هیوندای سانتاکروز ۲۰۲۲ مجهز به سیستم سرگرمی و اطلاعاتی ۸ اینچی با قابلیت سازگاری بی‌‌سیم اندروید اتو و اپل کارپلی است.

این تیپ دارای سیستم دستیار راننده برای حفظ مسیر مستقیم حرکت خودرو و دستیار پیشگیری از برخورد با جلو و تشخیص عابر پیاده و دوچرخه‌سوار خواهد بود. ارتقا دادن به تیپ SEL باعث می‌شود کلید مجاورتی و استارت دکمه‌ای به خریداران پاداش داده شود. مشتریان می‌توانند صندلی برقی هشت‌جهته برای راننده، صندلی‌های گرم‌شونده در جلو و سیستم پیشگیری از برخورد با اشیا در نقاط کور دید راننده را دریافت کنند. همچنین علاقه‌مندان قادر خواهند بود بسته Activity را خریداری کنند که فناوری و روش‌های حمل بار و ذخیره‌سازی را به سانتاکروز اضافه می‌کند.


کسانی که خودرویی لوکس و کاربردی می‌خواهند، باید تیپ لیمیتد هیوندای سانتاکروز را بررسی کنند. این تیپ نمای بیرونی منحصربه‌فرد با تزئینات کرومی تیره و رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی را در دسترس مشتریان قرار می‌دهد. از جمله سایر نکات جالب توجه در تیپ لیمیتد می‌توان به صندلی‌های جلوی چرمی گرم‌شونده و مجهز به سیستم تهویه، غربیلک فرمان گرم‌شونده و سیستم صوتی لوکس اشاره کرد. تیپ‌های SE و SEL به پیشرانه ۲٫۵ لیتری چهار سیلندر مجهز شده‌اند که بیش از ۱۹۰ اسب‌ بخار قدرت و ۲۴۴ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه به جعبه‌دنده هشت سرعته خودکار متصل است که می‌تواند با سیستم چهار چرخ محرک اختیاری جفت شود.

تیپ‌های لیمیتد و SEL پریمیوم از قدرت بیشتری برخوردار هستند؛ زیرا از پیشرانه توربوشارژ ۲٫۵ لیتری چهار سیلندر با بیش از ۲۷۵ اسب‌ بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برند. این پیشرانه با جعبه‌دنده ۸ سرعته دوکلاچه جفت شده است که می‌‌تواند توسط اهرم تعویض دنده بغل فرمان کار کند. تولید هیوندای سانتاکروز ۲۰۲۲ از ماه آینده آغاز می‌شود و قرار است تحویل آن به مشتریان از تابستان امسال سال جاری آغاز شود. قیمت این پیک‌آپ همچنان به‌عنوان رمز و راز باقی مانده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code