استخدام شرکت فولاد سنگ مبارکه اصفهان

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان مطالعه:۸ دقیقه

 
داوطلبان گرامی میتوانند در صورت دارا بودن شرایط لازم براساس این اطلاعیه و جدول های پیوست، نسبت به ثبت نام اقدام تا پس از برگزاری آزمون کتبی (علمی)، ارزیابی مهارتی و مصاحبه (برای مشاغل اپراتوری)، ارزیابی شایستگی و مصاحبه (برای مشاغل کارشناسی)، انجام معاینات طب صنعتی (جهت سنجش سلامت، توانایی جسمی و ویژگی های روانشناختی) نسبت به جذب نفرات برگزیده به صورت قرارداد موقت، براساس ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی اقدام گردد.
مهلت ثبت نام تا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ می باشد.
شرایط عمومی:
۱ -تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
۲ -تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
۳ -نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفر ی که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.
۴ -عدم اعتیاد به مواد مخدر و یا هرگونه داروی اعتیادآور با تأیید مراجع ذی صالح
۵ -داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم
۶ -داشتن حداقل سن ۱۸ سال تمام شمسی تا تاریخ برگزاری آزمون
۷ -داشتن سلامت و توانایی کامل جسمی، روحی و ویژگی های روان شناختی جهت انجام فعالیت های شغلی طبق تأیید مراکز ذیصالح و مورد تایید شرکت فولاد سنگ مبارکه اصفهان
۸ -عدم اشتغال در سازمان ها ، نهادها و شرکت های دولتی، نهادهای عمومی غیردولتی و شرکتهای خصوصی، در زمان تکمیل مدارک استخدامی
۹ -تایید پذیرفته شده گان توسط هسته گزینش شرکت فولاد مبارکه
شرایط اختصاصی:
جدول شماره ۱ : شرایط اختصاصی

شغل مقطع تحصیلی حداقل معدل کل حداکثر سن سابقه کار قابل پذیرش با پرداخت حق بیمه
اپراتور دیپلم ۱۳/۰۰ ۲۴ سال ۳ سال
کارشناس لیسانس ۱۴/۰۰ ۲۸ سال ۳سال

 
تسهیلات سنی برای داوطلبان:
۱- به کلیه دارندگان کارتهای پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم غیرپزشکی به مدت ۲۴ ماه (۲ سال) خدمت نظام وظیفه قانونی به حداکثر سن تعیین شده اضافه خواهد شد.
۲- داوطلبانی که دارای سابقه کار با پرداخت حق بیمه در صندوق های بازنشستگی معتبر کشور می باشند، به ازای هر سال سابقه، یک سال (تا سقف ۳ سال) به حداکثر سنی آنان اضافه می شود. این دسته از افراد می بایست گواهی پرداخت حق بیمه از صندوق بازنشستگی مربوطه را به همراه سایر مدارک در روز کنترل مدارک (پس از آزمون کتبی) به همراه داشته باشند. افرادی که سوابق بیمه سازمان تامین اجتماعی ارائه می نمایند، علاوه بر گواهی مذکور، همراه داشتن شناسه کاربری و رمز ورود به درگاه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به آدرس سایت سامانه خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی الزامی می باشد. در غیر این صورت از ورود این افراد به مرحله بعد جلوگیری به عمل خواهد آمد.
۳- فرزندان معزز شهدا و ایثارگران بالای ۲۵% به میزان ۳ سال به حداکثر سن آنان اضافه می شود. لازم است این افراد جهت استفاده از تسهیلات سنی، در کلیه مراحل جذب، شرکت نموده و به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان مراجعه نمایند.
۴- شرط قید شده در بند (۲) برای افراد شاغل در شرکت های تابعه و پیمانکار اشتغال داشته باشند.
۵- در هر صورت با احتساب کلیه تسهیلات سنی فوق، سن داوطلبان مشاغل اپراتوری از ۳۱ سال و مشاغل کارشناسی از ۳۵ سال نباید بالاتر باشد. برای شغل راننده خودرو سنگین حداکثر سن قابل قبول ۳۴ سال خواهد بود.
