نیازمـندی هـای همشـهری
ورود و ثبت نام
لطفا شماره تماس خود را جهت ورود وارد نمایید، اطلاعات تماس شما نزد نیازمندیها محفوظ بوده و به هیچ عنوان در اختیار شخص و یا سازمان ثالثی قرار نخواهد گرفت.
شماره موبایل
ورود
شرایط و قوانین
نیازمندیها را می پذیرم.

نیازمـندی هـای همشـهری
خانه
نیـازمندی‌های هـمشـهری
  • املاک
    فروش مسکونی,اجاره مسکونی,فروش اداری و تجاری,اجاره اداری و تجاری,اجاره کوتاه مدت
  • وسایل نقلیه
    فروش خودرو,اجاره خودرو,موتورسیکلت و لوازم جانبی,دوچرخه و لوازم جانبی,قطعات یدکی و لوازم جانبی خودرو
  • استخدام
    کارگر ساده,خیاط و مشاغل مرتبط,کارمند,حسابدار,کارگر ماهر
  • لوازم الکترونیکی
    موبایل، تبلت و لوازم جانبی,لپ تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی,کنسول و بازی,صوتی و تصویری,دوربین عکاسی، فیلمبرداری و لوازم جانبی
  • لوازم خانه و اثاثیه
    لوازم آشپزخانه,لوازم خانگی,سرمایش و گرمایش,خدمات سمساری,ابزار ساختمانی
  • خدمات
    خدمات ساختمانی,خدمات وسایل نقلیه,خدمات مجالس/مراسم,کامپیوتر، موبایل و تبلت,کودک و سالمند
  • کسب و کار، صنعت
    سرمایه گذاری,تولیدی و صنعتی,حقوقی و اداری,مالی، بیمه و حسابداری,بازاریابی و پخش
  • لوازم شخصی
    پوشاک، کیف و کفش,اکسسوری,آرایشی و بهداشتی,وسایل بچه,گمشده ها
  • سرگرمی، فرهنگ و هنر
    لوازم التحریر,کتاب و مجلات,آلات و لوازم موسیقی,حیوانات خانگی,کلکسیون
  • گردشگری
    تور داخلی,تور خارجی,بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس,هتل,خدمات ویزا
نیازمندی های همشهری
دانلود نیازمندی ها
دریافـت رایگـان از پلتـفرم های نرم افـزاری
نـسخــه چــاپيمـجـله
پروفایل
ورود و ثـبت نام
ثـبـت آگـهـی
اسـتـخــدام
آپـارتــمـان
خــودروسـواری
grey-search-icon
نیـازمندی‌های هـمشـهری
استخدام
آپارتمان
خودروسواری
grey-search-icon
فیـلتــرها
دسـتــه بـنــدی ها
خانه و ویلا
شــهر ، محــله
عکــس دار
فــوری
روزنــامه
گرافــیـکی
  • املاک
  • وسایل نقلیه
  • استخدام
  • لوازم الکترونیکی
  • لوازم خانه و اثاثیه
  • خدمات
  • کسب و کار، صنعت
  • لوازم شخصی
  • سرگرمی، فرهنگ و هنر
  • گردشگری
  • more
رهن
درچ نشده
تومان
اجاره
درچ نشده
تومان
رهن
درچ نشده
تومان
اجاره
درچ نشده
تومان
رهن
درچ نشده
تومان
اجاره
درچ نشده
تومان
رهن
درچ نشده
تومان
توضیحات
خانه دربست حیاط دار یک طبقه 86 متر دو خواب تمیز و بازسازی شده،نورگیر عالی،قابل سکونت،غیر قابل تبدیل چت پاسخگو نیستم لطفا فقط تماس بگیرید
رهن
درچ نشده
تومان
اجاره
درچ نشده
تومان
توضیحات
ولیعصر- بالاتر از زرتشت خانم شاغل یا دانشجو همکف،تمامی‌امکانات رفاهی اینترنت رایگان10م+5م اجاره 09126940849و88904449
رهن ویلا نور
رهن ویلا نور
2 ماه پیش
رهن
درچ نشده
تومان
اجاره
درچ نشده
تومان
رهن
درچ نشده
تومان
اجاره
درچ نشده
تومان

رهن و اجاره ویلا در تهران و شهرستان ها

شاید هر یک از ما علاقه‌مند به داشتن یک ویلا برای گذراندن اوقات فراغت خود باشیم، اما از آن طرف به خرید ویلا نیز مایل نباشیم که در این گونه مواقع بهترین راه‌ حل، رهن و اجاره ویلا خواهد بود. حتی با این حال اوصاف باز هم درگیری‌های ذهنی اجازه تصمیم گیری لازم را به افراد نمی‌دهد چرا که بیشتر علاقمندان دانش کافی برای اینکه اجاره یا رهن ویلا بهتر است را ندارند.

