درست مانند آب و هوا، بازار مسکن در ماه‌های زمستان سرد است و در اکثر نقاط کشور زمان مناسبی برای فروش خانه نیست. البته همه افراد شرایط لازم را ندارند که تا بهار منتظر بمانند تا خانه خود بفروشند.

فروش خانه در فصل زمستان فواید زیادی دارد. اگرچه بازار ممکن است کساد باشد، اما مطمئناً خانه شما توجه بیشتری را از سوی خریداران بالقوه ای که نمی‌‎خواهند یا نمی‌توانند تا ماه‌های گرمتر برای خرید خانه صبر کنند، جلب می کند. اگر قصد دارید خانه خود را در زمستان امسال لیست کنید، لیست مزایا و معایب ما را در این مقاله از مجله اینترنتی نیازمندی‌های همشهری برای فروش خانه خود در ماه های زمستان بررسی کنید.

مزایای خرید خانه در زمستان

موجودی محدود به معنای رقابت کمتر است

در طول زمستان، معمولا خانه های کمتری نسبت به ماه های بهار یا تابستان برای فروش وجود دارد. این امر گزینه‌های خانه را برای خریداران محدود می‌کند و این احتمال را بیشتر می‌کند که خریدار به طور جدی خرید خانه شما را در نظر بگیرد. به هر حال، رقابت کمتری از دیگر خانه‌های «فروشنده» وجود دارد و گزینه‌های محدودی برای خریداران وجود دارد. وقتی خانه های کمتری برای فروش در منطقه شما وجود دارد، متمایز کردن خانه شما از رقبا نیز آسان تر می شود.

زمستان زمان خوبی برای برجسته کردن کارایی انرژی خانه است

آیا خانه شما در مصرف انرژی کارآمد است؟ اگر چنین است، فروش در ماه های سرد می‌تواند راهی عالی برای برجسته کردن برخی از نقاط فروش بزرگ خانه شما باشد. از این گذشته، هر خریدار خانه ای به دنبال راه هایی برای صرفه جویی در هزینه در قبوض انرژی است. یک خانه زمستانی که از قبل دارای ویژگی های کارآمد انرژی مطلوبی است، مطمئناً تأثیر خوبی بر خریداران بالقوه خانه خواهد گذاشت. ویژگی‌های کارآمد انرژی عبارتند از: پنجره‌های با کیفیت، پنجره‌های دوجداره کارآمد ، کانال‌ها و دریچه‌های هوا که اخیراً تمیز شده‌اند، و آبگرمکن

خریداران معمولا انگیزه بیشتری دارند

به ندرت خریداران در زمستان فقط برای تفریح ​​به شکار خانه می‌روند. بال. در حالی که ممکن است در طول زمستان خریداران کمتری وجود داشته باشد، می‌توانید شرط ببندید که خریدارانی که در اطراف هستند در واقع انگیزه بیشتری دارند. شاید آنها برای مقاصد کاری جابه‌جا می‌شوند یا شاید به هر دلیلی به شدت به خانه‌ای بزرگ‌تر نیاز دارند – خریداران زمستانی تمایل دارند جدی‌تر باشند. این برای فروشندگانی که به دنبال فروش سریع و با قیمت مناسب خانه خود هستند خوب است.

یک مشاور املاک متمرکزتر و با انگیزه‌تر

با لیست های کمتر در طول ماه های زمستان، می توانید شرط بندی کنید که مسکن شما نسبت به ماه های بهار یا تابستان انگیزه بیشتری برای فروش خانه شما خواهد داشت. علاوه بر این، آنها می‌توانند زمان بیشتری را نسبت به سایر بخش‌های سال به بازاریابی و فروش خانه در فصل زمستان اختصاص دهند. اگر می‌خواهید توجه بی‌نظیر مسکن خود را به خود جلب کنید، توصیه می‌کنیم در طول ماه‌های زمستان فهرستی را ثبت کنید.

معایب خرید خانه در زمستان

باید سخت‌تر کار کرد تا خانه را برای خریداران جذاب کند

شکی در مورد آن وجود ندارد – جذابیت محدود معمولاً در طول ماه های زمستان وجود ندارد. از درختان مرده و پوشش گیاهی (ناگفته نماند، گیاهان بدون گلدان) گرفته تا مسیرهای یخی و حیاط‌های برفی، یک خانه معمولاً در ماه‌های سرد به نظر نمی‌رسد. خوشبختانه، کارهایی وجود دارد که صاحبان خانه می‌توانند برای بهبود جذابیت‌های محدود انجام دهند – فقط زمان و تلاش بیشتری نسبت به آنچه در غیر این صورت انجام می‌شد، می‌برد. بیل زدن راهروها، افزایش گرما و رفع نشتی هوا تنها چند راه هستند که فروشندگان می‌توانند جذابیت خانه را بهبود بخشند. آنها همچنین باید با نمک پاشی راهروهای یخی و لغزنده مطمئن شوند که خانه برای خریداران ایمن است.

ترک خانه برای نمایش سخت‌تر است

نشان دادن خانه خود به خریداران بالقوه در طول زمستان کار آسانی نیست. این به این دلیل است که اکثر صاحبان خانه به دنبال این هستند که وقتی بیرون هوا سرد است تا حد امکان خانه های خود را ترک کنند. برخلاف در طول بهار یا تابستان که می توانید به سادگی به یک پارک بروید یا در حالی که خریداران بالقوه به خانه نگاه می کنند، به سادگی به یک پارک بروید یا بیرون بروید، شما در ماشین خود محبوس خواهید شد و/یا باید جایی (ترجیحاً با گرما) پیدا کنید.

احتمال کمتری برای داشتن یک جنگ مزایده وجود دارد

بازار مسکن معمولاً به اندازه فصل بهار یا تابستان گرم نیست، به این معنی که احتمالاً خریداران کمتری به خانه شما علاقه مند خواهند شد. خریداران کمتر به این معنی است که شانس کمتری برای دریافت پیشنهادات متعدد در خانه خود دارید. بدون اینکه چندین خریدار برای ملک شما رقابت کنند، ممکن است بالاترین قیمت ممکن را برای خانه دریافت نکنید. از این گذشته، رقابت بیشتر از سوی خریداران همیشه هنگام فروش خانه شما چیز خوبی است.

بچه‌ها در مدرسه هستند

از فعالیت‌های بعد از مدرسه گرفته تا تکالیف درسی، در ماه‌های زمستان تعهدات مربوط به مدرسه وجود خواهد داشت. بچه‌ها نیز تعطیلات زیادی خواهند داشت، به این معنی که در حالی که شما سعی می‌کنید خانه را نشان دهید و بفروشید، در خانه خواهند بود. علاوه بر این، نقل مکان به خانه جدید با کودکان در سن مدرسه در میانه یک سال تحصیلی شلوغ لزوما ایده آل نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code