این گوشی مذکور از چیپست ۲۸ نانومتری کوالکام اسنپدراگون ۲۱۵ مجهز به چهار هسته Cortex-A53 با سرعت ۱.۳ گیگاهرتز برخوردار است.

مشخصات ظاهری

گوشی نوکیا ۱.۴ از نمایشگر ۶.۵۲ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل برخوردار است. حفره قطره‌ای شکل تعبیه شده روی نمایشگر دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری ۷۲۰p با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را در خود جای داده است.
گوشی نوکیا ۱.۴ اولین موبایل در سری یک با دوربین دوگانه بوده و در پنل پشتی آن سنسور اصلی ۸ مگاپیکسلی و حسگر ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و همچنین فلش LED به چشم می‌خورد. پایین‌تر از ماژول دوربین حسگر اثر انگشت فیزیکی به چشم می‌خورد. برای اولین بار در سری نوکیا ۱ دیده می‌شود.

وضعیت باتری

گوشی نوکیا ۱.۴ باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی از طریق درگاه USB 2.0 شارژ می شود. بنابر ادعای شرکت سازنده با یکبار شارژ تا دو روز دوام می‌آورد. این موبایل با اندروید ۱۰ به دست مشتری می‌رسد ولی نوکیا می‌گوید با اندروید ۱۱ نیز سازگار بوده و به زودی بروزرسانی آنرا دریافت خواهد کرد.

سایر مشخصات فنی

این گوشی مذکور از چیپست ۲۸ نانومتری کوالکام اسنپدراگون ۲۱۵ مجهز به چهار هسته Cortex-A53 با سرعت ۱.۳ گیگاهرتز برخوردار است. همچنین حداکثر به ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود.
پشتیبانی از b/g/n Wi-Fi 802.11 و بلوتوث ۴.۲ از دیگر ویژگی های این موبایل می باشد.
گفتنی است گوشی نوکیا ۱.۴ از هم اکنون در سه مدل ۱/۱۶، ۱/۳۲ یا ۳/۶۴ گیگابایت در دسترس است. با قیمت پایه ۹۹ یورو (۱۱۹ دلار) قابل خریداری است.

 

برای اطلاع از جدید ترین مقالات و محصولات حوزه تکنولوژی و فناوری می توانید بر روی نیازمندی های همشهری کلیک کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code