نیازمـندی هـای همشـهری
ورود و ثبت نام
لطفا شماره تماس خود را جهت ورود وارد نمایید، اطلاعات تماس شما نزد نیازمندیها محفوظ بوده و به هیچ عنوان در اختیار شخص و یا سازمان ثالثی قرار نخواهد گرفت.
شماره موبایل
ورود
شرایط و قوانین
نیازمندیها را می پذیرم.

نیازمـندی هـای همشـهری
خانه
نیـازمندی‌های هـمشـهری
  • املاک
    فروش مسکونی,اجاره مسکونی,فروش اداری و تجاری,اجاره اداری و تجاری,اجاره کوتاه مدت
  • وسایل نقلیه
    فروش خودرو,اجاره خودرو,موتورسیکلت و لوازم جانبی,دوچرخه و لوازم جانبی,قطعات یدکی و لوازم جانبی خودرو
  • استخدام
    کارگر ساده,خیاط و مشاغل مرتبط,کارمند,حسابدار,کارگر ماهر
  • لوازم الکترونیکی
    موبایل، تبلت و لوازم جانبی,لپ تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی,کنسول و بازی,صوتی و تصویری,دوربین عکاسی، فیلمبرداری و لوازم جانبی
  • لوازم خانه و اثاثیه
    لوازم آشپزخانه,لوازم خانگی,سرمایش و گرمایش,خدمات سمساری,ابزار ساختمانی
  • خدمات
    خدمات ساختمانی,خدمات وسایل نقلیه,خدمات مجالس/مراسم,کامپیوتر، موبایل و تبلت,کودک و سالمند
  • کسب و کار، صنعت
    سرمایه گذاری,تولیدی و صنعتی,حقوقی و اداری,مالی، بیمه و حسابداری,بازاریابی و پخش
  • لوازم شخصی
    پوشاک، کیف و کفش,اکسسوری,آرایشی و بهداشتی,وسایل بچه,گمشده ها
  • سرگرمی، فرهنگ و هنر
    لوازم التحریر,کتاب و مجلات,آلات و لوازم موسیقی,حیوانات خانگی,کلکسیون
  • گردشگری
    تور داخلی,تور خارجی,بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس,هتل,خدمات ویزا
نیازمندی های همشهری
دانلود نیازمندی ها
دریافـت رایگـان از پلتـفرم های نرم افـزاری
نـسخــه چــاپيمـجـله
پروفایل
ورود و ثـبت نام
ثـبـت آگـهـی
اسـتـخــدام
آپـارتــمـان
خــودروسـواری
grey-search-icon
نیـازمندی‌های هـمشـهری
استخدام
آپارتمان
خودروسواری
grey-search-icon
فیـلتــرها
دسـتــه بـنــدی ها
کارگر ماهر ساختمانی
شــهر ، محــله
عکــس دار
فــوری
روزنــامه
گرافــیـکی
  • املاک
  • وسایل نقلیه
  • استخدام
  • لوازم الکترونیکی
  • لوازم خانه و اثاثیه
  • خدمات
  • کسب و کار، صنعت
  • لوازم شخصی
  • سرگرمی، فرهنگ و هنر
  • گردشگری
  • more
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
👷‍♂️ 🏠به دنبال کارگر ماهر ساختمانی. توانایی انجام وظایف مرتبط با ساخت و ساز. اگر شما یک فرد با تجربه و مهارت در این زمینه هستید، با ما در تماس باشید 🛠️ 👷‍♂️ ✅ مزایا 💎 بیمه از روز اول همکاری 💎 نهار 💎 محل مناسب برای استراحت 💎 بسته های مناسبتی 💎 پرداخت به موقع حقوق و امکان افزایش براساس عملکرد ✅ نیازمندیهای شغلی 🎯 تجربه قبلی در کارهای ساختمانی (ترجیحا در صنعت مشابه) 🎯 توانایی کار در تیم و هماهنگی با اعضای دیگر 🎯 داشتن مهارت های فنی و عملی در زمینه ساخت و ساز 🎯 آشنایی با استفاده از ابزارها و تجهیزات ساختمانی ☎️در صورتی که مایل به استخدام هستید با ما تماس بگیرید.
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
