نیازمـندی هـای همشـهری
ورود و ثبت نام
لطفا شماره تماس خود را جهت ورود وارد نمایید، اطلاعات تماس شما نزد نیازمندیها محفوظ بوده و به هیچ عنوان در اختیار شخص و یا سازمان ثالثی قرار نخواهد گرفت.
شماره موبایل
ورود
شرایط و قوانین
نیازمندیها را می پذیرم.

نیازمـندی هـای همشـهری
خانه
نیـازمندی‌های هـمشـهری
  • املاک
    فروش مسکونی,اجاره مسکونی,فروش اداری و تجاری,اجاره اداری و تجاری,اجاره کوتاه مدت
  • وسایل نقلیه
    فروش خودرو,اجاره خودرو,موتورسیکلت و لوازم جانبی,دوچرخه و لوازم جانبی,قطعات یدکی و لوازم جانبی خودرو
  • استخدام
    کارگر ساده,خیاط و مشاغل مرتبط,کارمند,حسابدار,کارگر ماهر
  • لوازم الکترونیکی
    موبایل، تبلت و لوازم جانبی,لپ تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی,کنسول و بازی,صوتی و تصویری,دوربین عکاسی، فیلمبرداری و لوازم جانبی
  • لوازم خانه و اثاثیه
    لوازم آشپزخانه,لوازم خانگی,سرمایش و گرمایش,خدمات سمساری,ابزار ساختمانی
  • خدمات
    خدمات ساختمانی,خدمات وسایل نقلیه,خدمات مجالس/مراسم,کامپیوتر، موبایل و تبلت,کودک و سالمند
  • کسب و کار، صنعت
    سرمایه گذاری,تولیدی و صنعتی,حقوقی و اداری,مالی، بیمه و حسابداری,بازاریابی و پخش
  • لوازم شخصی
    پوشاک، کیف و کفش,اکسسوری,آرایشی و بهداشتی,وسایل بچه,گمشده ها
  • سرگرمی، فرهنگ و هنر
    لوازم التحریر,کتاب و مجلات,آلات و لوازم موسیقی,حیوانات خانگی,کلکسیون
  • گردشگری
    تور داخلی,تور خارجی,بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس,هتل,خدمات ویزا
نیازمندی های همشهری
دانلود نیازمندی ها
دریافـت رایگـان از پلتـفرم های نرم افـزاری
نـسخــه چــاپيمـجـله
پروفایل
ورود و ثـبت نام
ثـبـت آگـهـی
اسـتـخــدام
آپـارتــمـان
خــودروسـواری
grey-search-icon
نیـازمندی‌های هـمشـهری
استخدام
آپارتمان
خودروسواری
grey-search-icon
فیـلتــرها
دسـتــه بـنــدی ها
نگهدار سالمند
شــهر ، محــله
عکــس دار
فــوری
روزنــامه
گرافــیـکی
  • املاک
  • وسایل نقلیه
  • استخدام
  • لوازم الکترونیکی
  • لوازم خانه و اثاثیه
  • خدمات
  • کسب و کار، صنعت
  • لوازم شخصی
  • سرگرمی، فرهنگ و هنر
  • گردشگری
  • more
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
استخدام شوید : استخدام پرستار کودک در تهران و استخدام پرستار سالمند در تهران بدون هیچگونه هزینه استخدام مرکز خدمات و مراقبت های بالینی در منزل پارسیان نیروی مراقبتی و پرستاری استخدام می‌کند. ( این مرکز زیر نظر وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی می‌باشد.) عناوین شغلی مورد نیاز مرکز پارسیان ( استخدام پرستار در منزل ) استخدام کودکیار (روزانه، شبانه‌روزی) استخدام پرستار کودک و پرستار نوزاد (روزانه، شبانه‌روزی) استخدام مراقب سالمند (روزانه، شبانه‌روزی) استخدام پرستار روزانه سالمند استخدام نگهدار سالمند و همدم سالمند بصورت روزانه ، شبانه ، شبانه روزی استخدام استخدام بهیار و کمک بهیار برای بیمار (روزانه، شبانه‌روزی) استخدام مراقب و پرستار بیمار در منزل و بیمارستان (روزانه، شبانه‌روزی) ️ جذب نیرو از همه استانها ️ محدوده سنی 20 تا 60 سال ️ فعالیت‌ در سراسر استان تهران ️ حقوق بالا و پرداخت به موقع * جهت استخدام فوری عدد 1 را به شماره موبایل مندرج در آگهی پیامک دهید. 02144442410 02122467899 02177714788 09303232559
