نیازمـندی هـای همشـهری
ورود و ثبت نام
لطفا شماره تماس خود را جهت ورود وارد نمایید، اطلاعات تماس شما نزد نیازمندیها محفوظ بوده و به هیچ عنوان در اختیار شخص و یا سازمان ثالثی قرار نخواهد گرفت.
شماره موبایل
ورود
شرایط و قوانین
نیازمندیها را می پذیرم.

نیازمـندی هـای همشـهری
خانه
نیـازمندی‌های هـمشـهری
  • املاک
    فروش مسکونی,اجاره مسکونی,فروش اداری و تجاری,اجاره اداری و تجاری,اجاره کوتاه مدت
  • وسایل نقلیه
    فروش خودرو,اجاره خودرو,موتورسیکلت و لوازم جانبی,دوچرخه و لوازم جانبی,قطعات یدکی و لوازم جانبی خودرو
  • استخدام
    کارگر ساده,خیاط و مشاغل مرتبط,کارمند,حسابدار,کارگر ماهر
  • لوازم الکترونیکی
    موبایل، تبلت و لوازم جانبی,لپ تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی,کنسول و بازی,صوتی و تصویری,دوربین عکاسی، فیلمبرداری و لوازم جانبی
  • لوازم خانه و اثاثیه
    لوازم آشپزخانه,لوازم خانگی,سرمایش و گرمایش,خدمات سمساری,ابزار ساختمانی
  • خدمات
    خدمات ساختمانی,خدمات وسایل نقلیه,خدمات مجالس/مراسم,کامپیوتر، موبایل و تبلت,کودک و سالمند
  • کسب و کار، صنعت
    سرمایه گذاری,تولیدی و صنعتی,حقوقی و اداری,مالی، بیمه و حسابداری,بازاریابی و پخش
  • لوازم شخصی
    پوشاک، کیف و کفش,اکسسوری,آرایشی و بهداشتی,وسایل بچه,گمشده ها
  • سرگرمی، فرهنگ و هنر
    لوازم التحریر,کتاب و مجلات,آلات و لوازم موسیقی,حیوانات خانگی,کلکسیون
  • گردشگری
    تور داخلی,تور خارجی,بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس,هتل,خدمات ویزا
نیازمندی های همشهری
دانلود نیازمندی ها
دریافـت رایگـان از پلتـفرم های نرم افـزاری
نـسخــه چــاپيمـجـله
پروفایل
ورود و ثـبت نام
ثـبـت آگـهـی
اسـتـخــدام
آپـارتــمـان
خــودروسـواری
grey-search-icon
نیـازمندی‌های هـمشـهری
استخدام
آپارتمان
خودروسواری
grey-search-icon
فیـلتــرها
دسـتــه بـنــدی ها
آماده به کار
شــهر ، محــله
عکــس دار
فــوری
روزنــامه
گرافــیـکی
  • املاک
  • وسایل نقلیه
  • استخدام
  • لوازم الکترونیکی
  • لوازم خانه و اثاثیه
  • خدمات
  • کسب و کار، صنعت
  • لوازم شخصی
  • سرگرمی، فرهنگ و هنر
  • گردشگری
  • more
کارمند خانم
کارمند خانم
1 ماه پیش
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
کارمند پشتیبانی خانم از کارمند خانم جهت ارایه خدمات مشاوره تلفنی به مشتریان شرکت دعوت به همکاری می‌شود ساعت کاری از 10 الی 18:30 حقوق ثابت وزارت کار+بیمه+پاداش حضوری/ساکن تهران شغلی با پرستیژ در محیطی اداری تماس جهت وقت مصاحبه
جویای کار هستم
جویای کار هستم
1 ماه پیش
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
آقا ، 34 ساله ، مجرد ، مذهبی ، موجه ، منظم بی حاشیه ، رازدار دست پاک و تحصیلکرده ( رشته کامپیوتر ) اگه با مذهبی بودن مشکل دارین تماس نگیرین ( به عقاید هم احترام بذاریم ) از سال 95 تهران کار میکنم دنبال کاری هستم که جای خواب و غذا داشته باشه ( فقط تهران ) سوابق کاری بنده: سابقه انبارداری مواد غذایی سابقه اپراتوری کامپیوتر ، امور اداری ، تایپ و... سابقه کار در خط تولید مواد غذایی و آماده سازی سابقه کار در خط تولید قطعات خودرو سابقه کار در خدمات کامپیوتری و کافی نت و کار با دستگاه های پرینت و فتوکپی مسلط به کامپیوتر و تایپ. با توجه به شرایط من ، اگه پیشنهاد کار دیگه ای هم دارین بگین.. ممنون
نیروی خانوم
نیروی خانوم
2 ماه پیش
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
به تعدادی نیروی خانوم جهت مونتاژ دوربین مداربسته با حقوق ثابت و اضافه کاری نیازمندیم
آماده به کار
آماده به کار
2 ماه پیش
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
خانم هستم و30 سال دارم علوم ومهندسی. آب خوندم واینکه حدود 3 ماه درشرکت تجهیزات پزشکی قسمت مونتاژ کار کردم ،به دلیل مشکلات شخصی واینکه مسیر دوری رابرای کارتهران اومدم نیاز به کار دارم هرگونه مزاحمت پیگیری میکنم
پشتیبان دستگاه کارتخوان
پشتیبان دستگاه کارتخوان
3 ماه پیش
فـوری
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
شرکت الکترونیک کارت دماوند فعال در صنعت پرداخت الکترونیک با مجوز رسمی از بانک مرکزی جهت تکمیل کادر پشتیبانی دستگاه های کارتخوان دراستان تهران اقدام به جذب نیرو می نماید. شرایط احزار: داشتن روابط عمومی بالا داشتن مونور سیکلت الزامی می باشد. الویت استخدام با دانشجویان است. تهسیلات و مزایا: بهترین فرصت برای دانشجویان فاقد کارت پایان خدمت(صدور بیمه برای دانشجویان در حال تحصیل بدون پایان خدمت امکان پذیر است). حقوق ثابت +پور سانت عالی ساعت کاری منعطف
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
یک موسسه پژوهشی معتبر جهت انجام طرح‌های تحقیقاتی خود، به تعدادی #پرسشگر_تلفنی با شرایط ذیل نیازمند است. نوع همکاری بصورت ساعتی (نوبت صبح از ساعت 930 الی 16 و نوبت عصر از ساعت 16 الی 21 )می باشد. دستمزد از ساعت 20 به بعد دوبرایر حساب خواهد شد. جنسیت: آقا/ خانم تحصیلات: دیپلم/کارشناسی/ کارشناسی ارشد موقعیت مکانی: خیابان انقلاب – خیابان دانشگاه – پلاک 173- طبقه چهارم حقوق: دستمزد با توجه به رتبه بندی افراد و شیفت کاری، از ساعتی سی و پنج هزار، الی چهل و چهار هزار و صد، تومان می باشد. درصورت کارکرد مورد تایید، افراد به صورت قراردادی تغییر وضعیت داده و بیمه خواهند شد. لطفا جهت هماهنگی از ساعت 9 الی 20 با شماره تلفن 66955207 تماس حاصل بفرمایید.
نیرو خدمات خانم و آقا
نیرو خدمات خانم و آقا
3 ماه پیش
فـوری
حقوق ماهیانه
درچ نشده
توضیحات
تعداد: 2 نفر خوش برخورد مسئولیت پذیر و منظم تسلط بر اصول تشریفات و مهمانداری آشنایی با قوانین بهداشتی، اصول نظافت و توانایی کار با مواد شوینده حداقل مدرک تحصیلی: دیپلم حداکثر سن 45

