می میکس فولد اولین گوشی تاشوی شیائومی

۱۱ فروردین ۱۴۰۰ زمان مطالعه:۱ دقیقه

 
این گوشی هوشمند از نمایشگر داخلی ۸.۰۱ اینچی با پشتیبانی از دالبی ویژن، رزولوشن ۲K یا ۱۸۶۰ در ۲۴۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۴:۳ بهره می‌برد. شیائومی می میکس فولد از چهار اسپیکر بهره می‌برد. این گوشی پرچمدار دارای حالت دسکتاپ در رابط کاربری است که با سوایپ سه انگشت می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد.
می میکس فولد به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸، رم از نوع LPDDR5، حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. این دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی از سنسور ایزوسل HM2 سامسونگ با اندازه ۱/۱.۵۲ اینچ بهره می‌برد و لنز آن ۷ المان دارد.
در کنار سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی، شاهد قرارگیری دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید ۱۲۳ درجه و دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌ماکرو با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری و زوم دیجیتال ۳۰ برابری هستیم.
قیمت شیائومی می میکس فولد در نسخه مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به ۱۵۲۰ دلار می‌رسد. مدل بعدی با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر ۱۶۷۵ دلار دارد. مدل ویژه سرامیکی این گوشی هوشمند با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت ۱۹۷۸ دلار به فروش می‌رسد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code