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
👴🏻 👵🏼 نگهداری و مراقبت از سالمند در منزل، پرستار سالمند، همدم سالمند. توانایی در ارائه مراقبت شخصی، بهداشت و تغذیه به سالمند ✅ امنیت شغلی ✅ پرداخت بموقع حقوق ✅ همراه با خوراک و جای خواب ❌ همین حالا برای استخدام فوری تماس بگیرید. در صورت عدم پاسخگویی عدد 1 راپیامک کنید ❌ ☑️ مراقبت و نگهداری از سالمند در منزل ☑️ نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل ☑️ نگهداری از سالمند با حقوق بالا
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
مرکز مراقبت از سالمندان با هدف فراهم کردن محیطی مساعد و بهترین خدمات برای سالمندان، در نظر دارد یک نگهدار سالمند صبور و مهربان را به تیم خود اضافه نماید. از علاقه مندان با تجربه و اهتمام به سالمندان دعوت به همکاری میگردد. مزایا و شرایط استخدام در زیر آمده است: ✅ مزایا: 👈 حقوق و مناسب و پرداخت به موقع 👈 صبحانه و نهار 👈 بیمه 👈 فضای کاری دوستانه و محیط انسانی 👈 فضای مناسب برای استراحت ✅ شرایط: 👈 تجربه کاری حداقل 1 سال در زمینه مراقبت و نگهداری از سالمندان 👈 داشتن آگاهی و مهارت در ارائه مراقبت های روزمره (شامل: بهداشت و حمام، پوشش، تغذیه مناسب و داروها) 👈 توانایی ارتباط موثر و خوب با سالمندان و خانواده های آنان 📞 برای کسب اطلاعات بیشتر و تنظیم جلسه مصاحبه، با شماره موجود در آگهی تماس حاصل فرمایید.
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
👇👇👇👇👇👇 💎 حقوق و پاداش مناسب 💎 صبحانه، نهار 💎 فضای کاری امن و دوستانه 💎 بسته ها و هدایای غیرنقدی مناسبتی شرایط👇 🎯 حداقل 1 سال تجربه در نگهداری سالمند 🎯 شناخت و درک نیازهای سالمندان و توانایی فراهم کردن آنها 🎯 صبور و مهربان 🎯 توانایی انجام فعالیتهای روزمره سالمند اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر هستید، تماس بگیرید📞
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
استخدام نگهدار سالمند با مزایا و حقوق مناسب اگر عاشق کار با سالمندان هستید و تجربه و مهارت لازم را دارید، برای داشتن یک فرصت شغلی ارزشمند، به ما بپیوندید. ما در حال جستجوی یک نگهدار سالمند حرفه ای و مهربان هستیم تا در محیطی دوستانه و مهربانانه به سالمندان عزیز کمک کند و زندگیشان را بهبود بخشد. اگر شما یک فرد با دلسوزی و تعهد بالا هستید و توانایی مراقبت و حمایت از سالمندان را دارید، پس این فرصت را از دست ندهید👍 ✳️ در صورت استخدام شما به عنوان نگهدار سالمند، این مزایا و فواید را برایتان فراهم خواهیم کرد: 1. حقوق و مزایای مناسب 2. فضای کار حمایت کننده 3. امکانات رفاهی 4. پاداش و هدایای مناسبتی 5. صبحانه و نهار 6. جای استراحت ✳️ مسئولیت ها و وظایف: • مراقبت و نظارت بر سالمندان در تمامی نیازهای روزمره ایشان شامل پوشک، بهداشت شخصی، تغذیه مناسب و داروها • ارائه حمایت روانی و انفعالی به سالمندان تا آنها احساس رضایت و آرامش داشته باشند ✳️ الزامات شغل: • صبور، حمایت و احترام به سالمندان • توانایی برقراری ارتباط موثر با سالمندان و خانواده های آنها • مسئولیت پذیری و توانایی مدیریت شرایط ☎️ اگر مایل به همکاری با ما هستید با شماره موجود در آگهی با ما در تماس باشید. در صورت عدم پاسخگویی عبارت "استخدام نگهدار سالمند" را به همین شماره پیامک کنید. همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت. 🚫 لطفا از ارسال پیام در واتساپ و سایر پیامرسانها خودداری نمایید.

