موتورسیکلت گران شد

۲۳ فروردین ۱۴۰۰ زمان مطالعه:۲ دقیقه

بازار موتورسیکلت نیز مانند بازار خودرو روزهای پرنوسانی را پشت سر می‌گذارد؛ بخصوص در سال جدید این وسیله نقلیه با افزایش قیمت شدیدی روبه رو شده است.

افزایش قیمت موتورسیکلت بیشتر بروی محصولات پرتقاضای بازار بیشتر بوده است؛ تا جایی که بنلی مدل TNT25N اکنون به قیمت ۷۱ میلیون تومان رسیده است. ارزیابی‌های صورت گرفته حاکی از آن است که افزایش قیمت‌ها در میان ارزان ترین های بازار بیشتر بوده است تا جایی که کویر مدل ۲۰۰ CDI با افزایش  بیش از ۲ و نیم میلیون تومان در دو ماه و نیم اخیر، اکنون در محدوده ۲۸ میلیون تومان به فروش می رسد.

رصد بازار بیانگر آن است که موتورسیکلت سپهر مدل ۱۶۰۰SKZ  وات که از ارزان ترین موتورسیکلت‌های بازار به شمار می‌رود با افزایش قیمت بیش از یک و نیم میلیون اکنون ۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رود. این موتور در آخرین ماه‌های سال ۹۹ در محدوده ۲۰ تا ۲۱ میلیون به فروش می‌رفت.

کویر مدل ۲۴۹C2 سی سی سال ۱۳۹۹ نیز از گران‌ترین موتورهای بازار است، با افزایش قیمت بیش از یک و نیم میلیون تومان، در حالی امروز با قیمت ۱۱۸ تا ۱۱۹ میلیون معامله می‌شود که این موتور در ابتدای بهمن ماه با قیمت ۱۱۷ میلیون تومان به فروش رسیده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code