.

ضمن اینکه از دیگر شرایط استخدام کارمند فروش می‌توان به توانایی کار تیمی اشاره کرد. این روزها در اکثر کسب و کارها فقط با همکاری یکدیگر می‌توان به موفقیت‌های بزرگ دست یافت. بنابراین اگر در این زمینه مهارت ندارید، حتماً این قابلیت را در خود پرورش دهید.

موقعیت‌های شغلی کارمند فروش

افراد علاقمند بعنوان کارمند فروش می‌توانند در حوزه‌های مختلف مشغول به کار شوند که شاید مهم‌ترین و پرتقاضاترین موقعیت‌های شغلی شامل موارد زیر باشند:

  • کارمند فروش داروخانه

یکی از شغل‌هایی که متقاضی زیادی دارد، موقعیت شغلی داروخانه است. افرادی که بعنوان کارمند فروش دارو در چنین محیط‌هایی فعالیت می‌کنند، باید شناخت مناسبی از انواع داروها داشته باشند و البته باید تحصیلات در این خصوص هم داشته باشند.

  • کارمند فروش بلیط

از دیگر مشاغلی که در این حیطه موقعیت مناسبی دارد و علاقمندان می‌توانند برای استخدام در آن تلاش کنند، کارمند فروش بلیط است. حال این بلیط می‌تواند هر گونه بلیط از جمله بلیط سینما و غیره باشد.

  • کارمند فروش موبایل

اگر اطلاعات مناسبی از انواع برندهای موبایل داشته باشید، می‌توانید با کمترین دغدغه به این شغل شغل بپردازید و از حقوق‌های فوق العاده‌ای که برای این موقعیت شغلی در نظر گرفته می‌شود، بهره ببرید.

استخدام کارمند فروش با استفاده از آگهی‌های استخدامی راهنمای همشهری

برای آنکه بتوانید بعنوان یک کارمند فروش در موقعیت‌های مختلف مشغول به کار شوید، نیاز به بررسی آگهی‌های استخدامی در این حوزه دارید. برای این منظور کافی است که آگهی‌های منتشر شده در سایت را مورد بررسی قرار دهید که به صورت لحظه‌ای در حال انتشار هستند.

ضمن اینکه اگر صاحب یک کسب و کار هستید و در حال حاضر به یک فروشنده ایده‌آل نیاز دارید، کافی است که آگهی مد نظرتان را در سایت راهنمای همشهری منتشر کنید تا افرادی که علاقه‌مند به حضور در چنین موقعیت‌های شغلی هستند، بتوانند آن را بررسی کنند. همچنین هر گونه سوال یا ابهام درباره‌ی چگونگی ثبت آگهی استخدامی را می‌توانید با مشاوران ما در بخش پشتیبانی سایت در میان بگذارید.