استخدام نگهدار سالمند | نگهداری از سالمند با حقوق بالا در راهنمای همشهری

استخدام نگهدار سالمند معمولا به عنوان یک خدمت در بیمارستان ‌ها، منازل، ارگان‌های حمایتی و خانه ‌های سالمندی ارائه می ‌شود. نگهدار سالمند با کارکرد تامین مراقبت و خدمات روزانه به سالمندان در زمینه‌ های مختلف از جمله تغذیه، بهداشت شخصی، فعالیت ‌های روزانه، داروخانه و مراجعات پزشکی کمک می ‌کند.

 

آگهی استخدام نگهدار سالمند با حقوق بالا

 

همچنین نگهدار سالمند مسئول نظارت بر سلامت و رفاه سالمندان است و در صورت لزوم با پزشکان و دیگر متخصصین در ارتباط است. برای انجام این کار نیاز است که نگهدار سالمند دارای مهارت ‌های ارتباطی، اطلاعات پزشکی مبتنی بر شرایط سالمندان و همچنین تجربه کار با سالمندان باشد.

 

شرایط مورد نیاز برای استخدام نگهدار سالمند

شرایط مورد نیاز برای استخدام نگهدار سالمند، میتواند شامل موارد زیر باشد. لازم به ذکر است که شرایط استخدام ممکن است بسته به مکان، سازمان و یا مرکز مراقبت از سالمندان متفاوت باشد.

  1. تجربه
  2. مهارت‌های مراقبتی
  3. مهارت‌های ارتباطی
  4. علاقه و احترام به سالمندان
  5. قوانین و مقررات
  6. انعطاف پذیری زمانی
  7. صبوری و تحمل
  8.  آموزش مداوم

دسته های مشابه (کلیک کنید....)

استخدام پرستار کودک

 

پرستار و نگهدار سالمند کیست

پرستار و نگهدار سالمند شخصی است که با داشتن مهارت ‌های مناسب، از سالمندان در محیط خانه یا مراکز مراقبت بهداشتی، نگهداری و پشتیبانی می‌ کند. وظایف این شخص، شامل ارائه مراقبت ‌های پایه و پیشرفته به سالمندان، نظارت بر داروها و تغذیه، کمک به فعالیت ‌های روزانه شامل حمام، تغییر لباس و... ، توجه به ضروریات سلامتی سالمندان، پشتیبانی از فعالیت‌ های اجتماعی و روانی آن‌ ها و همچنین ارتباط با خانواده‌ های آن ‌ها می ‌باشد. در کل پرستار و نگهدار سالمند به بهبود کیفیت زندگی سالمندان کمک شایانی می‌ نماید.

 

وظایف نگهدار سالمند در منزل

نگهداری از سالمندان در منزل می ‌تواند شامل چندین وظیفه باشد. این وظایف می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • پرستاری
  • تامین نیازهای روزمره
  • حفظ بهداشت محیط و بهداشت شخصی
  • ارائه مراقبت ‌های پزشکی ساده
  • کمک به تمرینات بدنی و حرکات روزانه
  • همراهی در برنامه‌ های خارج از منزل
  • ارائه حمایت روحی و روانی
  • ارائه فعالیت ‌های تفریحی و ترویجی
  • مراقبت از داروها 

برای انجام این وظایف لازم است که نگهدار سالمند با دانش و تجربه ‌ای که دارد، به صورت مداوم و مستمر از سلامت و رضایت بیشتر سالمند مراقبت کند.

 

وظایف پرستار سالمند در مرکز خدمات پرستاری

پرستار و نگهدار سالمند در مرکز خدمات پرستاری، مسئولیت ‌های گوناگونی دارند. نظارت بر سلامت و رعایت نیازهای پزشکی سالمندان تا تامین‌کننده نیازهای روزمره آنها به منظور ارائه مراقبت شایسته برای سالمندان از جمله این مسئولیت ها می باشد. سایر وظایف این افراد شامل ارائه مراقبت ‌های پزشکی، تمیزکاری، تغذیه، فعالیت ‌های روزمره، تامین دارو و تجهیزات پزشکی، ارائه حمایت روحی و روانی و ... است.

همچنین، بر روی رعایت استانداردهای بهداشتی و ایمنی در مرکز پرستاری نیز تاکید دارند. به طور خلاصه، پرستار و نگهدار سالمند در مرکز خدمات پرستاری، به عنوان پشتیبانان اصلی سالمندان، نقشی بسیار مهم و حیاتی را در ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی دارند.

 

نکات مهم برای مراقبت و نگهداری سالمند

مراقبت از سالمندان به عنوان یکی از نیازهای اساسی آنها بسیار مهم است. برای نگهداری سالمندان، باید توجه ویژه ‌ای به نکات ‌های زیر داشت:

  1. تغذیه صحیح با توجه به وضعیت سلامتی فرد
  2. انجام ورزش منظم و ملایم
  3. حفظ کنترل بر روی بیماری های مزمنی از جمله فشارخون، دیابت و بیماری های قلبی عروقی
  4. توجه به بهداشت دهان و دندان و درمان هرگونه مشکلات
  5. توجه به خواب و استراحت کافی
  6. مراجعه به پزشک به صورت منظم و درمان به موقع هرگونه بیماری
  7. توجه به روابط اجتماعی و فعالیت های اجتماعی و همچنین حفظ روحیه و شادابی و انجام فعالیت های روحی و روانی

 

راهنمای همشهری و استخدام نگهدار سالمند و کهنسالان

راهنمای همشهری یک پلتفرم آنلاین است که به کاربران امکان می ‌دهد تا به راحتی و بدون دردسر، آگهی های خود را برای فروش، اجاره، خرید و فروش و یا استخدام منتشر کنند. با استفاده از وب سایت راهنمای هشمهری، افراد می‌ توانند به صورت آنلاین به دنبال مشاغل استخدام نگهدار سالمند بگردند و به راحتی با این افراد تماس بگیرند. این سایت به افرادی که به دنبال شغلی در زمینه نگهداری سالمندان هستند، کمک می کند تا به سرعت شغلی مناسب پیدا کنند.