راهنمای جامع خرید تلفن بی‌سیم

۱۶ آبان ۱۴۰۱ زمان مطالعه:۳ دقیقه

در صورتی که قصد خرید تلفن بی‌سیم از میان تمام برندهای موجود در بازار را دارید، آگاهی از تمام جزئیات شما را برای خریدی مطمئن آماده می‌کند.

علیرغم اینکه سال‌هاست از طراحی و ساخت تلفن بی‌سیم گذشته است اما به دلیل ساخت مدل‌های جدیدتر و با کارایی پیشرفت‌تر، هنوز هم بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند تلفن بی‌سیم مناسبی خرید کنند، نیاز به راهنمایی دارند. ما در این مقاله از مجله اینترنتی نیازمندی‌های همشهری قصد داریم اطلاعات جامع‌تری را در اختیار افرادی که قصد دارند برای اولین بار این تلفن را خریداری کنند و یا مدل جدیدی را جایگزین قبلی کنند، قرار دهیم.

توجه به بیس تلفن

معمولا بر روی بسیاری از بیس‌ها یا همان پایه و جاشارژی، دکمه‌های وصل و یا قطع ارتباطی در نظر گرفته می‌شود. در این صورت اگر روزی شما موفق به پیدا کردن گوشی تلفن خود در منزل و یا محیط اداری نشدید، با زدن تنها یک دکمه پاسخگوی فردی باشید که با شما تماس گرفته است.

برد آنتن دهی

در برخی مدل‌ها برد داخلی دستگاه در داخل ۳۰ متر و در بیرون منزل ۳۰۰ متر است. این قدرت آنتن دهی معمولا در دفترچه راهنمای دستگاه یا قسمت مشخصات محصول نوشته می‌شود.

دفترچه تلفن

از مزیت‌های مهم هر تلفن بی‌سیم داشتن دفترچه تلفن برای ثبت مخاطبان است. حافظه تلفن مشخص می‌کند که چه تعداد مخاطب درون حافظه آن ذخیره شود.

منشی تلفنی

برای تلفن ثابت در مواقعی که امکان پاسخ دادن به تماس‌ها برای شما وجود ندارد می‌توانید از قابلیت منشی تلفن استفاده کنید.

تنظیمات شبانه

اینکه تلفن بدون سیم شما از قابلیت تنظیمات شبانه برخودار باشد، این امکان را برای شما ایجاد می‌کند تا با تنظیم نمودن زنگ تلفن‌تان در ساعاتی از شب آن را بی صدا کنید و بدون هیچگونه نگرانی خواب شبانگاهی خود را تجربه کنید.

تعداد خط

اگر دارای چند خط تلفن جداگانه هستید و می‌خواهید همه خطوط را به صورت فعال روی یک دستگاه داشته باشید، بهترین کار خرید تلفن بی‌سیمی است که قابلیت اتصال به چند خط تلفن ثابت را داشته باشد.

سیمکارت ساپورت

تلفن ثابت شما علاوه بر قابلیت اتصال به خط تلفن ثابت ممکن است این امکان را داشته باشد، که سیم کارت را به آن متصل نمایید. در این شرایط علاوه بر دریافت تماس‌های تلفن ثابت تماس‌های تلفن همراه را نیز دریافت کنید.

تعداد گوشی

اگر تلفن ثابت شما قرار است به بیش از یک خط تلفن متصل شود، بهتر است مدل‌هایی را انتخاب کنید که دارای بیش از یک گوشی باشند تا موقع پاسخ گویی به یک تماس خاص سایر تماس‌ها را از دست ندهید.

کالر آیدی

از اصلی‌ترین نکاتی که هنگام خرید یک تلفن بی‌سیم باید به آن توجه داشته باشید، کالر آیدی یا همان شماره انداز دستگاه مورد نظرتان است. برخی از مدل‌های این نوع از تلفن‌ها قادرند تنها شماره شخص تماس گیرنده را بصورت صوتی و برخی دیگر نیز بصورت دیداری بر روی صفحه نمایشگر ظاهر کنند. البته شما می‌توانید با کمی هزینه بیشتر به تلفن‌هایی دست پیدا کنید که از هر دوی این قابلیت‌ها برخوردار هستند.

باتری محصول

تقریبا تمام مدل‌های این نوع از تلفن‌ها با باتری‌های نیم قلمی کار می کنند و باتری‌های آنان نیز از قابلیت شارژ شدن مجدد برخوردار هستند.

قیمت و برند تلفن

از برندهای به نام و معتبر در زمینه تولید تلفن می‌توان به پاناسونیک، آلکاتل، مارشال، گیگاست، تامسون، آ ا گ، درو و … اشاره کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code