استخدام نیرو ی آماده به کار

در هر حوزه‌ای نیاز به افرادی است که بتوانند با تخصص و تجربه‌ای که در اختیار دارند، کارها را به سرعت پیش ببرند. این در حالی است که گاهاً به دلایل مختلفی نیاز به استخدام نیرو آماده به کار وجود دارد که در نتیجه باید خیلی سریع اقدام به جذب افراد مستعد شود.
اگر در حال حاضر شما هم به مهارت‌های مختلف تسلط دارید و فقط منتظر جذب و شروع به کار توسط کارفرماها هستید، توصیه می‌کنیم که حتماً این مقاله را دنبال کنید تا پس از توضیحات در خصوص شغل‌هایی که شاید به صورت ناگهانی و فورس ماژور نیاز به افراد متخصص دارند، شما را با سایت معتبری به جهت استخدام نیرو آماده به کار آشنا کنیم.

برق‌کار

همانطور که می‌دانید کار با برق نیاز به افراد متخصص دارد و هر شخص به تنهایی سر از مشکلات برق در نخواهد آورد و اصلاً توصیه می‌کنیم اگر دانشی در این حوزه ندارید، خودسرانه اقدام به بررسی و تعمیر نکنید. در این‌گونه موارد کافی است که افراد باتجربه در این زمینه را فرا خوانده و از آنها کمک بخواهید. مطمئناً فقط در این صورت است که کارها به خوبی پیش خواهد رفت.

