شیوع ویروس کرونا باعث شده است بسیاری از هموطنان به دلیل در امان بودن از این ویروس، بازسازی و یا تعمیرات خانه خود را به تاخیر بی اندازند. غافل از اینکه ممکن است قسمت‌های دیگر ساختمان خراب شود و یا منجر به افزایش هزینه‎های تعمیرات و یا بازسازی شود. در این مقاله از مجله اینترنتی راهنمای همشهری قصد داریم، شیوه‌های مناسب بازسازی خانه در زمان شیوع ویروس کرونا بپردازیم.
از جمله مواردی که کار بازسازی یک خانه را واجب می‌کند می‌توان به خرابی تاسیسات اشاره کرد. خرابی لوله ها و یا نشت لوله‌های خانه یکی از مهمترین مواردی است لازم است تعمیر شود.
خرابی یا نشست چاه فاضلاب از دیگر موارد ضرور برای بازسازی خانه یا ساختمان هستند. در دیگر موارد می توان به نیمه کاره ماندن ساخت یک ساختمان اشاره کرد که مراحل ساخت آن پس از انتشار ویروس کرونا متوقف شده است. که این توقف ممکن است، منجر به خرابی یک قسمت از ساختمان شود.
همچنین بسیاری از خانه های قدیمی از تاسیسات لوله کشی، ایزوگام، چاه فاضلاب قدیمی برخوردار هستند که اگر به موقع مورد بازسازی قرار نگیرد ممکن است خرابی های جبران ناپذیری را ایجاد کند.
در این بین اگر خرابی ها به موقع درست و بازسازی نشوند، ممکن است منجر به خرابی های بیشتر شود و خانه را برای ساکنین نا امن و غیر قابل سکونت کند.
در این روزهای کرونایی که دسترسی به خدمات مختلف با محدودیت هایی همراه شده است باز هم می‌توان از خدمات ساختمانی بهره مند شد. راهنمای همشهری که همواره طی سال ها تلاش خود را به کار گرفته است که تا برترین ارائه کنندگان خدمات را به مخاطبان معرفی کنند، در این روزهای کرونایی نیز از طریق نسخه چاپی و سایت و اپلیکیشن نیازمندی های همشهری همچنان برترین ارائه کنندگان خدمات ساختمانی را معرفی می‌کند.
به منظور در امان ماندن از ویروس کرونا بهتر است از ارائه کنندگان خدمات بازسازی ساختمان درخواست کنید تا با تعداد افراد کمتری خدمات دهی کنند. این افراد همچنین با رعایت کردن فاصله کافی و استفاده از ماسک و دستکش می‌توانند به تعمیرات ساختمان بپردازند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code