🛠️👷‍♂️ 🏠 ✅ مزایا 💎 بیمه از روز اول همکاری 💎 نهار 💎 محل مناسب برای استراحت 💎 بسته های مناسبتی 💎 پرداخت به موقع حقوق و امکان افزایش براساس عملکرد ✅ نیازمندیهای شغلی 🎯 تجربه قبلی در کارهای ساختمانی (ترجیحا در صنعت مشابه) 🎯 توانایی کار در تیم و هماهنگی با اعضای دیگر 🎯 داشتن مهارت های فنی و عملی در زمینه ساخت و ساز 🎯 آشنایی با استفاده از ابزارها و تجهیزات ساختمانی 👷‍♂️ 🏠شرکت ما در حال حاضر به دنبال کارگر ماهر ساختمانی است که توانایی انجام وظایف مرتبط با ساخت و ساز را داشته باشد. اگر شما یک فرد با تجربه و مهارت در این زمینه هستید، با ما در تماس باشید 🛠️ 👷‍♂️ در صورتی که مایل به استخدام هستید با ما تماس بگیرید.
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
شرکت ساختمانی ما در حال جذب یک کارگر ماهر ساختمانی با تجربه است. ما به دنبال یک فرد با مهارت های قوی در زمینه ساخت و ساز هستیم که توانایی انجام وظایف متنوع ساختمانی را داشته باشد. ✅ مزایا: 1. حقوق و مزایای عالی 2. فرصت های آموزش و رشد حرفه ای 3. محیط کار دوستانه و حمایتی 4. نهار 5. بیمه تکمیلی ✅ مسئولیتها: • انجام وظایف ساختمانی از جمله بتن ریزی، برش و نصب سنگ، نصب سیستم های الکتریکی و لوله کشی و غیره • مشارکت در ساخت و تعمیرات عمومی ساختمان • رعایت دقیق استانداردها و ضوابط ایمنی در محل کار ✅ شرایط: • تجربه حداقل 3 سال در زمینه ساخت و ساز • مهارت های فنی قوی و توانایی استفاده از ابزارها و تجهیزات ساختمانی • آشنایی با استانداردها و ضوابط ایمنی مرتبط با صنعت ساختمان اگر شما یک کارگر ماهر ساختمانی هستید که به دنبال یک فرصت شغلی موفقیت آمیز هستید، حتما با ما تماس بگیرید. 🚫در صورت عدم پاسخگویی همکاران، عبارت "استخدام کارگر ماهر ساختمانی" را به شماره موجود در آگهی پیامک نمایید. توجه: فقط متقاضیان واجد شرایط مورد نیاز در این آگهی استخدامی با ما تماس بگیرند. تماس های تلفنی در این خصوص به منظور بررسی تجربه، مهارت و تعیین وقت مصاحبه خواهند بود.
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
✳️ شرکت ساختمانی در نظر دارد کارگران ماهر و با تجربه را برای پروژه های ساختمانی خود استخدام کند. از افرادی که واجد شرایط هستند، دعوت به همکاری میکنیم ✴️ مزایا 👇 🔹 حقوق مناسب و پرداخت به موقع 🔸 هدایا و بسته های مناسبتی 🔹 نهار 🔸 جای استراحت 🔹 فرصت رشد و پیشرفت در زمینه ساختمانی ✴️ شرایط 👇 🔹 حداقل 3 سال تجربه در حیطه های ساختمانی مانند نجاری یا بتن کاری یا گچ سازی و... 🔸 آشنایی با ابزارها و تجهیزات ساختمانی 🔹 رعایت اصول ایمنی شغلی 🔸 سلامت جسمانی 🔹 عدم اعتیاد 📲برای شرکت در جلسه مصاحبه، لطفا با شماره موجود در آگهی تماس حاصل فرمایید.

آگهی استخدام کارگر ماهر ساختمانی در تهران و سراسر ایران | استخدام بنا و کارگر ساختمانی

با استخدام کارگر ماهر ساختمانی ، میتوانید به راحتی از تجربه و تخصص او در زمینه ساخت و ساز و بنایی بهره ‌مند شوید. این کارگر ماهر قادر به اجرای بسیاری از وظایف مربوط به ساخت انواع ساختمان ‌است. از جمله بنایی، سیمان کشی، نصب و نگهداری دیوارهای داخلی و خارجی، نصب پنجره ‌ها و درها، ساخت و نصب کابینت ‌ها. 

