نیازمـندی هـای همشـهری
ورود و ثبت نام
لطفا شماره تماس خود را جهت ورود وارد نمایید، اطلاعات تماس شما نزد نیازمندیها محفوظ بوده و به هیچ عنوان در اختیار شخص و یا سازمان ثالثی قرار نخواهد گرفت.
شماره موبایل
ورود
شرایط و قوانین
نیازمندیها را می پذیرم.

نیازمـندی هـای همشـهری
خانه
نیـازمندی‌های هـمشـهری
  • املاک
    فروش مسکونی,اجاره مسکونی,فروش اداری و تجاری,اجاره اداری و تجاری,اجاره کوتاه مدت
  • وسایل نقلیه
    فروش خودرو,اجاره خودرو,موتورسیکلت و لوازم جانبی,دوچرخه و لوازم جانبی,قطعات یدکی و لوازم جانبی خودرو
  • استخدام
    کارگر ساده,خیاط و مشاغل مرتبط,کارمند,حسابدار,کارگر ماهر
  • لوازم الکترونیکی
    موبایل، تبلت و لوازم جانبی,لپ تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی,کنسول و بازی,صوتی و تصویری,دوربین عکاسی، فیلمبرداری و لوازم جانبی
  • لوازم خانه و اثاثیه
    لوازم آشپزخانه,لوازم خانگی,سرمایش و گرمایش,خدمات سمساری,ابزار ساختمانی
  • خدمات
    خدمات ساختمانی,خدمات وسایل نقلیه,خدمات مجالس/مراسم,کامپیوتر، موبایل و تبلت,کودک و سالمند
  • کسب و کار، صنعت
    سرمایه گذاری,تولیدی و صنعتی,حقوقی و اداری,مالی، بیمه و حسابداری,بازاریابی و پخش
  • لوازم شخصی
    پوشاک، کیف و کفش,اکسسوری,آرایشی و بهداشتی,وسایل بچه,گمشده ها
  • سرگرمی، فرهنگ و هنر
    لوازم التحریر,کتاب و مجلات,آلات و لوازم موسیقی,حیوانات خانگی,کلکسیون
  • گردشگری
    تور داخلی,تور خارجی,بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس,هتل,خدمات ویزا
نیازمندی های همشهری
دانلود نیازمندی ها
دریافـت رایگـان از پلتـفرم های نرم افـزاری
نـسخــه چــاپيمـجـله
پروفایل
ورود و ثـبت نام
ثـبـت آگـهـی
اسـتـخــدام
آپـارتــمـان
خــودروسـواری
grey-search-icon
نیـازمندی‌های هـمشـهری
استخدام
آپارتمان
خودروسواری
grey-search-icon
فیـلتــرها
دسـتــه بـنــدی ها
مشاور حقوقی
شــهر ، محــله
عکــس دار
فــوری
روزنــامه
گرافــیـکی
  • املاک
  • وسایل نقلیه
  • استخدام
  • لوازم الکترونیکی
  • لوازم خانه و اثاثیه
  • خدمات
  • کسب و کار، صنعت
  • لوازم شخصی
  • سرگرمی، فرهنگ و هنر
  • گردشگری
  • more
مشاور ثبتی حقوقی
مشاور ثبتی حقوقی
2 روز پیش
فـوری
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
ساعت کاری 10 تا18 پنجشنبه ها تا 15 حقوق ثابت بهمراه پورسانت آموزش رایگان امکان پیشرفت شغلی
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
استخدام در موسسه حقوقی وکلای پایه یک دادگستری وکارآموزان محترم وقضات بازنشسته وبازنشستگان محترم قضایی،تامین اجتماعی،دارایی،بانکی ،بازرگانی و اداری دعوت به همکاری می نماییم بلوارمیرداماد جنب ایستگاه مترو پلاک179 26709016
استخدام مشاور حقوقی
استخدام مشاور حقوقی
4 روز پیش
توضیحات
یک شرکت رسمی جهت تکمیل کادرخود به افراد ذیل نیازمند است. 1 - وکیل رسمی دادگستری و کارآموز وکالت جهت پیگیری امور حقوقی و محوله 2 - پرسنل مجرب کادر مالی، حسابدار و مدیر مالی 3 - منشی و کارمند اداری 4 - ویزیتور و بازاریاب و فروشنده حضوری و تلفنی 5 - پرسنل خدماتی شرایط : 1 - داشتن پایان خدمت یا معافیت کفالت برای آقایان 2 - داشتن مدرک تحصیلی دیپلم به بالا 3 - دارا بودن سن از 20 سال لغایت 40 سال 4 - دارای شرایط امتیازات، حقوق توافقی 5 - بهره مندی از بیمه ی سازمان تامین اجتماعی 6 - محل کار تهران دارندگان شرایط بالا با تلفن واتساپ 09021942637 رزومه ارسال گردد.
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
** استخدام وکیل ** (( با حقوق ثابت )) ** در مرکزی معتبر ** ********************* 09122969522
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
ترجیحاً فارغ التحصیل دانشگاه های سراسری تمام وقت / منظم
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
** استخدام وکیل ** (( با حقوق ثابت )) ** در مرکزی معتبر ** ********************* 09122969522
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
** استخدام وکیل ** (( با حقوق ثابت )) ** در مرکزی معتبر ** ********************* 09122969522

مشاور حقوقی کیست و چگونه بهترین مشاور را استخدام کنیم؟

در رشته حقوق وکلا و مشاوران حقوقی از جمله شناخته شده‌ترین افراد هستند. به طور کلی افرادی که در این حوزه فارغ التحصیل می‌شوند به یکی از مشاغل قضاوت یا وکالت مشغول خواهند شد که البته هر کدام از این افراد می‌توانند در قالب استخدام مشاور حقوقی نیز فعالیت کنند که شاید کمتر کسی اطلاعاتی در خصوص وظایف آنها داشته باشد.
در بیشتر اوقات وظایف یک وکیل با مشاور حقوقی یکسان در نظ گرفته می‌شود که به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به صورت کامل شغل مشاور حقوقی را توضیح دهیم تا اگر علاقمند به فعالیت در این بخش از حقوق هستید، بتوانید تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید. نهایتاً در انتهای مقاله نیز به سایتی اشاره خواهیم کرد تا با استفاده از آن بتوانید به بررسی آگهی‌های استخدام مشاور حقوقی مدنظرتان بپردازید.


