Android13 برای تلویزیون بالاخره با کنترل بهبود یافته روی دستگاه‌های HDMI و مدیریت بهینه انرژی برای کاهش مصرف انرژی زمانی که تلویزیون هوشمند در حالت آماده به کار قرار می‌گیرد، عرضه شد.

گوگل به طور رسمی سیستم عامل اندروید ۱۳ را برای تلویزیون راه اندازی کرد. آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزار برای تلویزیون‌های هوشمند مبتنی بر Google، برخی ویژگی‌های جدید مانند گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر، بهبود عملکرد و چند تغییر در رابط کاربری را معرفی می‌کند. اگر تلویزیون هوشمندی دارید که روی آندروید ۱۲ برای تلویزیون اجرا می‌شود، احتمالاً دستگاه شما در چند هفته آینده به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را دریافت خواهد کرد.

ویژگی‌های Android13 تلویزیون

با به‌روزرسانی نرم‌افزار تلویزیونی که روی سیستم‌عامل Android13 اجرا می‌شود، می‌توان به برنامه‌ها اجازه دهد قبل از ایجاد AudioTrack، دستگاه مسیریابی شده و فرمت‌های پشتیبانی‌شده را شناسایی کنند. این تضمین می‌کند که بازی‌ها و برنامه‌های پخش جریانی می‌توانند بهترین تجربه صوتی ممکن را حتی از طریق بلندگوهای خارجی و نوارهای صوتی ارائه دهند.

بسته به قابلیت‌های سخت افزاری، کاربر می‌تواند پارامترهایی مانند وضوح و نرخ تازه سازی را از طریق دستگاه‌های منبع HDMI کنترل کند. علاوه بر این، اندروید ۱۳ برای تلویزیون با سیستم مدیریت انرژی بهبود یافته‌ای همراه است که مصرف انرژی را در حالت آماده به کار کاهش می‌دهد.

گوگل همچنین ویژگی‌هایی مانند در دسترس بودن وضعیت سوئیچ سخت افزاری در تنظیمات حریم خصوصی سیستم، بهبود کنترل کاربر برای دسترسی به میکروفون، و یک API طرح بندی صفحه کلید جدید را معرفی کرده است. این امکان به کاربران اجازه می‌دهد طرح بندی‌های زبانی مختلفی را برای صفحه کلیدهای خارجی انتخاب کنند.

به‌روزرسانی اندروید ۱۳ برای تلویزیون شامل مدیریت بهتر تغییرات وضعیت HDMI در دستگاه‌های HDMI منبع و انتخاب زبان بهبود یافته برای دستگاه‌های HDMI است. در حال حاضر، نسخه نهایی اندروید ۱۳ برای تلویزیون محدود به توسعه دهندگان است. انتظار می‌رود که OEM ها تلویزیون‌های هوشمند خود را با جدیدترین اندروید ۱۳ برای تلویزیون در روزهای آینده به روز کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code