آشنایی با گلکسی بوک اودیسی ۲۰۲۱

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان مطالعه:۲ دقیقه

گلکسی بوک اودیسی با کارت گرافیک  GeForce RTX 3050 Ti به عنوان جدیدترین محصول سامسونگ به بازار معرفی شد.

گلکسی بوک اودیسی صفحه‌نمایش ۱۵٫۶ اینچی دارد و وزنش به ۱٫۸۵ کیلوگرم و ضخامتش به ۱۷٫۷ میلی‌متر می‌رسد. در گلکسی بوک اودیسی از باتری ۸۳ وات‌ساعتی استفاده شده است که ازطریق درگاه USB-C با توان ۱۳۵ وات شارژ می‌شود.
کاربر درصورت تمایل می‌‌تواند کانفیگ‌هایی از گلکسی بوک اودیسی را با کارت گرافیک  GeForce RTX 3050 Tiیا  GeForce RTX 3050 Max-Q بخرد. درزمینه‌ی پردازنده‌ی مرکزی، سامسونگ ترجیح داده است از CPUهای نسل‌یازدهمی تایگر لیک سری Core i5 و Core i7 استفاده کند. در این لپ‌تاپ از پردازنده‌ی Core i3 خبری نیست.
کانفیگ‌های مختلف گلکسی بوک اودیسی سامسونگ با ۸ یا ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم LPDDR4X درکنار درایو ذخیره‌سازی NVMe SSD تا سقف یک ترابایت به بازار عرضه می‌شوند.


در این دستگاه، دو درگاه USB-C، سه درگاه USB-A 3.2، یک درگاه HDMI، جک ترکیبی هدفون و میکروفون، یک اسلات کارت حافظه‌ی میکرو SD، یک اسلات امنیتی و حتی RJ45 تعبیه شده است.
لپ‌تاپ اودیسی سامسونگ از شبکه‌ی ۴G  یا ۵G  پشتیبانی نمی‌کند؛ اما وای‌فای ۶ ارائه می‌دهد و از وای‌فای ۶E خبری نیست. صفحه‌نمایش ۱۵٫۶ اینچ لپ‌تاپ از نوع TFT LCD با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است.
سامسونگ قصد دارد گلکسی بوک اودیسی را مرداد و شهریور سال جاری با قیمت پایه‌ی ۱،۳۹۹ دلار عرضه کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code