آشنایی با میت بوک D14 هواوی

۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان مطالعه:۲ دقیقه ,

میت بوک D14 لپ تاپ میان‌رده‌ی هواوی برای کسانی است که به‌دنبال انجام کارهای روزمره هستند؛ اما نمی‌خواهند متحمل هزینه‌ سنگینی شوند.

هواوی با لپ‌تاپ‌های سری میت بوک توانسته است محبوبیت فراوانی برای خود دست‌و‌پا کند. هواوی لپ‌تاپ‌هایش در بازار ایران با استقبال درخورتوجهی مواجه شده‌اند و لپ تاپ ۱۴ اینچی میت بوک دی Huawei MateBook D14  نیز فروش چشمگیری تجربه می‌کند. در بازار ایران، مدل ۲۰۲۰ میت بوک دی ۱۴ موجود است و هواوی روی طراحی شیک و پرچم‌دار محصول مانور خاصی داده است. میت بوک D14  در عین بهره‌مندی از فلز در اکثر بخش‌های بدنه‌، تنها ۱٫۳۸ گرم وزن دارد. این اولترابوک هواوی با ضخامت ۱۵٫۹ میلی‌متر در دسته‌ی باریک‌ترین لپ‌تاپ‌های این بخش از بازار قرار می‌گیرد.

حاشیه‌ی اطراف صفحه‌نمایش لپ تاپ میت بوک D14 هواوی ۴٫۸ میلی‌متر و زاویه‌ی دید صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی IPS آن ۱۷۸ درجه است تا وقتی از زوایای مختلف به آن نگاه کنید، رنگ دقیق تصاویر حفظ شود. هواوی در لپ تاپ میت بوک D14 سراغ پردازنده‌های نسل‌دهمی اینتل رفته است. میت بوک D14 در دو کانفیگ خود از یکی از دو پردازنده‌ی مرکزی Intel Core i5-10210U  یا  Intel Core i7-10510U  و یکی از دو پردازنده‌ی گرافیکی  Nvidia MX250 مجزا و دارای حافظه‌ی دو گیگابایت میزبانی می‌کند.

در هواوی میت بوک D14، از درایو ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی پرسرعت SSD PCIe از نوع NVMe استفاده شده است که سرعت بیشتری درمقایسه‌با درایوهای HDD دارد. در این لپ‌تاپ هواوی از وب‌کم بالاجهنده‌ استفاده شده که درون یکی از کلیدهای صفحه‌کلید پنهان است. هواوی استفاده از این دوربین را نشانه‌ای از اهمیت ویژه‌ای می‌داند که برای حریم خصوصی کاربر قائل است. یکی دیگر از قابلیت‌های امنیتی میت بوک D14 حسگر اثرانگشت محسوب می‌شود که با کلید پاور ادغام شده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code