در این مقاله از مجله اینترنتی راهنمای همشهری قصد داریم ۵ فیلم برتری که تماشای آن برای افراد که به دنبال موفقیت هستند را معرفی کنیم.
Fight Club باشگاه مبارزه
خلاصه داستان: داستان جوانی است که پی می برد به کمک مشت بازی با دست های خالی، بیش از هر زمان دیگری احساس زنده بودن می کند. او و تایلر دردن که دوستانی صمیمی هستند، هفته ای یک بار با هم ملاقات می کنند تا با هم مشت بازی کنند ولی کم کم باشگاه آنها محبوبیت زیادی پیدا می کند و…
درباره فیلم: فیلم باشگاه مشتزنی شاهکار دیوید فینچر و با بازی بیاد ماندنی برد پیت و ادوارد نورتون که بسیار مورد توجه قرار گرفت . این فیلم به کارگردانی دیوید فینچر در سال ۱۹۹۹ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و آلمان و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم برد پیت، ادوارد نورتون، هلنا بونهام کارتر، میت لوف، جرد لتو به هنرمندی پرداخته‌اند.
Pumping Iron تپش آهن
داستان فیلم: از باشگاهی در ساحل ونیز به مسابقات پرتوریا می رویم جایی که بدنساز های حرفه ای و آماتور برای مسابقات مستر المپیا ۱۹۷۵ آماده می شود جایی که قهرمان ۵ دوره این مسابقات آرنولد شوارتزنگر باید از عنوانش در مقابل یک پسر خجالتی و جوان به اسم سرگی نوبرت و لوئی فریونه دفاع کند.
درباره فیلم: فیلم تپش آهن در سال ۱۹۷۷ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر مستند و ورزشی می‌باشد.
The Secret  راز
داستان فیلم: نمونه مثال هایی از قانون جذب و تفکر مثبت
درباره فیلم: بی شک یکی از اولین و بهترین منابع برای یادگیری اولیه قانون جذب فیلم راز می باشد . این فیلم در زمان انتشار سر و صدای زیادی را در جهان به پا کرد. فیلم راز به صورت خلاصه توضیحاتی را در مورد قانون جذب و کاربرد های آن به شما می دهد تا بتوانید سر نخ هایی از این قانون بزرگ را به دست بیارید و بعد خود به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد آن بروید. راز محصول کشور استرالیا و در ژانر مستند می‌باشد و به کارگردانی Drew Heriot در سال ۲۰۰۷ ساخته شده است. در راز بازیگرانی چون Bob Proctor، Joe Vitale، John Assaraf، Loral Langemeier، و… به ایفای نقش پرداخته اند.
The Social Network  شبکه اجتماعی
داستان فیلم: «شبکه اجتماعی» در مورد یک مرد جوان است که از یک استعداد غیرطبیعی برخوردار شده است؛ توانایی نگاه به یک سیستم کامپیوتری با قابلیتهای نامحدود و احساس شروع یک حرکت در راه رسیدن به پیروزی. نام او مارک زاکربرگ است، او فیس بوک را خلق کرده است، او در سن ۲۰ سالگی یک میلیاردر شد. او اعجوبه شطرنج، بابی فیشر را به یاد من می اندازد. هر دوی آنها نبوغ بسیاری دارند، اما هر دو در موقعیتهای اجتماعی نسبت به صداهای اطراف ناشنوا هستند.
درباره فیلم: شبکه اجتماعی درباره فیس بوک نیست،  حتی درباره ” زوکنبرگ ” هم نیست، بلکه درباره به قدرت رسیدن و داشتن قدرت تاثیرگذاری است. جایی که یک انسان عادی تبدیل به یکی از قدرتمندترین انسانهای جهان می شود و البته هر روز هم بر قدرت او افزوده می شود.
Limitless  نامحدود
داستان فیلم: فیلم نامحدود نویسنده ای به نام ادی مورا با بازی “بردلی کوپر” شغل خود را از دست می دهد و با سردی رفتار نامزدش مواجه می شود. او مطمئن است که آینده ای ندارد اما هنگامی که با دوستش ملاقات می کند، داستان عوض می شود. یک دوست قدیمی موادی به او می دهد که می تواند قدرت تیز هوشی ذهن را افزایش دهد. ادی این ماده شیمیایی تست نشده را امتحان می کند و همین موضوع باعث می شود که او به یکی از بزرگ ترین های دنیای اقتصاد تبدیل شود. پس از آن او توجه سرمایه دار با نفوذی را به خود جلب می کند که در طلب کسب ثروت بیشتری ست. اما عوارض جانبی وحشتناک این ماده و کاهش میزان ماده تامین شده برای او تمامی شانس های ادی را به خطر می اندازد.
درباره فیلم: فیلم نامحدود محصول کشور آمریکا و در ژانر علمی تخیلی ، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی Neil Burger در سال ۲۰۱۱ ساخته شده است. در فیلم نامحدود بازیگرانی چون Abbie Cornish، Anna Friel، Bradley Cooper، Robert De Niro، و… به ایفای نقش پرداخته اند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code