استخدام در شرکت برق منطقه‌ای اصفهان

۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان مطالعه:۶ دقیقه

شرکت برق منطقه ای اصفهان به منظور جذب نیروی انسانی و تکمیل نیروی انسانی خود در مشاغل اپراتوری و نگهبانی ایستگاههای انتقال و فوق توزیع برق (فشار قوی) اقدام به برگزاری آزمون کرد. این آزمون که ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۰ در اصفهان و در محل موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی این شهر برگزار شد، ۷۰۵ ثبت نام کردند که در نهایت ۵۵ نفر و در سه رشته اپراتوری برق، نگهبانی و خدمات پذیرفته شدند. شرکت برق منطقه ای اصفهان به صورت برون سپاری از طریق شرکت های خصوصی «فناوری اطلاعات آرامین» و «صیانت گستر کوثر» از بین واجدین شرایط فارغ التحصیل مرد با برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه حضوری و گزینش دعوت به همکاری کرد.

مرکز برگزاری آزمون

آزمون جذب نیروی انسانی و تکمیل نیروی انسانی شرکت برق منطقه ای اصفهان توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار شد. این سایت به مرکزی معتبر و مطمئن در جهت برگزاری آزمون های مختلف بویژه آزمون های استخدامی تبدیل شده است. در حال حاضر در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir  ثبت نام آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر(دو نفر و بالاتر) نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی قبل از سال ۱۳۹۲ در حال انجام است. همچنین نتایج آزمون های کتبی “آزمون به کارگیری نیرو در شرکت‌های طرف قرارداد شرکت برق منطقه‌ای اصفهان” و آزمون استخدامی نیرو‌ی قراردادی شرکت تعمیر و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی” در وب سایت این مرکز در دسترس شرکت کنندگان قرار گرفته شده است.
استخدام در شرکت برق منطقه ای اصفهان
 

نحوه‌ی استخدام شرکت برق اصفهان

زمان ثبت نام

زمان ثبت نام آزمون جذب نیروی انسانی و تکمیل نیروی انسانی شرکت برق منطقه ای اصفهان از روز شنبه ۱۳/۰۲/۱۴۰۰ لغایت ۰۳/۰۳/۱۴۰۰ انجام شد.

واجدین شرایط در آزمون

در این آزمون افراد ساکن استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و فارس بر اساس شرایط سنی و رشته های اعلام شده امکان ثبت نام و شرکت در جلسه آزمون شرکت برق منطقه ای اصفهان را داشتند.

شرایط احراز مشاغل

در آزمون جذب نیروی انسانی شرکت برق منطقه ای اصفهان متقاضیان در ۳ رشته شغلی اپراتور فوق توزیع، نگهبان و خدمات امکان شرکت در آزمون فوق را داشتند. شرایط احراز از منطر رشته و گرایش تحصیلی بر اساس رشته شغلی به شرح زیر است:

عنوان شغلی اپراتور

علاقمندان جهت شرکت در آزمون با عنوان شغلی اپراتور فوق توزیع باید یکی از گرایش های تحصیلی کاردانی: برق صنعتی، الکترونیک، عمیر و نگهداری ماشین های الکتریکی، الکتروتکنیک، برق قدرت، نیروگاه انتقال، تجهیزات پست، شبکه های انتقال و توزیع، کنترل، برق مخابرات، الکترونیک عمومی، تتوزیع، کابل و فیبر نوری، الکترونیک صنعتی و ابزار دقیق را داشته باشند.

عنوان شغلی نگهبان و خدمات

متقاضیان جهت استخدام برق منطقه ای اصفهان در شغل نگهبانی و خدمات در شرکت برق منطقه ای اصفهان در صورت داشتن دیپلم در تمامی رشته های تحصیلی امکان ثبت نام در آزمون فوق را داشتند و می توانستند خود را جهت استخدام در این شرکت محک بزنند.
شرکت برق منطقه ای اصفهان

شرایط عمومی شرکت در آزمون

در آزمون استخدام شرکت برق منطقه ای اصفهان، ۸ شرط عمومی لازم را جهت شرکت در آزمون و استخدام در این شرکت اعلام شد که به شرح زیر است:۱- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران۲- انجام خدمات دوره ضرورت سربازی یا معافیت قانونی دائم غیر پزشکی۳- عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات۴- داشتن سابقه محکومیت جزائی موثر (اخذ عدم سو پیشینه)۵- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران۶-  التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران۷- احراز صلاحیت های عمومی با تایید گزینش و قبولی در مصاحبه حضوری۸- عدم منع قانونی جهت استخدام

