عصر امروز نتایج دومین دوره فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در سال جاری اعلام می‌شود و منتخبان از فردا امکان واریز خواهند داشت.

ثبت نام مرحله دوم فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از روز شنبه ۲۵ تیر ماه به مدت ۴ انجام شد که در مجموعه ۵ میلیون و ۷۴۰ هزار و ۳۱۴ نفر موفق شدند درخواست خود را ثبت کنند. بر اساس اطلاعیه وزارت صمت در طرح عادی فروش خودرو در این دوره، ۵ میلیون و ۶۳۴ هزار و ۶۴۰ نفر پس از بررسی واجد شرایط شناخته شدند و ۱۰۵ هزار و ۶۷۴ نفر پس از احراز هویت از لیست قرعه کشی حذف شدند. همچنین در طرح جوانی جمعیت (ویژه مادران)، ۳۱۷ هزار و ۲۴۱ نفر ثبت‌نام کرده که از این تعداد ۱۹۹ هزار و ۹۲۷ نفر واجد شرایط قرعه کشی شناخته شدند.

مراسم قرعه کشی اولین روز مردادماه با حضور نهادهای نظارتی و نمایندگان خودروسازان در شرکت ایران‌ خودرو برگزار شد و عصر امروز ساعت ۱۷ یکشنبه ۲ مرداد ماه نتایج نهایی از طریق سامانه یکپارچه به نشانی sale.iranecar.com قابل مشاهده خواهد بود.

در این دوره گروه صنعتی ایران‌خودرو ۲۵ هزار دستگاه، خودروسازی سایپا ۶۱ هزار و ۴۸۳ دستگاه، اتومبیل‌سازی فردا ۱۰۰۴ دستگاه، بهمن ‌موتور ۹۳۰ دستگاه، خودروسازی ایلیا ۱۱۱ دستگاه و آرین‌پارس موتور ۱۰۰ دستگاه خودرو عرضه کرده‌اند. لازم به ذکر است منتخبان این طرح از ساعت ۸ صبح فردا دوشنبه ۳ مردادماه تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۶ مرداد ماه فرصت دارند نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code