تلفن‌های هوشمند این قدرت را دارند تا بعضی از عملیات‌های قدرتمند که در گذشته تنها کامپیوترها از پس آنها بر می‌آمدند را هم انجام دهند. طراحی، نقاشی و ترسیم تعدادی از این وظایف کامپیوترها بود که قبلا برای انجام دادن آنها بر روی تلفن هوشمند یا هر دستگاه هوشمند کوچکی بسیار پیچیده احساس می شد. اما با ظهور تکنولوژی تلفن های هوشمند، دستگاه‌های موبایلی این استعداد را پیدا کردند که مثل کامپیوتر عمل کنند.
در این مقاله از مجله اینترنتی راهنمای همشهری ۶ اپلیکیشن برتر ترسیم، نقاشی و طراحی از طریق گوشی های اندروید معرفی می کند که با کمک این برنامه ها می توان به راحتی شکل های مختلف، اشیاء، حیوانات و موارد دیگر را نقاشی کرد.
۱- اپلیکیشن  Sketch
Sketch یک اپلیکیشن نقاشی طراحی رسمی است که توسط سونی ساخته شده است. از طریق این برنامه به راحتی می توان با مداد، ماژیک و قلم موهای مخصوص روی بوم نقاشی کشید. همچنین می توان تصویری را وارد نرم افزار کرده و با استفاده از استیکرها آن را طراحی کرد. این برنامه برای ارائه جلوه های ویژه، گزینه پشتیبانی ورقه را ارائه می دهد و امکان بزرگنمایی را فراهم می کند. برای رنگ آمیزی نقاشی می توان از گزینه color picker استفاده کرد و همچنین طیف های مختلف یک رنگ را انتخاب کنیم.
۲- اپلیکیشن  Paint
این اپلیکیشن از جمله برترین برنامه هایی است که می تواند ما را به یک هنرمند حرفه ای تبدیل کند تا بتوانیم با مداد و قلم موهای مختلف طراحی کنیم. از طریق این برنامه می توان به سادگی تصویری را از قسمت گالری گوشی به این برنامه وارد کرد و با دوربین از آن عکس گرفت تا طراحی شود. در این اپلیکیشن ۱۳ نوع مختلف از افکت های قلم موی سیاه و سفید ارائه شده است. در این برنامه آبرنگ، مداد رنگی، تخته سیاه و موارد بیشتری ارائه شده است.
۳- اپلیکیشن  Pencil Sketch
ما می توانیم از طریق Pencil Sketch تصاویر خود را که توسط دوربین ضبط شده یا تصاویری که مستقیماً از گالری وارد می کنیم، طراحی کنیم. همچنین می توانیم هم طراحی رنگی و هم طراحی سیاه و سفید ایجاد کنیم و خلاقیت خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذاریم. این برنامه یک ویرایشگر تصویر داخلی دارد که از طریق آن می توان به راحتی تنظیمات، فیلترها، میزان خلوص رنگ و غیره را دستکاری کرد.
۴- اپلیکیشن  How To Draw Easy Lessons
این برنامه یک اپلیکیشن شگفت انگیز در بین تمامی برنامه های طراحی اندرویدی است که به عنوان یک معلم شخصی برای آموزش ما عمل می کند. می توانیم نقاشی انواع مختلفی از اشیاء را از این برنامه یاد بگیریم. والدین می توانند از این برنامه برای آموزش به فرزندانشان استفاده کنند. در این برنامه طراحی از چند نقطه شروع می شود تا نقاشی کامل شود. ما به راحتی می توانیم شخصیت های کارتونی، اتومبیل، حیوانات و غیره را با کمک این نرم افزار طراحی کنیم.
۵- اپلیکیشن  Kids Doodle Color and
این برنامه که دارای رابط کاربری ساده و ظاهری جذاب است مخصوص برای بچه ها طراحی شده است. در این اپلیکیشن ۲۴ نوع قلم موی مختلف برای رنگ آمیزی و نقاشی فراهم شده است. همچنین از یک فرمت منحصر به فرد فیلم نیز پشتیبانی می کند که آثار هنری کودک را به عنوان یک فیلم ارائه می دهد. این فیلم در گالری ساخته می شود که هم از طراحی تصاویر بچه ها و هم از هم روش نقاشی پشتیبانی می کنند. همچنین از دو گزینه Undo و Redo نیز پشتیبانی می کند.
۶- اپلیکیشن   Magic Drawing
این برنامه نیز یکی از شگفت انگیزترین برنامه های طراحی نسخه اندروید است. ما به راحتی می توانیم تصاویر زمینه متحرک را برای گوشی یا قاب های تصاویر، تصاویر متحرک و غیره بسازیم. این برنامه با نسخه اندروید ۲٫۳ یا اندروید های بالاتر سازگار است. این برنامه اندرویدی بسیار کم حجم است و دارای رابط کاربری آسانی می باشد. ما می توانیم با استفاده از این برنامه تصاویر پس زمینه متحرکی ایجاد کنیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code