با بودجه‌ای معادل ۱۵۰ میلیون تومان می‌توان خودرویی از جمله پژو ۲۰۶ و تیبا خرید کرد؛ فقط کافیست خودروی مورد نظر با دقت مورد بررسی قرار گیرد.

قیمت خودرو طی چند سال اخیر با افزایش قابل توجه‌ای همراه بوده و این امر منجر به کاهش قدرت خرید بسیاری از خریداران شده است. به خصوص خودروهای صفر کیلومتر از محصولات داخلی و خارجی که طی بازه زمانی مختلف با افزایش قیمت روبه رو می‌شوند. اما خبر خوش به متقاضیان خرید خودرو این است که این دسته از افراد با بودجه‌ای معادل ۱۵۰ میلیون تومان می‌توانند صاحب خودرو شوند. ما در این مقاله از مجله اینترنتی نیازمندی‌های همشهری تعدادی از خودروهایی که با چنین قیمتی در بازار خرید و فروش می‌شوند را معرفی کرده‌ایم که در ادامه می‌خوانید. اما پیش از آنکه این خودروها را مورد بررسی قرار دهیم لازم است متقاضیان پیش از معامله و خرید نسبت به وضعیت فنی وسیله نقلیه مورد نظر به طور کامل اطمینان حاصل نمایند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۳

اگر به محصولات پژو علاقمند هستید با بودجه‌ای معادل ۱۵۰ میلیون تومان می توانید صاحب پژو ۲۰۶ تیپ ۳ مدل ۱۳۸۷ شوید. این خودرو با گیربکس ۵ دنده دستی از یک موتور ۴ سیلندری با حجم CC 1360 برخوردار است و از نظر تجهیزات نسبت به سایر محصولات ایران خودرو در سطح بالایی قرار دارد. حداکثر سرعت این خودرو ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت است و با مصرف سوخت ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر جز کم مصرف ترین خودروها به شما می‌آید. از جمله امکانات پژو ۲۰۶ تیپ ۳ می‌توان به کیسه هوا برای راننده و سرنشینان، قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی، تهویه مطبوع اتوماتیک، پنجره و آینه برقی و ترمز جلو دیسکی، عقب کاسه ای، EBA، EBD و ABS اشاره کرد.

پژو ۲۰۶ صندوقدار

از دیگر محصولات ایران خودرو که با ۱۵۰ میلیون تومان نیز در شرایط کنونی بازار خرید کرد، پژو ۲۰۶ صندوقدار (SD) مدل ۱۳۸۶ اشاره کرد. از جمله ویژگی‌های اصلی این خودرو می‌توان به پیشرانه نسبتا توانمند، مصرف کم و طراحی مدرن‌تر نسبت به سایر محصولات ایرانی خودرو اشاره کرد. پژو ۲۰۶ اس دی با حجم موتور  CC 1587 و پیشرانه ۴ سیلندر TU5 جزو یکی از خودروهای شاخص شرکت ایران خودرو به شمار می آید.

این خودرو همچنین با بهره مندی از قدرت ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر، از قابلیت رانندگی با حداکثر سرعت ۱۹۳ کیلومتر برخوردار است. سیستم‌های ترمز ضد قفل و توزیع نیرو ترمز، ایربگ راننده و سرنشین جلو، سیستم تهویه اتوماتیک، تنظیم صندلی راننده با ۶ حالت دستی و آینه جانبی با تنظیم برقی از جمله امکانات پژو ۲۰۶ صندوقدار محسوب می‌شود.

پژو پارس ELX

این خودرو با مدل ۱۳۸۴ به عنوان یکی دیگر از محصولاتی داخلی است که در لیست خودروهای ۱۵۰ میلیون تومانی مجله نیازمندی‌های همشهری قرار دارد. این خودرو با حجم موتور CC 1587 و با تعداد ۴ سیلندر نیروی‌ای معادل ۱۴۲ نیوتن متر تولید می‌کند. حداکثر سرعت این خودرو ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت است و با مصرف سوخت ۷.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر خودروی مناسبی برای مصرف بهینه سوخت است.

از جمله امکانات پژو پارس ELX می توان به مواردی از جمله فرمان هیدرولیک، سنسور دنده عقب، قفل میکروسوییچی درها، قفل مرکزی با ریموت، ایموییلایزر، دماسنج روی داشبورد، تهویه اتوماتیک تک کاناله، آینه‌های تاشو برقی، بلوتوث، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و پشتی صندلی های جلو برقی، اشاره کرد.

تیبا EX

یکی از محصولات گروه خودروسازی سایپا که امکان خرید با بودجه ۱۵۰ میلیونی را برای خریداران فراهم می کند، تیبا EX مدل ۱۳۹۵ است. این خودرو به عنوان اولین تولید داخل این شرکت محسوب می شود که برای اولین بار در سال ۱۳۸۷ معرفی و روانه بازار شد. این سدان کوچک شهری به یک موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر مجهز شده که می‌تواند ۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۲۸ نیوتن‌متر گشتاور را توسط یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلوی منتقل کند. شتاب ۰ تا ۱۰۰ تیبا EX حدود ۱۳ ثانیه است و در هر ۱۰۰ کیلومتر به صورت رسمی ۶.۹ لیتر سوخت مصرف می کند.

امکانات این خودرو شامل کیسه هوا راننده و سرنشین جلو، ترمز ضد قفل ABS، قفل مرکزی، سیستم ضد سرقت، Leveling Switch، کمربند جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، غربیلک فرمان با قابلیت تنظیم زاویه، شیشه‌های جلو با تنظیم برقی، چراغ هشدار دهنده عیب یاب موتور، چراغهای جلو با قابلیت تنظیم زاویه نور، مه شکن جلو است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code