نیازمـندی هـای همشـهری
ورود و ثبت نام
لطفا شماره تماس خود را جهت ورود وارد نمایید، اطلاعات تماس شما نزد نیازمندیها محفوظ بوده و به هیچ عنوان در اختیار شخص و یا سازمان ثالثی قرار نخواهد گرفت.
شماره موبایل
ورود
شرایط و قوانین
نیازمندیها را می پذیرم.

نیازمـندی هـای همشـهری
خانه
نیـازمندی‌های هـمشـهری
  • املاک
    فروش مسکونی,اجاره مسکونی,فروش اداری و تجاری,اجاره اداری و تجاری,اجاره کوتاه مدت
  • وسایل نقلیه
    فروش خودرو,اجاره خودرو,موتورسیکلت و لوازم جانبی,دوچرخه و لوازم جانبی,قطعات یدکی و لوازم جانبی خودرو
  • استخدام
    کارگر ساده,خیاط و مشاغل مرتبط,کارمند,حسابدار,کارگر ماهر
  • لوازم الکترونیکی
    موبایل، تبلت و لوازم جانبی,لپ تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی,کنسول و بازی,صوتی و تصویری,دوربین عکاسی، فیلمبرداری و لوازم جانبی
  • لوازم خانه و اثاثیه
    لوازم آشپزخانه,لوازم خانگی,سرمایش و گرمایش,خدمات سمساری,ابزار ساختمانی
  • خدمات
    خدمات ساختمانی,خدمات وسایل نقلیه,خدمات مجالس/مراسم,کامپیوتر، موبایل و تبلت,کودک و سالمند
  • کسب و کار، صنعت
    سرمایه گذاری,تولیدی و صنعتی,حقوقی و اداری,مالی، بیمه و حسابداری,بازاریابی و پخش
  • لوازم شخصی
    پوشاک، کیف و کفش,اکسسوری,آرایشی و بهداشتی,وسایل بچه,گمشده ها
  • سرگرمی، فرهنگ و هنر
    لوازم التحریر,کتاب و مجلات,آلات و لوازم موسیقی,حیوانات خانگی,کلکسیون
  • گردشگری
    تور داخلی,تور خارجی,بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس,هتل,خدمات ویزا
نیازمندی های همشهری
دانلود نیازمندی ها
دریافـت رایگـان از پلتـفرم های نرم افـزاری
نـسخــه چــاپيمـجـله
پروفایل
ورود و ثـبت نام
ثـبـت آگـهـی
اسـتـخــدام
آپـارتــمـان
خــودروسـواری
grey-search-icon
نیـازمندی‌های هـمشـهری
استخدام
آپارتمان
خودروسواری
grey-search-icon
فیـلتــرها
دسـتــه بـنــدی ها
نقشه کش، نقشه‌بردار
شــهر ، محــله
عکــس دار
فــوری
روزنــامه
گرافــیـکی
  • املاک
  • وسایل نقلیه
  • استخدام
  • لوازم الکترونیکی
  • لوازم خانه و اثاثیه
  • خدمات
  • کسب و کار، صنعت
  • لوازم شخصی
  • سرگرمی، فرهنگ و هنر
  • گردشگری
  • more
توضیحات
مهنـدس نقشـه بـردار جهـت پــروژه محـوطـه سـازی در تهــران با حداقل 10 سال سابقه کار نیـازمنـدیـم kadoos.job1@yahoo.com
توضیحات
مهنـدس نقشـه بـردار جهـت پــروژه محـوطـه سـازی در تهــران با حداقل 10 سال سابقه کار نیـازمنـدیـم kadoos.job1@yahoo.com
نقشه کش سالید خانم
نقشه کش سالید خانم
1 ماه پیش
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
نقشه کش سالید و کتیا پاره وقت (خانم) (ارسال‌رزومه) 09905533651
توضیحات
مهنـدس نقشـه بـردار جهـت پــروژه محـوطـه سـازی در تهــران با حداقل 10 سال سابقه کار نیـازمنـدیـم kadoos.job1@yahoo.com

بسیاری از افراد با هدف استخدام در شرکت‌های بزرگ، وارد یک رشته دانشگاهی می‌شوند. اگر بخواهید به عنوان یک نقشه کش ماهر در سازمان‌های دولتی و خصوصی استخدام شوید، باید در مورد این شغل اطلاعات خود را افزایش دهید. استخدام مهندس نقشه کش در اولویت بسیاری از سازمان‌های تجاری امروزی قرار دارد. برای موفقیت در این شغل باید بتوانید در مورد شغل نقشه کشی اطلاعات خود را افزایش دهید و با مهارت‌های مورد نیاز این حرفه آشنا شوید. شناخت هر کدام باعث می‌شود تا ضمن انتخاب هوشمندانه، خود را در سازمان‌های بزرگ تصور کنید. امروزه استخدام مهندس نقشه کش به عنوان یک الزام در کسب و کار تجاری محسوب می‌شود.


