راهنمای انتخاب لباس فصلی زنانه

۱۵ فروردین ۱۴۰۰ زمان مطالعه:۳ دقیقه

با شروع هر فصل جدید، لباس های فصل گذشته به دلیل تغییرات شرایط آب و هوایی کنار گذاشته می شود و لباس مخصوص همان فصل پوشیده می شود.

در نگاه اول تنها تفاوت لباس‌ها، جنس لباس هاست که تغییر می کند اما باید بدانید که به جز جنس، باید رنگ و طرح ها متناسب با فصل نیز تغییر کند. در صورتی که قصد دارید برای فصل بهار لباس جدیدی انتخاب و خرید کنید پیشنهاد می کنیم این مقاله از مجله اینترنتی راهنمای همشهری را مطالعه کنید و لینک آن را برای کسانی که دوستشان دارید ارسال کنید تا دست به انتخاب بهتری برای خرید لباس های مخصوص فصل بهار بزنند. با ما همراه باشید.

انتخاب رنگ‌ روشن

معمولا انتخاب بسیاری از افراد در فصل زمستان برای پوشیدن لباس مناسب، رنگ های تیره می باشد. چرا که لباس هایی با رنگ تیره در فصل زمستان در طول روز نور خورشید را به خوبی جذب کرده و سبب گرم تر نگه داشتن ما می شوند. بنابراین با این توصیف حتما در فصل بهار به خصوص در ماه هایی که هوا گرم می شود، باید خلاف لباس های مخصوص فصل زمستان پوشید و لباس هایی که رنگ های شاد و روشن دارند را انتخاب کرد تا گرما به بدن شما کمتر نفوذ کند. زرد، سبز، صورتی و آبی از جمله این رنگ ها می باشد که حتما در انتخاب و خرید لباس به یاد آورید.

از لباس سبک غافل نشوید

در فصل بهار بخصوص ماه های اردیبهشت و خرداد، لباس هایی که از جنس نازک و سبک هستند انتخاب کنید. چرا که چنین لباس هایی به خنک تر نگه داشتن بدن شما کمک بسیاری می کند. از جمله لباس های سبک می توان به لباس های نخی و ابریشمی نام برد.

نه به لباس های تنگ

بسیاری از خانم ها بر اساس مد روز جامعه معمولا لباس های تنگ و چسبان را انتخاب می کنند اما غافل از آنکه به دلیل گرمی هوا ممکن است هنگام پیاده روی با مشکلاتی روبه رو شوند. بنابراین بهتر است بجای پوشیدن این مدل لباس ها، از لباس های آزد استفاده کنید.

استفاده از صندل‌

در فصل بهار یکی از توصیه های مهمی که استفاده از آن بسیار تاکید می شود، استفاده از صندل های روز باز است. در این فصل بخصوص ماه های اردیبهشت و خرداد، بوت‌ها، کتانی‌ها و کفش‌های‌ جلو بسته‌ را حدالامکان کنار گذاشته و به دنبال فرار از گرما باشید.

پارچه‌های‌ گلدار

یکی از انتخاب‌هایی که می تواند به شدت به افزایش روحیه و نشاط شما کمک بسیاری می کند، پوشیدن لباس‌های‌ طرح دار، به خصوص با طرح گل‌ها است. فصل بهار برای طبیعت، گل‌ها و شکوفه‌های‌ زیبا رابه ارمغان می آورد، شما نیز این طرح‌ها را به پوشش و لباس‌های‌ خود وارد کنید تا جلوه‌ی شادتر و زیباتری داشته باشید.

استفاده از روسری با نقش‌های گل 

شاید این مطرح شدن این مورد برای خیلی از افراد شاغل غیر ممکن به نظر برسد و به دلیل شرایط محیطی محل کار نتوانند سراغ شال و روسری بروند. برای این دسته از افراد توصیه می شود در فصل بهار در صورتی که قصد دارید پیاده روی کرده و یا به مهمانی بروید حتما از روسری هایی با نقش های گل بهاری استفاده کنید. چرا که کمک زیادی به عدم جذب گرما می کند و حس خوبی به شما خواهد داد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code