 

روزنامه همشهری آگهی استخدام کارگر ماهر ساختمانی در تهران

 

کارگر ساختمانی یکی از مشاغل پرتقاضا و البته پرمشقت، می باشد. کارگر ماهر ساختمانی فردی است که توانایی صورت دادن به پروژه ‌های ساختمانی را دارد. آن ‌ها با استفاده از ابزار و تجهیزات مختلف، مهارت و تجربه خود را جسورانه در ایجاد بناها و املاک ، به کار میگیرند.

این افراد قابلیت انجام کارهای دقیق و پیچیده را دارند. به دلیل تخصص خود، این کارگران معمولا برای پروژه‌ های بزرگ ساختمانی استخدام می ‌شوند و غالبا در کنار مهندسان و مدیران ساختمانی فعالیت میکنند.

 

شرایط استخدام کارگر ماهر ساختمانی

برای استخدام کارگر ماهر ساختمانی، شما باید به دنبال افرادی با تجربه و مهارت در زمینه ساخت و ساز باشید. این افراد باید توانایی خوبی در استفاده از ابزارهای ساختمانی داشته باشند. همچنین توانایی حل مسائل و مشکلات فنی را نیز دارا باشند.

به منظور استخدام ، می‌ توانید به کمک اعلان استخدام در وب ‌سایت ‌ها و نشریات محلی و صنعتی، جذب افراد مناسب را انجام دهید. همچنین، می ‌توانید از طریق شبکه ‌های اجتماعی و سایت‌ های استخدامی آنلاین، افراد را جذب نمایید. استخدام راهنمای همشهری قدیمی ترین رسانه در این حوزه محسوب میشود که مرتب آگهی استخدام کارگر ماهر ساختمانی در تهران و سراسر ایران را منتشر مینماید. 

لازم است به این نکته توجه نمایید، هنگامی که آگهی استخدم کارگر ساختمانی را نشر می دهید و با متقاضی در ارتباط هستید، باید به دنبال افرادی با سابقه کار مناسب و مهارت ‌های لازم باشید. همچنین، شما باید از این افراد رزومه و مدارک تحصیلی و حرفه‌ ای مربوط به آن‌ ها را دریافت نمایید تا بتوانید استعداد و تجربه آن ها را به خوبی ارزیابی کنید. این شغل در کنار مشاغل دیگر نظیر کارگر ساده ساختمانی، بنا، معمار و ... مهم محسوب میشود. 

 

مهارت ها و توانایی های کارگر ماهر ساختمانی در صنعت ساخت و ساز

این افراد با استفاده از ابزارهای مختلف مانند: چکش، پیچ گوشتی، پراب، متر، و... در پروژه های ساختمانی مشغول به کار میشوند. انواع مختلفی از کارگران ماهر وجود دارند، از جمله:

  • بنا
  • بتن کار
  • لوله کش
  • فوری کار ساختمانی
  • برق کار
  • آهنگر
  • کابینت ساز
  • نجار
  • نقاش
  • کاشی کار و...

از مهارت های مورد نیاز برای یک کارگر ماهر ساختمانی میتوان به داشتن دقت و دانش فنی، توانایی حل مسائل و مشکلات، توانایی استفاده از ابزارهای مختلف، صبر و شکیبایی، و توانایی همکاری با سایر اعضای تیم اشاره کرد. او توانایی های فنی قوی، دانش عملی و تجربه کافی را در زمینه های مختلف ساختمانی دارد.

این فرد مسئولیت پذیری بالا، دقت در کار انجام شده، توانایی حل مسائل فنی و همچنین همکاری خوب با تیم های ساختمانی دیگر را دارد. او میتواند با استفاده از ابزارها و تجهیزات متناسب، کارهای مختلف از جمله نصب، تعمیر و نگهداری انجام دهد.

