با توجه به محدودیت‌های کرونایی و لغو اکثر نمایشگاه‌ها و برپایی آن به صورت مجازی، این بار نوبت به نمایشگاه کتاب تهران رسید. نمایشگاهی که قرار بود در فروردین ماه سال جاری برگزار شود اما به دلیل شیوع گسترده کرونا لغو شد. با توجه به ادامه دار بودن وضعیت کرونا این بار مسئولان به فکر برپایی نمایشگاه کتاب به صورت مجازی، برای جبران بخشی از ضرر و زیان های ناشی از عدم برگزاری نمایشگاه افتادند.
نمایشگاه کتاب سال ۱۳۹۹ چه زمانی برگزار می گردد؟
نمایشگاه کتاب تهران، امسال به صورت مجازی و از ۱ الی ۶ بهمن ماه سال جاری می باشد. علاقمندان برای حضور در نمایشگاه می توانند از طریق سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران وارد سایت نمایشگاه شوند و از فضای نمایشگاه مجازی استفاده نمایند.
چه زمانی ثبت نام کنیم؟
زمان ثبت نام ناشران برای حضور در این نمایشگاه از روز ۱۶ دی ماه آغاز و تا روز ۲۲ دی ماه ادامه دارد. همچنین ثبت نام دانشجویان و اساتید و طلاب، برای دریافت بن کتاب، از تاریخ ۱۸ دی شروع و تا پایان سهمیه اعتبار خواهد بود.
مقدار بن خرید کتاب چقدر است؟
مقدار این بن برای اعضای هیئت علمی از ۲۵۰ هزار تومان تا سقف ۴۰۰ هزارتومان افزایش یافته است. برای دانشجویان و طلاب نیز تا سقف ۲۰۰ هزارتومان می باشد. که از این مقدار سهم دانشجویان و طلاب، ۱۲۰ هزارتومان و ۸۰ هزارتومان را نیز معاونت امور فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  با همکاری بانک صادرات ایران تامین خواهد کرد.
از چه طریقی بن کتاب را بخریم؟
علاقمندان به تهیه بن کتاب می توانند در بازه زمانی اعلام شده با مراجعه به سایت نمایشگاه و انتخاب قسمت مربوط به خود و آپلود کردن مدارک مربوطه، اقدام به دریافت بن مجازی کتاب جهت استفاده از امکانات نمایشگاه مجازی کتاب نمایند.
همچنین همکاران مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی به عنوان متولی برگزاری بخش نشر دیجیتال بر حامل با شماره تماس ۴۵۲۶۸ داخلی ۴۰۷-۴۱۵-۲۳۳-۱۸۴ و شماره تماس ۸۸۸۴۶۹۶۰ و تلفن همراه ۰۹۳۳۹۸۶۵۴۰۱ پاسخگوی علاقه مندان هستند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code