چندی پیش با منتشر شدن تصاویر مربوط به جک  S5 فیس‌لیفت در محوطه کرمان موتور پیش بینی جایگزین شدن این خودرو را به جای نسل گذشته را نوید داد. این شرکت از آغاز عرضه نسخه جدید خودرو جک S5 طی روزهای آتی خبر داده ‌است.
نسخه فیس لیفت جکS5  شباهت بسیار زیادی با مدل اولیه دارد و فقط جلو پنجره نسبتا بزرگ و یک لبخند کرومی اضافه شده و پلاستیک مشکی رنگ بزرگی نیز قسمت میانی را پوشانده است. طراحی چراغ‌های مه شکن نسبت به مدل اولیه نیز با تغییراتی همراه بوده است. جکS5  فیس‌لیفت همانند اکثر فیس لیفت‌های جزئی، نمای جانبی خودرو بدون تغییر باقی مانده و همچنان همان ظاهر اولیه را شاهد هستیم. همچنین نمای عقبی خودرو نیز هیچ تغییر خاصی نداشته است.
هنوز اطلاعات دقیقی هنوز از این محصول منتشر نشده است ولی انتظار می‌رود پیشرانه استفاده شده در این مدل همان پیشرانه خودرو KMC K7 یعنی ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژر با حداکثر ۱۷۴ اسب‌بخار قدرت و ۲۵۱ نیوتن‌متر گشتاور باشد. با وجود کاهش حدود ۱۰ نیوتن متری گشتاور، قدرت موتور در همان سطح قبلی حفظ شده است و در عین حال مصرف سوخت خودرو نیز کاهش یافته است.
امکانات جک S۵ فیس‌لیفت
سامانه پارک اتوماتیک (اتو پارک)، چراغ شوی، کروز کنترل و سقف پانوراما از جمله امکانات این خودرو است که قابل سفارش می باشد. در این خودروی جدید امکان تولید و عرضه در دو نسخه دو دیفرانسیل را هم دارد و می توان جک S5 جدید را با قدرت حرکتی بیشتر در اختیار داشت. اگر این خودرو جدید با اضافه شدن برخی امکانات و ویژگی ها به بازار ایران بیاید، می توان فروش این کراس اوور چینی را برای کرمان موتور افزایش دهد و فاصله خود را در بحث فروش با سایر کراس اوور افزایش دهد.
همان که در خبرها آمده است احتمالا طی چند روز آینده بخشنامه فروش خودرو جکS5  فیس‌لیفت توسط شرکت کرمان موتور فعال شود.
در ویدئوی زیر به طور کامل با این خودرو آشنا خواهید شد:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code