راهنمای خرید قاب گوشی

۱۰ آذر ۱۳۹۹ زمان مطالعه:۳ دقیقه

با خرید یک قاب بسیار مناسب و مقاوم می‌توان از گوشی برای مدت زمان بیشتری محافظت کرد و طول عمر آن را افزایش داد.

همان که می‌دانید قیمت گوشی روز به روز در حال افزایش است و محافظت از آن به یک امری مهم تبدیل شده است. یک خراش کوچک روی بدنه‌ گوشی به اندازه‌ یک زخم روی بدن دردناک است. بنابراین خرید یک قاب گوشی مناسب به نسبت خرید گوشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ما در این مقاله از مجله اینترنتی نیازمندی‌های همشهری به طور با راهنمای خرید قاب گوشی آشنا خواهید شد. فراموش نکنیم تجربه‌ خرید یک قاب زیبا همچنان جزو لذت‌های کوچک زندگی است.

قاب‌های نازک و ژله‌ای

قاب‌های ژله‌ای از سیلیکون یا وینیل باکیفیت ساخته می‌شوند. با این حال اگر به دنبال یک قاب با ویژگی محافظتی عالی هستید، بهتر است سراغ این نوع کاورها نیایید چرا که در قاب‌های نازک ژله‌ای هدف بیشتر زیبا نشان دادن گوشی است. اغلب افراد در بازار به دنبال کاورهای نازک و ژله‌ای هستند که از سیلیکون عالی ساخته شده باشند چراکه سیلیکون در مقایسه با دیگر قاب‌ها، توانایی بیشتری در جذب شوک‌ها و محافظت از گوشی در برابر سقوط و برخوردها دارد. علاوه براین، قاب‌های سیلیکونی معمولا سطوح بافت‌داری دارند که سبب می‌شود گوشی به‌راحتی از دست کاربر لیز نخورد.

  • مزایا: انعطاف‌پذیری بالا و قدرت جذب شوک و ضربه
  • معایب: نامناسب برای گوشی‌هایی نیازمند به محافظت فوق‌العاده

قاب‌های ضربه‌گیر

قاب‌های  ضربه‌گیر از یک طراحی مستطیل شکل با گوشه‌هایی گرد برای محافظت هرچه بیشتر از لبه‌های گوشی، بهره می‌برند. این قاب‌ها از لاستیک‌های باکیفیت ساخته شده‌اند در نتیجه، انعطاف‌پذیری و قابلیت ارتجاعی منحصربفردی دارند و از گوشی در برابر ضربه‌ها و سقوط‌های اتفاقی، محافظت می‌کند.

  • مزایا: ظاهری ساده و قیمت نسبتا مناسب
  • معایب: عدم تولید قاب های ضربه گیر توسط آیفون

قاب‌های کیفی

اگر می‌خواهید موبایلتان از تمام زوایا و ابعاد مورد محافظت قرار بگیرد بهتر است از کاورهای کیفی استفاده کنید. کاورهای کیفی به‌گونه‌ای هستند که می‌توان آنها را باز و بسته کرد. بنابراین نمایشگر گوشی کاملا در برابر گردوغبار و یا خراش برداشتن، محافظت می‌شود.

  • مزایا: طرح‌های زیبا، متنوع و چشم‌نواز
  • معایب: دسترسی سخت‌تر به گوشی در مواقع اضطراری

راهنمای انتخاب بهترین قاب گوشی

امروزه در بازار، قاب‌های گوشی متنوعی در انواع طرح، رنگ و قیمت موجود است. با این حال بهتر است در هنگام خرید یک قاب برای گوشی هوشمند به موارد زیر توجه داشته باشید:

  1.  به ابعاد و ویژگی‌های دیگر قاب‌های قبلی خود توجه داشته باشید.
  2. در هنگام خرید یک قاب گوشی می‌بایست حتما به فهرست توضیحات محصول توجه داشته باشید. توصیه می شود اطلاعات کلی، سایز، وزن، رنگ و دیگر جنبه‌های این قاب را مورد مطالعه قرار دهید.
  3. خرید یک قاب گوشی مشابه خرید یک ماشین و یا یک گوشی هوشمند است. بنابراین با اولین نگاه انتخاب نکنید.
  4. کاور گوشی نه تنها از گوشی شما محافظت می‌کند، بلکه به نوعی نمایانگر شخصیت، روحیه و علایق شما نیز هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code