شرایط اختصاصی شرکت در آزمون

در این آزمون ۳ شرایط اختصاصی زیر در نظر گرفته شده است که به شرح زیر است:

شرایط سنی

داشتن شرایط سنی به شرح ذیل:الف) حداکثر ۲۶ سال برای مقطع دیپلم (متولدین بعد از تاریخ ۱۱/۲/۷۴)ب) حداکثر ۲۸ سال برای مقطع فوق دیپلم (متولدیت بعد از تاریخ ۱۱/۲/۷۲)تبصره ۱- داوطلبانی که خدمت وظیفه عمومی را گذرانده اند، به میزان مدت زمان انجام خدمت نظام وظیفه (حداکثر ۲۴ ماه) به حداکثر سن مقرر در (شرایط سنی) اضافه می شود.تبصره ۲ – داوطلبانی که دارای سابقه کار مرتبط و معتبر با مدرک تحصیلی و شغل مورد نظر با پداخت حق بیمه باشند، حداکثر تا سقف ۲ سال به حداکثر سن مقرر در (شرایط سنی) اضافه می شود.

شرایط تحصیلی

۱- در هر یک از رشته های شغلی امتحانی (اپراتور فوق توزیع، نگهبان و خدمات) صرفا فارغ التحصیلان همان رشته و گرایش می توانند شرکت نمایند و پذیرش دیگر رشته ها و گرایش ها امکان پذیر نمی باشد.۲- اخذ گواهینامه صلاحیت حرفه ای از مراکز ذی صلاح حداکثر طی دو ماه پس از قبولی در آزمون، مصاحبه حضوری و گزینش، موفقیت در طب صنعتی و پذیرش نهایی الزامی می باشد.۳- شرایط لازم قبولی در آزمون استخدامی حداقل ۶۰% نمره عملی آزمون می باشد.

شرایط شغلی

۱-کار بصورت نوبتکار (شیفت) می باشد۲-دارا بودن شرایط مطلوب جسمانی و روحی روانی به تشخیص مرکز طب کار ۳-داشتن آمادگی لازم جهت انجام وظایف ثابت و یکنواخت

سوالات استخدامی اداره برق

برای هر یک از مشاغل در نظر گرفته در این آزمون مواد آزمونی در بر اساس ضرایب در نظر گرفته شده است و سوالات استخدامی اداه برق را بر اساس آن طراحی کردند که به شرح زیر است:

مواد آزمون شغل نگهبان و خدمات

۱-آمادگی دفاعی با ضریب ۲
۲-هوش و توانمندی های ذهنی با ضریب ۲
۳-معارف اسلامی با ضریب ۳
۴-مبانی کامپیوتر با ضریب ۳
۵-زبان و ادبیات فارسی و آیین نگارش با ضریب ۳
۶-زبان انگلیسی با ضریب ۲

مواد آزمون شغل اپراتور فوق توزیع

۱-آزمون عمومی
۱-ریاضی عمومی با ضریب ۳
۲-هوش و توانمدی های ذهنی با ضریب ۲
۳-معارف اسلامی با ضریب ۲
۴-فن آوری اطلاعات با ضریب ۶
۵-زبان و ادبیات فارسی و آیین نگارش با ضریب ۲

آزمون تخصصی

۱-زبان تخصصی رشته برق با ضریب ۲
۲-الکترونیک با ضریب ۱
۳-مدارهای الکتریکی با ضریب ۱
۴-ماشین های الکتریکی با ضریب ۲
۵-اصول تولید و انتقال با ضریب ۴
۶-رله و حفاظت با ضریب ۴

امتیازات و سهمیه های قانونی

در آزمون استخدامی شرکت برق منطقه ای اصفهان برای داوطلبان ایثارگر سهمیه های اختصاصی در نظر گرفت شد.ایثارگران ۲۵%: شامل جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان ۲۵% و بالاتر و فرزندان آزادگان بالای یکسال اسارتایثارگران ۵%: شامل رزمندگان حداقل با سابقه ۶ ماه جبهه داوطلبانه، جانبازان زیر ۲۵% و آزادگان زیر یکسال سابقه اسارت و فرزندان آنان و برادران شهدا
در صورتی برگزاری مجدد آزمون استخدامی شرکت برق منطقه ای اصفهان، از طریق مجله اینترنتی نیازمندی‌های همشهری اطلاع رسانی خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code