همچنین، اطلاعات خود را به طور مداوم با تغییرات و پیشرفتهای صنعت ساختمانی به روز میماند تا بتواند بهترین روشها و مواد را در کاربردهای ساختمانی استفاده کند. غالبا این افراد در پروژه های مختلفی مشغول به کار میشود. از جمله: ساخت و نصب قالب بتن، نصب لوله ها و سیستم های الکتریکی، آسیاب و نصب کاشی و سرامیک، نصب سیستم های گرمایشی و سرمایشی، و سایر کارهای مربوط به ساختمان.

 

بررسی گوناگونی و انواع کارگر ماهر ساختمانی

  1. کارگر ماهر بلوک زنی
  2. کارگر ماهر کابینت ساز
  3. کارگر ماهر آرماتور بند و داربست
  4. کارگر تخلیه بار
  5. کارگر بنایی
  6. کارگر لوله کش و تاسیساتی
  7. نقاش ساختمان
  8. اپراتور دستگاه پمپ دکل
  9. کارگر کانال ساز
  10. کارگر جوشکاری
  11. نیروی تاسیساتی

 

بیمه کارگر ماهر ساختمانی

بیمه، یکی از حقوق پایه ‌ای کارگران در صنعت ساختمان است که به تعداد سال ‌های کاری و تحصیلات آنها بستگی دارد. در صورت بروز حوادث ناگواری از قبیل آسیب‌ های جسمی و یا اختلالات ناشی از کار، تضمین مالی و درمانی را فراهم میکند.

همچنین بیمه، در صورت بازنشستگی کارگر، به عنوان یک حق شخصی به او پرداخت میشود. . برای هر کارگر، این بیمه الزامی است و باید توسط کارفرما پرداخت شود. با این بیمه، کارگر ماهر ساختمانی به راحتی می ‌تواند از خدمات درمانی و جبران خسارت استفاده کند. ممکن است شرایط کارگر ساختمانی روزمزد به نحو دیگری باشد. 

 

مهارت‌ های مورد نیاز :

  1. داشتن تجربه کافی و خلاقیت در انجام مسائل مرتبط با ساختمانها
  2. توانایی کار با ابزارهای دستی و قدرت فیزیکی مناسب برای حمل و جابجایی مواد ساختمانی
  3. داشتن اطلاعات کامل در زمینه مواد و فناوری‌ های ساختمانی و پایداری ساختمان
  4. توانایی کار با ابزارهای الکتریکی مربوط به ساختمان‌ ها، چوب، آهن، بتن و مواد ساختمانی دیگر
  5. توانایی برقراری ارتباط با مشتریان، سرپرستان پروژه و تیم ‌های دیگر در پروژه‌ های ساختمانی

 

راهنمای همشهری چه کمکی به مدیران و کارجویان در زمینه استخدام کارگر ماهر میکند؟

راهنمای همشهری به عنوان دایرکتوری و راهنمای پیشگام و مورد اعتماد عموم کارفرمایان و کارجویان، آگهی های استخدام کارگر ماهر ساختمانی را منتشر مینماید. در این دسته میتوانید تمامی آگهی های چاپ شده در پیوست روزنامه همشهری و آگهی های آنلاین توسط کارفرمایان صنف رستوران را ملاحظه نمایید.

سوالات متداول

راهنمای همشهری چه کمکی به کارفرمایان و کارجویان در جهت استخدام کارگر ماهر ساختمانی میکند؟

راهنمای همشهری به عنوان قدیمی ترین روزنامه چاپی و سایت مرجع، برای مدیران و کارفرمایان در جستجوی استخدام کارگر ماهر ساختمانی ، فرصتی مناسب را فراهم می ‌کند.

شرایط استخدام کارگر ماهر ساختمانی چیست؟

مهارت جسورانه در استفاده از ابزار و تجهیزات، توانایی حل مستقل مشکلات و مسائل فنی، سبقه فعالیت و داشتن مهارت عملی، نظم و دقت در کار

مهمترین گرایش های کارگر ماهر ساختمان کدامند؟

بنایی، بتن کاری، آرماتوربندی، لوله کشی، برقکاری، کاشی کاری، آهنگری و جوشکاری، نجار، کابینت ساز و .....