مشاور حقوقی کیست

در هر اداره، سازمان یا شرکت، مدیرانی فعالیت می‌کنند که باید در جهت پیشرفت کسب و کارشان، یکسری تصمیمات را اجرایی کنند که در این صورت اگر با قوانین روز جامعه بیگانه باشند، به طور حتم دچار اشتباه خواهند شد و چه بسا به طور ناخواسته متحمل زیان‌های سنگین شوند. در این‌گونه موارد یک مشاور حقوقی با استفاده از دانش و تسلطی که بر قوانین دارد، مدیران را از تصمیم‌گیری‌های اشتباه باز خواهند داشت.
به طور کلی امروزه استفاده از یک مشاور حقوقی که ممکن است از چند کارشناس نیز تشکیل شده باشد، در هر اداره یا سازمانی ضروری به نظر می‌رسد. بنابراین اگر در حال حاضر جای چنین افرادی در شرکت و کسب و کارتان خالی است، همین الان به فکر استخدام مشاور حقوقی توانمند باشید.


وظایف کلی مشاور حقوقی

یک مشاور حقوقی باید به خوبی از پسِ موارد زیر برآید و یا حداقل اطلاعات کاملی از آنها داشته باشد:


موارد مرتبط با دعاوی


هر شرکت یا اداره‌ای ممکن است به دلایل مختلف وارد یک دعوای حقوقی شود که در این ‌گونه موارد استفاده از اطلاعات یک مشاور حقوقی می‌تواند کمک کننده باشد. بررسی مشکلات شرکت و ارائه راه‌حل‌های مناسب از جمله وظایف یک مشاور حقوقی است که اگر دارای پروانه وکالت نیز باشد، به شخصه می‌تواند در تمامی مراحل اداری در کنار مدیران شرکت باشد.


موارد مرتبط با قراردادها


یک مشاور حقوقی باید در خصوص قراردادها و پیش‌نویس قراردادها صاحب نظر باشد تا هر آنچه که به نفع شرکت یا اداره است، پیش بیاید. در کنار آن نگارش یک قرارداد نیز می‌تواند تحت نظر مشاوران حقوقی انجام شود. اصلاً یکی از دلایل استخدام مشاور حقوقی در شرکت‌ها پیگیری کلیه‌ی قراردادها و به ثبت رسیدن آنهاست. به طور کلی مشاور حقوقی باید تمام تلاش خود را انجام دهد تا یک قرارداد به بهترین نحو ممکن پیش برود.


موارد مرتبط با پژوهش‌ها


در برخی از موارد یک مشاور حقوقی باید توان پروژهش به جهت بدست آورد راه‌حل مناسب برای مشکلات احتمالی را داشته باشد. ارسال گزارش پس از بررسی یکی از وظایف مشاوران حقوقی در این بخش است. ضمن اینکه تفسیر قوانین به جهت راحت متوجه شدن مدیران برای تصمیم‌گیری بهتر از دیگر مواردی است که تبحر یک مشاور حقوقی را تعیین می‌کند.


میزان حقوق یک مشاور حقوقی

بسته به نوع فعالیت یک مشاور، میزان حقوق در نظر گرفته می‌تواند در شرکت‌های مختلف، متفاوت باشد. ضمن اینکه اگر مشاور حقوقی دارای پروانه وکالت نیز باشد، احتمال در نظر گرفتن حقوق‌های بالاتر نیز وجود دارد. به طور کلی بر اساس فعالیت‌های یک مشاور که بسته به ساعات کاری آن در هفته دارد، میزان دستمزد آن تعیین خواهد شد. با این حال می‌توان گفت که این‌گونه افراد از حقوق‌های مناسبی در کنار مزایای در نظر گرفته شده برای آنها، بهره‌مند خواهند بود.


آگهی‌های استخدام مشاور حقوقی سایت راهنمای همشهری

حال که با شغل مشاور حقوقی بیشتر آشنا شده‌اید چنانچه علاقمند به فعالیت در این حوزه هستید، کافی است که به بررسی آگهی‌های استخدامی در این خصوص بپردازید. برای این منظور می‌توانید به سایت راهنمای همشهری مراجعه کنید. این سایت موقعیت‌های شغلی متنوعی را درباره استخدام مشاور حقوقی در اختیارتان قرار خواهد داد که می‌توانید پس از بررسی هر کدام، بهترین آن را انتخاب کنید.
ضمناً اینکه در بسیاری از افراد نیاز به مشاور حقوقی آنلاین دارند و این شغل حتی در بعضی از شرکت‌ها نیز در نظر گرفته می‌شود و آگهی‌های آن را می‌توان با عنوان استخدام مشاور حقوقی آنلاین در سایت راهنمای همشهری مورد بررسی قرار داد. به طور کلی در این سایت به خوبی می‌توانید به علاقمندی‌های خود دسترسی داشته باشید.