نیازمـندی هـای همشـهری
ورود و ثبت نام
لطفا شماره تماس خود را جهت ورود وارد نمایید، اطلاعات تماس شما نزد نیازمندیها محفوظ بوده و به هیچ عنوان در اختیار شخص و یا سازمان ثالثی قرار نخواهد گرفت.
شماره موبایل
ورود
شرایط و قوانین
نیازمندیها را می پذیرم.

نیازمـندی هـای همشـهری
نیـازمندی‌های هـمشـهری
  • املاک
    فروش مسکونی,اجاره مسکونی,فروش اداری و تجاری,اجاره اداری و تجاری,اجاره کوتاه مدت
  • وسایل نقلیه
    فروش خودرو,اجاره خودرو,موتورسیکلت و لوازم جانبی,دوچرخه و لوازم جانبی,قطعات یدکی و لوازم جانبی خودرو
  • استخدام
    کارگر ساده,خیاط و مشاغل مرتبط,کارمند,حسابدار,کارگر ماهر
  • لوازم الکترونیکی
    موبایل، تبلت و لوازم جانبی,لپ تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی,کنسول و بازی,صوتی و تصویری,دوربین عکاسی، فیلمبرداری و لوازم جانبی
  • لوازم خانه و اثاثیه
    لوازم آشپزخانه,لوازم خانگی,سرمایش و گرمایش,خدمات سمساری,ابزار ساختمانی
  • خدمات
    خدمات ساختمانی,خدمات وسایل نقلیه,خدمات مجالس/مراسم,کامپیوتر، موبایل و تبلت,کودک و سالمند
  • کسب و کار، صنعت
    سرمایه گذاری,تولیدی و صنعتی,حقوقی و اداری,مالی، بیمه و حسابداری,بازاریابی و پخش
  • لوازم شخصی
    پوشاک، کیف و کفش,اکسسوری,آرایشی و بهداشتی,وسایل بچه,گمشده ها
  • سرگرمی، فرهنگ و هنر
    لوازم التحریر,کتاب و مجلات,آلات و لوازم موسیقی,حیوانات خانگی,کلکسیون
  • گردشگری
    تور داخلی,تور خارجی,بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس,هتل,خدمات ویزا
نیازمندی های همشهری
نـسخــه چــاپيمـجـله
پروفایل
ورود و ثـبت نام
ثـبـت آگـهـی
نیـازمندی‌های هـمشـهری
10
2
از
10
خدمات ساختمانی
عمرانی، معماری
نقشه برداری نقشه های داخلی توسط مهندس عمران
10
2
از
10
گزارش مشکل
لطفا در صورت مشاهده مشکل و خطا در آگهی ها آن را گزارش کنید.
نقشه برداری نقشه های داخلی توسط مهندس عمران
شماره آگهی: 789740
فاطمی ، تهران
2 ماه پیش
راه های ارتباطی
یادداشت
نشان شود
اشتراک گذاری
یادداشت

ثبت
توضیحات
اگر یک ساختمان یا واحد مسکونی یا اداری دارید که نقشه آن موجود نمی باشد ، مهندس بابک اسحاقیان و تیم ایشان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند . شرکت نقشه برداری بابک ، در شهر تهران قرار دارد . فعالیت این شرکت ، در زمینه انجام نقشه برداری وضع موجود معماری داخلی ساختمان می باشد . به بیان ساده تر ، این شرکت برای ساختمان هایی که نقشه های آن ها در دسترس نمی باشند ، نقشه تهیه می کند . این نقشه ها ، کاربرد های مختلف و فراوانی دارند . به عنوان مثال ، جهت انجام امور اداری ، اخذ و تمدید مجوز ها ، بازسازی ، بیمه کردن ، امور آتش نشانی ، و سایر موارد کاربرد دارند . این نقشه ها شامل پلان های اندازه گذاری ، پلان مبلمان ، و سایت پلان ملک می باشد . تمامی جزئیات و ریزه کاری های معماری ساختمان ، در این نقشه ها لحاظ می گردند . ما با داشتن سال ها تجربه موفق در زمینه نقشه برداری ساختمان های مختلف ، می توانیم نقشه هایی استاندارد و اصولی را از وضعیت موجود ملک شما تهیه کنیم . این نقشه ها ، کاملاً منطبق با وضعیت موجود ملک می باشند . این شرکت ، هیچ گونه دخل و تصرف و تغییرات سلیقه ای را روی نقشه ها اعمال نمی نماید . این دقیقاً تعریف همان کار نقشه برداری می باشد . عملیات نقشه برداری ، توسط یک اکیپ مجرب انجام می شود . برای این کار ، از دستگاه هایی مانند دیستومات لیزری استفاده می شود . به وسیله این دستگاه ، ابعاد و اندازه های داخلی ساختمان برداشت می شوند و کروکی های دستی تهیه می شوند . در هنگام عملیات برداشت ، دقت می شود تا تمامی فضاها و جزئیات آن ها به صورت کامل اندازه گیری شود . در مرحله بعدی ، این کروکی های اولیه دستی ، در دفتر این شرکت و توسط مهندسان نقشه کش و اتوکد کار ترسیم می شوند . رسم این نقشه ها ، به صورت نرم افزاری و با استفاده از نرم افزار اتوکد انجام می شود . در مرحله نهایی ، یک عملیات کنترل کیفیت دقیق بر روی نقشه ها انجام می شود . در این مرحله ، اطمینان حاصل می شود که نقشه ها کاملاً مشابه با وضعیت فعلی ساختمان باشند . سپس فایل های کامل نقشه ها با فرمت های اتوکد و پی دی اِف خدمت کارفرمایان گرامی تقدیم می شود تا بتوانند از آن ها جهت انجام امور خود بهره گیرند . توضیحاتی که در اینجا ارائه شد ، تنها بخش کوچکی از مراحل انجام یک پروژه نقشه برداری داخل ساختمان می باشد . به منظور دریافت اطلاعات و جزئیات بیشتر و اخذ مشاوره در این زمینه ، می توانید با شرکت فنی و مهندسی بابک در تماس باشید . تلفن های ثابت این دفتر ، در ساعات کاری پاسخگوی شما گرامیان می باشند . همچنین در ساعت های غیر کاری یا روزهای تعطیل نیز می توانید با شماره های تلفن های همراه مهندس بابک اسحاقیان تماس حاصل فرمایید . شایان ذکر است که مهندس بابک اسحاقیان ، کارشناس ارشد مهندسی عمران و متخصص نقشه برداری داخلی ساختمان ها می باشند .
گزارش مشکل
لطفا در صورت مشاهده مشکل و خطا در آگهی ها آن را گزارش کنید.
قوانین و مقـررات
تعرفـه ها
درباره همـشهری
دفـاتر همشهری
پـشــتیبـانی
دانــلود اپـلیکــیـشن
دریــافت اطـلاعـات تمـاس