۶- مبنای محاسبه حداکثر سن، تا آخرین روز مهلت ثبت نام می باشد.
توضیح: تغییر بازه زمانی ثبت نام به هر دلیل، مبنای محاسبه سن را تغییر نخواهد داد.
توضیحات شرایط اختصاصی:
۱- دارا بودن مدرک و رشته تحصیلی معتبر در زمان ثبت نام، مورد تأیید وزارت علوم تحقیقات و فناوری و یا وزارت آموزش و پرورش، مطابق با شرایط مندرج در جدول های ۳ و ۵ الزامی بوده و داوطلبین در زمان ثبت نام، میبایست ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه، مدارک منطبق با اطلاعیه را ارائه نمایند.
توضیح ۱: با عنایت به ماهیت سخت مشاغل این شرکت و کار در شیفت، پذیرش خانم امکان پذیر نمی باشد.
۲- افراد دارای مدارک تحصیلی در مقاطع بالاتر از جدول شماره ۵ به شرط دارا بودن و ارائه مدرک تحصیلی منطبق با شرایط اطلاعیه، می توانند در آزمون مقطع پایین تر شرکت نمایند. لیکن می بایست از ارائه مدارک با مقاطع بالاتر خودداری نمایند و امکان تغییر رشته آزمون یا رده شغلی در طول فرایند جذب و همچنین در صورت استخدام امکان پذیر نمی باشد و در این خصوص تعهد محضری از داوطلب اخذ خواهد شد.
۳- نیازهای اعلام شده بر اساس ساختار سازمانی مصوب شرکت فولادسنگ در هر رشته بوده و هرگونه درخواست شخصی مبنی بر تغییر ردیف شغلی یا رده شغلی یا ارتقاء مدرک تحصیلی فرد پس از جذب، از طرف شرکت قابل پذیرش نخواهد بود.
۴- داوطلبان مشاغل اپراتوری می بایست صرفاً بومی بودن شهرستان مبارکه و دارای این سه شرط باشند:
الف- محل تولد وی شهرستان مبارکه باشد. ب- محل اخذ دیپلم وی یکی از شهرستان مبارکه باشد. ج- محل سکونت وی در شعاع حداکثر ۴۰ کیلومتری شرکت فولاد سنگ باشد.(حوض ماهی، قامشلو، آبرو، لاو، مجلسی، طالخونچه، مبارکه، دهنو، زیباشهر، باغملک، اراضی، اسماعیل ترخان)
توضیح ۲: داوطلبان بومی شهرستان با اولویت محل سکونت نزدیک تر و شاغلین فعلی فولادسنگ و فرزندان کارکنان شاغل و بازنشسته فولادسنگ اصفهان در شرایط برابر از نظر علمی، تجربی و مهارتی، در اولویت دعوت به مرحله بعد قرار خواهند گرفت.
توضیح ۳: در خصوص مشاغل کارشناسی مضاف بر داوطلبان بومی شهرستان مبارکه صرفا بومی استان اصفهان تا شعاع ۱۴۰ کیلومتری شرکت فولاد سنگ و داشتن شرایط بند ۱ و ۲ در نظر گرفته خواهد شد.
۵- داوطلبان گروه شغلی راننده خودرو سنگین، می بایست حداقل ۳ سال سابقه کار بیمه تامین اجتماعی مرتبط با شغل رانندگی خودرو سنگین داشته باشند.
توضیح ۴: استخدام رانندگان خودرو سنگین از طریق شرکت های پیمانکاری تامین نیرو خواهد بود.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:
داوطلبان می بایست به سامانه ثبت نام به سایت آزمون فولاد سنگ مبارکه اصفهان مراجعه و با پرداخت مبلغ یک میلیون و دویست هزار ریال (۱,۲۰۰,۰۰۰) ریال بابت هزینه آزمون نسبت به تکمیل فرم های الکترونیکی، اقدام نمایند. (امکان عودت وجه ثبت نام واریز شده به هیج وجه وجود نخواهد داشت.)
