معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه به متقاضیان نهضت ملی نسبت به دریافت پیامک‌های جعلی واریزی وجه هشدار دارد.

طی چند روز اخیر از سوی برخی افراد کلاهبردار و سودجو، پیامک‌هایی به متقاضیان نهضت ملی مسکن با محوریت پرداخت وجه ارسال شده است. در این بین معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از متقاضیان خواسته است تا از باز کردن هرگونه پیامک از شماره شخصی به اسم نهضت ملی مسکن یا عنوانی از این قبیل خودداری نمایند.

اطلاعیه مهم وزارت راه و شهرسازی

در این اطلاعیه از سوی وزارت راه و شهرسازی از هموطنان خواسته شده است که مراقب دریافت پیام‌های کلاهبرداری در قالب واریز وجه باشند. با توجه به ارسال پیامک واریز وجه از شماره‌های ناشناس به برخی از متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان‌های کشور که محتمل بر سو استفاده و کلاهبرداری از متقاضیان و بروز نارضایتی و همچنین عدم اطمینان نسبت به دستگاه اجرای است، نسبت به بازکردن این دسته از پیامک‌ها خودداری نمایند.

در بخش دیگری از اطلاعیه مهم این وزارت خانه تاکید شده است که هرگونه پیامک دریافتی از شماره‌های شخصی با موضوعاتی از قبیل واریز وجه، جعلی و به قصد کلاهبرداری و سرقت اطلاعات حساب متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن بوده و لازم است این دسته از افراد از باز نمودن لینک‌های ارسالی در این پیامک‌ها و یا واریز وجه به شماره‌های اعلامی اکیداً خودداری کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code