اولین پیش فروش محصولات سایپا در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از روز پنجشنبه ۱۲ اسفند برای مادران آغاز می‌شود.

بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۰ در راستای حمایت از جوانی جمعیت و خانواده، گروه خودروسازی سایپا طرح پیش فروش یکساله ۵ محصول خود را برای مادران دارای دو فرزند و بیش‌تر به مرحله اجرا در خواهد درآورد. در طرح فوق ۵ خودروی شاهین G، کوییک S، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و ساینا S به متقاضیان عرضه خواهد شد. بر اساس اطلاعیه گروه خودروسازی سایپا، زمان تحویل این خودروها، از مرداد ماه سال ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد و تا پایان اسفند سال آینده ادامه خواهد داشت.

شرایط متقاضیان برای شرکت در طرح

در اولین طرح پیش فروش محصولات سایپا ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مادرانی امکان ثبت نام دارند که تاریخ تولد فرزند دومشان از ۱۹ آبان ماه سال جاری به بعد باشد در غیر این صورت امکان پذیر نخواهد بود.

تاریخ و نحوه ثبت نام

متقاضیان یکی از محصولات سایپا در طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از ساعت ۸ صبح فردا پنجشنبه ۱۲ اسفندماه سال ۱۴۰۰ به مدت ۲ روز فرصت دارند، درخواست خود را اعلام کنند. بدین منظور متقاضیان لازم است با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند. لازم به ذکر است شرکت در طرح فوق فقط از طریق سایت فوق امکان پذیر است.

نحوه و مدت زمان واریز وجه خودرو

در صورتی که تعداد متقاضیان مشمول در این طرح بیش از ظرفیت فروش باشد، پس از برگزاری قرعه کشی و در صورت منتخب شدن امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه خودرو فراهم خواهد شد. در غیر این صورت برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تائید سازمان های ذیربط برسند، امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه برای یک خودرو میسر می شود. گفتنی است که متقاضیان خرید یکی از ۵ محصول فوق تا زمان برگزاری قرعه کشی و اعلام منتخبین، هیچگونه وجهی واریز نخواهند کرد. منتخبین این طرح لازم است در مدت ۳ روز نسبت به  واریز وجه علی الحساب قیمت خودرو اقدام کنند.

جدول طرح پیش فروش محصولات سایپا ویژه مادران

ردیف

نوع خودرو

مبلغ علی الحساب پیش پرداخت (ریال)

قیمت خودرو

زمان تحویل

۱

شاهین G

۱،۷۱۸،۹۶۵،۰۰۰

قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان

مرداد الی مهر ۱۴۰۱

۲

کوییک S

۹۱۱،۳۹۵،۰۰۰

شهریور الی آبان ۱۴۰۱

۳

کوییک R با گیربکس معمولی

۸۷۸،۴۷۵،۰۰۰

مرداد الی مهر ۱۴۰۱

۴

کوییک با گیربکس معمولی

۸۲۹،۱۹۰،۰۰۰

مهر الی دی ۱۴۰۱

۵

ساینا S

۸۳۷،۸۹۰،۰۰۰

آبان الی اسفند ۱۴۰۱


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code