لازم به توضیح است پس از راهیابی به مراحل بالاتر، داوطلب می بایست مدارک مورد نیاز را به این شرح ذیل به شرکت فولادسنگ ارائه نمایند.
۱- روگرفت صفحه اول شناسنامه به همراه اصل شناسنامه
۲- روگرفت کارت ملی به صورت پشت و رو به همراه اصل آن
۳- روگرفت مدرک تحصیلی معتبر (که معدل در آن ذکر شده باشد) منطبق با مدرک تحصیلی اعلام شده به همراه اصل آن
۴- روگرفت کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم به همراه اصل آن
توضیح: تاریخ صدور مدرک تحصیلی و معافیت و اتمام خدمت نظام وظیفه، میبایست قبل از تاریخ برگزاری آزمون علمی باشد.
۵- اسکن عکس ۴*۳
۶- گواهی پرداخت حق بیمه از صندوق بازنشستگی مربوطه
۷- مدرک ایثارگری (برای فرزندارن معزز شهدا و فرزندان جانباز بالای ۵۰ درصد)
۸- روگرفت گواهینامه پایه یکم به همراه اصل آن (برای گروه شغلی راننده خودرو سنگین)
نحوه و مهلت ثبت نام:
با توجه به اینکه آزمونها، تحلیل نتایج، تعیین محل فعالیت و عنوان شغلی پذیرفته شدگان نهایی بر اساس گروه امتحانی انتخاب شده توسط داوطلب در زمان ثبت نام انجام می شود، لازم است داوطلبان با دقت و با توجه به شایستگی، علاقه، جدول نیازها و شرایط اعلام شده، نسبت به انتخاب تنها یک ردیف شغلی، که در جدول شماره ۵ درج گردیده است، اقدام و ثبت نام نمایند.
داوطلبان واجد شرایط می بایست از روز پنجشنبه مورخ  09/02/1400تا روز دوشنبه مورخ  13/02/1400به سامانه آزمون فولاد سنگ مبارکه اصفهان مراجعه و اقدام به ثبت نام نمایند. فرم تقاضای ثبت نام می بایست با دقت و صداقت تکمیل گردد.
زمان توزیع کارت و آزمون کتبی:
۱- داوطلبان میتوانند از روز سه شنبه  28/02/1400با مراجعه به سامانه ثبت نام، نسبت به دریافت و چاپ کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.
۲- آزمون کتبی متناسب با آمار ثبت نام شوندگان در روز جمعه مورخ ۳۱/۰۲/۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. شرکت فولاد سنگ مختار است با پرشدن ظرفیت برگزاری آزمون نسبت به توقف ثبت نام اقدام نمایند.
۳- محل برگزاری آزمون شهر مبارکه خواهد بود. زمان و محل دقیق آن متعاقبا در کارت ورود به جلسه اعلام خواهد شد.
۴- همراه داشتن شناسنامه عکس دار یا کارت ملی و پرینت ورود به جلسه در روز آزمون الزامی می باشد.
۵- با توجه به محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا، احتمال هر گونه تغییر در برنامه زمانبندی آزمون و سایر مراحل با توجه به ابلاغیه های ستاد ملی یا استانی مدیریت بیماری کرونا، وجود خواهد داشت که در این صورت، مراتب از طریق سامانه ثبت نام یا پیامک، اطلاع رسانی خواهد شد.
تذکر مهم:
با توجه به وجود سامانه ثبت نام، داوطلبان از مراجعه حضوری به شرکت سهامی فولاد سنگ مبارکه اصفهان و یا تماس تلفنی خودداری نمایید. لذا داوطلبان می بایست در طول فرآیند جذب؛ جهت آگهی از اطلاعیه ها و نتایج مراحل مختلف و تغییرات احتمالی به صورت مستمر به سامانه فوق مراجعه نمایند و عدم اطلاع داوطلب از مراحل، جزئیات و یا تغییرات احتمالی آزمون، موجب هیچ گونه حقی برای وی نمی گردد.
جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید
 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code