معرفی می لپ تاپ پرو شیائومی

۱۵ فروردین ۱۴۰۰ زمان مطالعه:۲ دقیقه

 
صفحه‌نمایش مدل ۱۵ اینچ می لپ تاپ پرو از  E4 OLEDبرخوردار است. این صفحه نمایش لپ تاپ، روشنایی ۶۰۰ نیت دارد که با در نظرگرفتن استانداردهای امروزی، صفحه‌نمایش بسیار پرنوری محسوب می‌شود.
وضوح ۳.۵K صفحه‌نمایش باعث می‌شود شاهد تراکم ۲۶۱ پیکسل در هر اینچ آن باشیم. این صفحه‌نمایش نسبت تصویر ۱۶:۱۰ دارد و در دسته‌ی نمایشگرهای ۱۰ بیت با پوشش ۱۰۰ درصدی فضای رنگی DCI-P3 قرار می‌گیرد.
شیائومی می لپ تاپ پرو ۱۵ اینچ با پردازنده‌‌هایi5  وi7  نسل یازدهمی سری Intel Core متعلق ‌به خانواده‌ی تایگر لیک در دسترس قرار می‌گیرد. در هر دو کانفیگ لپ تاپ از پردازنده‌ی گرافیکی دو گیگابایتی GeForce MX450 انویدیا استفاده می‌شود.
در می لپ تاپ پرو ۱۵ اینچ از باتری ۶۶ وات ‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ وات استفاده شده است. این لپ تاپ از یک درگاه تاندربولت ۴ به ‌همراه دو درگاه USB-C استفاده می‌کند. می لپ تاپ پرو ۱۵ اینچ ضخامت ۱۵٫۹ میلی‌متری دارد و لپ تاپی باریک محسوب می‌شود. شیائومی می‌گوید بدنه‌ی لپ تاپ از آلومینیوم سری ۶ کلاس هواپیما ساخته شده است.
فروش شیائومی می لپ تاپ پرو ۱۵ اینچ از ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) آغاز شده است. قیمت کانفیگ پایه‌ محصول با پردازنده‌ i5 و ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD برابر ۶۵۰۰ یوآن (۹۹۰ دلار) است. کانفیگ i7 با همین مقدار رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی برچسب قیمت ۸۰۰۰ یوآن (۱۲۱۷ دلار) را یدک می‌کشد.
لازم به ذکر است کمپانی شیائومی، مدلی از لپ تاپ ۱۵ اینچ خود را با پردازنده‌ی ۴۵ وات  AMD Ryzen 5000H در ماه می ۲۰۲۱ (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰) عرضه می‌کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code