شرکت ایران خودرو در نظر دارد طرح فروش نقدی هایماS7  پلاس توربوشارژ اتوماتیک را از ۷ مهر بدون قرعه کشی با موعد تحویل حداکثر ۳ ماهه آغاز کند.

خرید هایما S7  پلاس توربوشارژ اتوماتیک (بدون قرعه‌کشی) خبر داغ این روزها بوده که ۷ مهر شروع شده و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. ایران خودرو اعلام کرد: به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌رساند در پاسخ به تقاضا‌های مکرر هموطنان محترم جهت خرید محصولی جذاب و باکیفیت، شرکت ایران خودرو در نظر دارد طرح فروش نقدی هایماS7  پلاس توربوشارژ اتوماتیک را از ۷ مهر بدون قرعه کشی با موعد تحویل حداکثر ۳ ماهه را  ارائه کند. متقاضیان به این نکته نیز توجه داشته باشند که در این طرح، قیمت قطعی است، اما در صورت افزایش هزینه‌ها و الزامات قانونی، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت خواهد بود. لازم به ذکر است که متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو به ویژه هایما S7 پلاس، صرفا از طریق سایت فروش ایرانخودرو به آدرسesale.ikci.ir  اقدام کنند و به سراغ ثبت‌نام در سایت‌های غیرمعتبر و با آدرس نروند.

اگر شما هم جزو متقاضیان خودرو هایما S7 پلاس هستید که در ثبت‌نام بدون قرعه‌کشی ایران خودرو ثبت‌نام کرده‌اید یا قصد دارید برای خرید و تحویل فوری آن از نمایندگی‌های مجاز اقدام کنید، احتمالا مشتاق دانستن مزایا و معایب هایما S7 پلاس هستید. ما در این ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی مزایا و معایب هایما S7 پلاس پلاس بپردازیم. با ما همراه باشید.

هایما S7 پلاس و مزایای آن

ظاهر مدرن هایما S7 پلاس

هایما S7  پلاس با توجه به ظاهر و ساختارش، خودروی مناسب برای خانواده‌هاست. هایما S7 یک خودروی شاسی‌بلند با دیفرانسیل جلو است. طول هایما S7  پلاس ۴۴۹۸ میلی‌متر و عرض آن ۱۸۳۰ میلی متر است.

ایمنی هایما S7  پلاس

ایمنی یکی دیگر از ویژگی‌های بااهمیتی است که افراد قبل از خرید خودرو وقت زیادی را برای آگاهی از ماشین مورد نظرشان صرف می‌کنند تا از میزان آن در جاده‌های ایران مطلع شوند. هایما S7 پلاس ویژگی‌های یک خودروی ایمن را دارد. اولین ویژگی مهم در بحث ایمنی خودرو، ایمنی ترمزهاست. در خودرو هایما S7 پلاس، ترمزهای در هر چهار چرخ دیسکی و از نوع ABS هستند. سیستم‌های EBD و BAS از دیگر ویژگی‌های هایما S7  است. سایر تجهیزاتی که باعث افزایش ایمنی هایما S7  عبارت‌اند از:

  • سیستم‌های کنترل کشش
  • آینه وسط با قابلیت نمایش فاصله عقب تا مانع
  • ۴ کیسه هوا شامل کیسه هوای جانبی
  • سیستم ضد سرقت (ایموبیلایزر)
  • دوربین دید عقب
  • سیستم هشدار باد لاستیک‌ها
  • قفل خودکار حساس به سرعت

گیربکس اتوماتیک هایماS7  پلاس

شاید برایتان جالب باشد که بدانید گریبکس اتوماتیک هایما s7 پلاس ساخت کشور کره است. مصرف‌کنندگان این خودرو اداعا داشته‌اند که این گیربکس اتوماتیم عملکر مطلوب و مناسبی هم داشته است. تست‌های اولیه نیز این ادعا را که گیربکس اتوماتیک هایما پلاس s7 عملکرد نرمی دارد.

مصرف سوخت هایما S7 پلاس

سازندگان هایما s7 پلاس مدعی هستند که این خودرو، مصرف سوخت پایینی دارد و خودروی به‌صرفه است. طبق گزارش‌ها، ماشین هایما s7 پلاس در هر ۱۰۰ کیلومتر ۸.۱ لیتر سوخت مصرف می‌کند که میزان برای یک ماشین شاسی بلند ایده‌آل به نظر می‌رسد.

وجود دوربین ۳۶۰ درجه در هایما S7 پلاس

یکی دیگر از ویژگی‌های هایما پلاس که از آن به‌عنوان یک مزیت یاد می‌شود، وجود دوربین ۳۶۰ درجه‌ای است که در خودروهای گران‌قیمت‌تر از هایما S7 پلاس دیده نمی‌شود.

معایب هایما S۷ پلاس

پیشرانه متوسط هایما S7 پلاس

بسیاری از دارندگان خودرو که تجربه رانندگی با هایما S7  پلاس را دارند، معتقدند که هایماS7  خودروی تنبلی است و شتاب مورد انتظارشان را ندارد. از نظر فنی، هایماS7  پلاس توربو یک پیشرانه ۱.۸ لیتری دارد که قادر به تولید ۱۷۰ اسب ‌بخار و ۲۳۰ نیوتن‌ متر گشتاور است. یک گیربکس ۶ دنده اتوماتیک این نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

بی‌کیفیتی متریال کابین هایما S7 پلاس

بعد از وارد شدن به ماشین هایماS7  که ممکن است در نظر بسیاری از افراد ناخوشایند به‌ نظر برسد، کیفیت پایین متریال و خشکی پلاستیک به‌کاررفته است. طراحی داشبورد هایما S7 با توجه به نظر متخصصان و برخی از دارندگان توربو به‌روز و جدید نیست. از آنجا که از چنین مواد بی‌کیفیتی استفاده شده است، انتظار می‌رود که بعد از مدتی دارندگان این خودرو شاهد سر و صدای خودرو باشند. وجود چنین سروصدایی در خودرویی که برای خرید آن مبلغ چشمگیری صرف شده است، منطقی و پذیرفته نیست.

تجربه رانندگی نامطلوب با هایما S7 پلاس

افرادی که تجربه رانندگی با هایما S7 پلاس را دارند، حتما باید متفق‌القول باشند که این خودرو ارتفاع زیاد و گلگیرهای حجیمی دارد که هر دوی این موارد موجب کاهش دید راننده و رانندگی ایمن می‌شود. این خودرو سیستم تعلیق بسیار نرمی دارد، ولی با وجود فاصله زیاد خودرو از زمین باعث می‌شود، این نرمی می‌تواند موجب بی‌تعادلی خودرو در جاده‌های پرپیچ و خم شود.

سخن پایانی

اگر شما هم تجربه خرید خودرو هایما S7 پلاس را از طریق بازار یا ثبت ‌نام در فروش بدون قرعه‌کشی ایران‌خودرو را دارید، در بخش کامنت از تجربیات خودتان برای ما و بقیه متقاضیان این خودرو بنویسید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code