بررسی اجمالی شغل نقشه کش

مهندسان نقشه کش به عنوان یکی از عناصر مهم سازمان‌های تجاری امروزی هستند. این افراد با داشتن مهارت‌های کافی می‌توانند نقشه و برنامه‌های مختلف را در ساخت و ساز اجرا نمایند. وظایف مهندس نقشه کش گسترده است که از مهم‌ترین آن می‌توان به تحلیل نقشه‌های ساختمانی و استفاده از سیستم‌های CADD برای ایجاد، مشاهده و ذخیره فعالیت‌های نقشه کشی اشاره کرد.
کارفرمایان می‌توانند از نقشه کش برای زمینه‌های مختلف نظیر معماری، هوانوردی، عمران و ساختمان سازی استفاده کنند. هر کدام از موارد گفته شده نشان می‌دهد که استخدام مهندس نقشه کش به عنوان یک الزام در موفقیت سازمان‌های تجاری امروزی است. طبق آمارهای منتشر شده در سال 2018 می‌توان بیان کرد که فرصت‌های شغلی نقشه کشی برای کسانی که دارای مهارت‌های لازم برای موفقیت در این شغل هستند، ایجاد می‌شود.


با توجه به این که رشته نقشه کشی یک رشته تخصصی شناخته می‌شود، افراد برای موفقیت در این رشته و استخدام در شرکت‌های بزرگ باید توانمندی‌های خود را افزایش دهند. کارفرمایان از بین متقاضیان، کسانی را انتخاب می‌نمایند که از توانمندی کافی برای اجرای وظایف محوله سازمان برخوردار باشند.


وظایف کاری مهندس نقشه کش

به صورت کلی می‌توان گفت که وظایف شغل نقشه کشی مرتبط با نقشه‌های فنی یک پروژه تعیین می‌شود. نقشه کش به صورت خاص بر روی معماری یک ساختمان تمرکز کرده و با استفاده از ایده‌های ذهنی و بهره‌گیری از سیستم‌های فنی می‌تواند ساختار نهایی یک ساختمان را مشخص نماید. استخدام مهندس نقشه کش برای بسیاری از کسب و کارهای حرفه‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است.
فردی که به استخدام یک شرکت در می‌آید باید بتواند در مورد سیستم‌های فنی نقشه کشی اطلاعات جامعی داشته باشد. یک مهندس نقشه کش توانایی محاسبه مقاومت سازه را داشته و ارزیابی هزینه نهایی پروژه ساختمان سازی را به خوبی در نظر می‌گیرد.بسیاری از مهندسان نقشه کشی می‌توانند در پروژه‌های عمومی نظیر، بزرگراه‌ها، سیستم‌های آبی، سیستم‌های فاضلاب و غیره ایفای نقش نمایند. نقشه کشی می‌تواند در زمینه ساختمانی، پروژه‌های عمرانی و سایر موارد باشد.


موفقیت در شغل نقشه کشی به چه مواردی بستگی دارد

یک سری فاکتورهای کلیدی در این زمینه وجود دارد که فرد با توجه به آن می‌تواند به عنوان یک نقشه کش ماهر شناخته شود. زمانی که کارفرما به دنبال استخدام مهندس نقشه کش است، وجود رزومه موفق فرد باعث می‌شود تا در دید شرکت تجاری قرار داشته باشد. آموزش معماری، الزام آموزش نقشه کشی، توجه به موارد فنی یک پروژه، داشتن تجربه کافی جهت مدیریت فضای پیچیده، محاسبه هزینه نهایی یک پروژه و ارائه ایده‌های جذاب از جمله فاکتورهایی است که می‌تواند فرد را به عنوان یک نقشه کش حرفه‌ای معرفی نماید.
حقوق نقشه کش‌‌ها بسته به نوع تخصصی که دارند متفاوت است و می‌تواند به صورت درصدی، پروژه‌ای و یا ثابت در نظر گرفته شود. اگر بخواهید پس از گذراندن دوره‌های آموزشی، شانس استخدام در شرکت‌های بزرگ را افزایش دهید، کافی است از وب سایت راهنمای همشهری استفاده کنید.


استخدام مهندس نقشه کش از راهنمای همشهری

کسب و کارهای تجاری و کسانی که در زمینه مهندس نقشه کش نیاز به افراد با تجربه دارند، می‌توانند جهت استخدام مهندس نقشه کش از سایت راهنمای همشهری استفاده کنند. این وب سایت با داشتن آگهی‌های فراوان به کارفرماها کمک خواهد کرد تا از بین متقاضیان مختلف بهترین انتخاب را داشته باشند. کارجویان نیز با افزایش مهارت خود و ثبت آگهی قادر خواهند بود تا توانمندی‌های خود را در معرض نمایش کارفرمایان قرار دهند.
در صورتی که بخواهید به آگهی‌های مختلف وب سایت راهنمای همشهری دسترسی پیدا کنید، کافی است به آدرس این وب سایت Rahnama.com مراجعه کرده و از بخش دسته بندی، گزینه استخدامی را انتخاب کنید.