نظافت منزل

از جمله استخدامی‌هایی که امروزه به کرات رخ می‌دهد، برای خدمات نظافت منزل است. همه‌ی ما در هر لحظه احتمال دارد به تمیز بودن منزل‌مان نیاز مبرم داشته باشیم که برای این منظور چه چیزی بهتر از استخدام نیرو آماده به کار نظافتچی که تجربه این کار را به دوش می‌کشد. این‌گونه استخدامی‌ها می‌توانید به صورت روزانه یا حتی ماهانه انجام شود.

تعمیراتی خودرو

ممکن است در هر لحظه نیاز به بررسی خودرو داشته باشید. در جاده، در پارکینگ منزل یا حتی خیابان، احتمال ایجاد مشکل در خودرو وجود دارد. یا شاید تعمیرگاهی دارید که می‌خواهید تعداد افراد تعمیرکار را افزایش دهید. در این صورت است که نیاز به انتشار یک آگهی استخدام دارید و پر واضح است که در این‌گونه موارد افراد آماده به کار برای استخدام به شما مراجعه خواهند کرد.

تعمیراتی موبایل

در حال حاضر استخدام نیرو آماده به کار برای تعمیراتی موبایل بیشتری آگهی‌ها را در سایت‌ها و روزنامه‌ها به خود اختصاص داده است. این بدان معناست که استفاده از موبایل روز به روز در حال افزایش است که طبیعتاً خرابی موبایل‌ها نیز بیشتر می‌شود. اگر یک تعمیراتی موبایل دارید و به دنبال یک متخصص در این زمینه هستید، توصیه به انتشار یک آگهی استخدامی داریم.

خدمات کامپیوتری

کامپیوتر و لپ تاپ نیز مانند موبایل، هیچگاه دوران پایان‌پذیری نخواهد داشت. کامپیوترهای خانگی و اداری در هر لحظه ممکن است بنا به دلایل زیادی دچار ایراد نرم افزاری و سخت افزاری شوند که پر واضح است که باید به افراد متخصص جهت بررسی ارجاع داده شوند. توصیه می‌کنیم برای این منظور حتماً یک فرخوان دهید تا کارتان زودتر پیش برود. ضمناً به هیچ عنوان به صورت خودسرانه کامپیوتر و یا لپ تاپ را باز نکنید تا مشکلات بیشتری گریبان‌گیرتان نشود.

دستیار حسابدار

استخدام نیرو آماده به کار حسابدار حتی بعنوان دستیار یکی از بیشترین آگهی‌های استخدامی را به خود اختصاص داده است. همانطور که می‌دانید در هر شرکت و اداره وجود یک حسابدار ضروری به نظر می‌رسد. لذا می‌توانید خیلی سریع با منتشر کردن یک آگهی استخدامی افراد واجد شرایط را جذب کنید.

راننده

این روزها در خدمت گرفتن یک راننده نیز در حال افزایش است. در واقع بسیاری از افراد حتی با داشتن خودرو نیز حوصله‌ی رانندگی نداشته و علاقه به استخدام یک راننده دارند. اگر فکر می‌کنید که در این حوزه می‌توانید به خوبی فعالیت کنید، به بررسی آگهی‌های استخدام در این مورد بپردازید.

بررسی آگهی‌های استخدام نیرو آماده به کار در راهنمای همشهری

در این مقاله سعی شد که به تعدادی از شغل‌هایی که ممکن است به صورت ناگهانی نیاز به نیروی آماده به کار داشته باشند، اشاره شود. با این حال در هر حوزه و صنعت احتمال نیاز به افراد آماده به کار وجود دارد و ما فقط مشاغلی را که بیشتر در معرض این اتفاق قرار دارند را عنوان کردیم.
حال برای اینکه بتوانید چنین مشاغل را پیدا کنید نیاز به یک مرکز معتبر دارید تا به راحتی به بررسی آگهی‌های استخدام نیرو آماده به کار بپردازید. برای این منظور می‌توانید به سایت راهنمای همشهری مراجعه کنید. ضمناً اگر صاحب یک سازمان، اداره یا تولیدی هستید، با انتشار یک آگهی استخدامی، به راحتی می‌توانید به افراد آماده به کار دسترسی داشته باشید.