ما در این مقاله قصد داریم در خصوص شرایط رهن و اجاره ویلا در تهران و شهرستان‌ها صحبت کنیم تا چنانچه تصمیم نهایی‌تان را برای داشتن یک ویلا گرفته‌اید، با اطلاعات بیشتری نسبت به آن اقدام کنید. نهایتاً در انتهای صحبت‌هایمان نیز شما را به بررسی آگهی‌های رهن و اجاره ویلا در تهران و شهرستان‌ها دعوت خواهیم کرد.

رهن یا اجاره ویلا؟ کدام بهتر است

همانطور که می‌دانید برای رهن ویلا باید مبلغ هنگفتی به صاحب ملک داده شود که این موضوع برای رهن کننده کمی مشکل‌ساز خواهد داشت چرا که جور کردن مبالغ بالا سخت است و ریسک‌های خاص خودش را دارد. اما از آن طرف مبلغ رهن می‌تواند برای مالک مناسب باشد چرا که امکان سرمایه‌گذاری را فراهم خواهد کرد. اما پرداخت مبالغ اجاره برای مستأجر مشکل‌ساز نخواهد بود و امکان بر هم خوردن معامله نیز از رهن ویلا کمتر است. به طور کلی باید با شرایطی که فکر می‌کنید راحت‌تر هستید، نسبت به رهن یا اجاره ویلا اقدام کنید.

کجا ویلا اجاره کنیم

برای رهن یا اجاره ویلا باید شرایط مختلفی را مورد بررسی قرار داد که یکی از مهمترین آنها انتخاب تهران یا شهرستان‌ها برای این منظور است. همانطور که می‌دانید هر شهرستان ویژگی‌های خاص خودش را برای اجاره و رهن دارد که در کنار باقی موارد به صورت جزئی باید بررسی شوند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

·       موقعیت دقیق ویلا

اینکه ویلایی که قصد اجاره یا رهن کردن آن را داریم در چه موقعیتی واقع شده باشد، از اهمیت بسزایی برخوردار است. در تهران یا شهرستان‌ها ویلاهای مناسبی در مناطق مختلف وجود دارند که برای در اختیار گرفتن باید موارد همچون آب و هوا، امکانات و مواردی از این دست را بررسی کرد.

·       امکانات ویلا

به طور حتم برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح به ویلاهایی نیاز داریم که فول امکانات باشند. البته این را نیز باید در نظر گرفت که هر چه امکانات بهتر باشد، باید نسبت به پرداخت مبالغ بالا به جهت اجاره یا رهن اقدام کرد. ضمن اینکه نزدیکی ویلا به اماکن مختلف مانند بیمارستان، سوپرمارکت‌ها و غیره از دیگر مواردی هستند که باید در نظر گرفته شود.

·       متراژ ویلا

مسلماً بر اساس بودجه‌تان باید نسبت به انتخاب ویلا اقدام کنید. در آگهی‌های رهن و اجاره ویلا، متراژهای مختلفی وجود دارد که بر اساس نیاز مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

قوانین اجاره و رهن ویلا

مسلماً باید برای اجاره یا رهن ویلا به تمامی قوانین و مقررات ثبت شده در دفتر اسناد پایبند باشید. با این حال توصیه می‌کنیم که اگر تجربه بستن قراردادهای این‌چنینی را ندارید، حتماً با افراد آگاه مشورت کنید. ضمن اینکه گفتنی است که قوانین اجاره و رهن ویلا آنقدر زیاد است که نمی‌توان همه‌ی آنها را در یک مقاله بررسی کرد به همین دلیل ملزم به مطالعه کلیه‌ی قوانین و اصطلاحات اجاره یا رهن هستید تا پس از عقد قرارداد مشکلی تهدیدتان نکند.

امروزه بهترین مکان برای بستن چنین قراردادهایی بنگاه‌های معاملاتی هستند که تعدادشان در شهرها زیاد شده است. با این حال قبل از عقد قرارداد رهن یا اجاره باید ویلای دلخواه‌تان را انتخاب کنید و به شما عزیزان توصیه می‌کنیم آگهی‌های منتشر شده در سایت راهنمای همشهری را بررسی نمایید.

بهترین ویلا را از راهنمای همشهری اجاره یا رهن کنید

اگر به هر دلیلی قصد ندارید ویلا بخرید، بهترین انتخاب برای شما رهن و اجاره ویلا است. برای اولین گام نیز فقط کافی است تصمیم بگیرید که ویلای مدنظرتان در چه شهری باید باشد تا پس از آن به آگهی‌های رهن و اجاره ویلا به جهت بررسی مراجعه کنید. دقت کنید که در سایت راهنمای همشهری به صورت روزانه آگهی‌های زیادی برای این منظور منتشر می‌شود که فقط به بررسی شما عزیزان احتیاج است.

ضمناً اگر صاحب یک ویلا در تهران با شهرستان‌ها هستید و علاقه به اجاره یا رهن آن دارید، کافی است که آگهی‌ مدنظرتان را با تمامی مشخصات ویلا در سایت راهنمای همشهری منتشر کنید تا افراد علاقمند بتوانند آن را بررسی کنند.