با مجله اینترنتی راهنمای همشهری همراه ما باشید تا با ۸ دلیل مهم  برای بازسازی خانه پیش از فروش را با شما در میان بگذاریم.
۱- افزایش احتمال فروش خانه
برای اینکه خریداران رغبت بیشتری به خرید خانه شما داشته باشند، باید خانه خود را در بهترین حالت ممکن به آنها نشان دهید. این امر با بازسازی خانه تحقق پیدا خواهد کرد. بنابراین پیش از فروش خانه تمام فضای خانه را مورد بررسی قرار دهید و اگر نیاز به بازسازی داشته باشد حتما اقدام کنید.
۲- احساس راحتی در خریداران خانه
شما به عنوان فروشنده ملک باید به گونه ای خانه را بازسازی کنید که این احساس در خریداران ایجاد شود که از خانه مورد نظر به خوبی نگه داری شده است. رنگ آمیزی و دکوراسیون مناسب حداقل ترین کاری است که می توان پیش از فروش خانه انجام داد. باید خانه را به گونه به خریداران نشان دهید که آنها خیال شان از بابت خرید خانه مورد نظر راحت شود.
۳- فروش خانه به قیمت
شما به عنوان فروشنده خانه قیمت پیشنهادی خود را به خریداران اعلام می کنید اما در صورتی که خانه نیاز به بازسازی و تعمیر داشته باشد قطعا در قیمت پیشنهادی شما تاثیر گذار است و پایین تر از قیمت شما، خریدار حاضر است هزینه کند. بنابراین پیشنهاد می شود پیش از فروش خانه حتما مواردی که نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد را انجام دهید.
۴-  نمایش بزرگتر خانه
بازسازی خانه تاثیر بسیار زیادی بر روی فضای داخلی خانه دارد. نوع چیدمان وسایل و مکان قرارگیری هریک از وسایل فضای داخلی خانه را متفاوت نشان می دهد، بطوریکه هرچه فضای قابل استفاده بیشتر باشد، خانه نیز بزرگتر از اندازه واقعی آن بنظر می رسد.
۵- احساس مالکیت خانه در اولین بازدید
در زمان بازسازی منزل تلاش خود را به کار بگیرد که با انجام دکوراسیون مناسب، شرایطی را فراهم کنید که خریداران در هنگام بازدید از خانه احساس کنند که این خانه برای خود و خانواده شان مناسب است. حتی با یک رنگ آمیزی عجیب و غریب هم می توانید این احساس را در خریدار مورد نظر ایجاد کنید.
۶- بازسازی به قیمت هزینه خریدار
برای فروش آسان خانه خود، دو راه پیش پای شماست. یا قیمت کمتری از بازار به خریداران پیشنهاد دهید و یا با بازسازی، خانه ای خاص و متفاوت را به خریداران معرفی کنید. برای این کار پیشنهاد می شود با بازسازی منزل خود، خانه را با قیمت روز به خریداران پیشنهاد دهید. این راه منطقی تر است.
۷- برداشت مثبت در نگاه اول
یکی از فاکتورهای بسیار مهم در فروش خانه این است که شرایطی فراهم کنید تا خریدار در همان نگاه اول از خانه خوشش بیاید. پیشنهاد می شود علاوه بر بازسازی فضای داخلی خانه، فضای بیرونی را هم مورد بازسازی قرار دهید تا خریدار در نگاه اول با تماشای فضای بیرونی ترغیب شود تا فضای داخلی را نیز بازدید کند.
۸- حذف هزینه های اضافه برای خریداران
بیشترین خریداران خانه، کل پول خود خرجی می کنند و قطعاً نمی‌خواهند خانه‌ای را خریداری کنند که نیاز به هزینه زیادی برای تعمیرات و بازسازی داشته باشد. به همین دلیل با بازسازی خانه شرایط ایده آلی برای خریداران بوجود می آورید و آنها می دانند که بلافاصله پس از خرید می توانند اسباب کشی کرده و در خانه مستقر شوند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code