۷ برنامه مفید تولید پست های جذاب

۱۰ آذر ۱۳۹۹ زمان مطالعه:۴ دقیقه

برنامه اینستاگرام به شما کمک زیادی می کند تا بتوانید از طریق یک سری از اپلیکیشن‌ها تصویر زیباتری بسازید! و اگر از  اینستاگرام به صورت حرفه‌ای استفاده می‌کنید یا پیج کسب و کاری دارید اولویت‌تان را بر محتوای جذاب قرار دهید. در این مقاله از مجله اینترنتی راهنمای همشهری با ۷ نرم افزار کابردی در ویرایش عکس و فیلم آشنا خواهید شد.
Snapseed
 Snapseedیکی از اپلیکیشن‌های کاربردی اینستاگرام در زمینه ادیت عکس است که شما می‌توانید از طریق این برنامه به ویرایش عکس خود مانند کنتراست، رنگ و افکت‌های مختلف بپردازید. این برنامه برای ادیت عکس از فرمت‌های خاصی پشتیبانی می کند که اکثر برنامه های ادیت عکس این فرمت ها را ندارند. این برنامه همچنین یک گزینه مخصوص برای اشتراک گذاری عکس در اینستاگرام دارد. افرادی که اهمیت بسیار زیادی برای انتخاب عکس‌ها قائلند، معمولاً از این برنامه استفاده می کنند تا بدون نیاز به کامپیوتر بتوانند یک محتوای جذابی منتشر کنند.
VSCO
شما از طریق VSCO می‌توانید عکس‌های خود را به صورت حرفه ‌ای ادیت کنید. یک سری از عکس ها بدون اینکه کیفیت خاصی داشته باشند، از جذابیت بالایی برخوردارند. اگر شما این برنامه را نصب کنید، خواهید دید که تنها ۱۰ افکت آن به صورت رایگان هست و از طریق این ۱۰ افکت می‌توانید به صورت دستی به ویرایش عکس‌ها بپردازید و از نسخه رایگان این برنامه به بهترین نحو عکس‌های جذابی ایجاد کنید. این اپلیکیشن هم در سیستم عامل اندروید و هم ios به خوبی اجرا می‌شود.
A Color Story
اپلیکیشنA Color Story افکت های بسیار زیادی دارد که اگر شما هم علاقه به عکاسی دارید یا با موبایل خود عکس‌های زیادی می گیرید، از این اپلیکیشن پرکاربرد استفاده کنید و عکس‌های جذابی بسازید. البته این برنامه در نسخه رایگان قابلیت های بسیار کمی دارد ولی همین تعداد کم هم می تواند انتظارات شما را برآورده کند. این برنامه هم یک سری افکت های آماده دارد هم شما بر حسب سلیقه می توانید افکت‌های مخصوص خودتان را بسازید. از این اپلیکیشن هم در سیستم عامل اندروید و ios استفاده می‌شود.
promoRepublic
شما برای استفاده از این ابزار هم می توانید از طریق وب سایت بهره ببرید و هم برای کسانی که دسترسی به سایت ندارند! promoRepublic قالب های بسیار زیادی دارند که با بهره گیری از آن می توانید محتوای دلخواه خود را تولید کنید. این ابزار از تمپلیت های بسیار متفاوتی برای ویرایش عکس ها استفاده می کند که در بسیاری از موارد از جمله تبریک تولد و سالگرد ازدواج بسیار مناسب است. اگر شما ادمین یک صفحه کسب و کار اینترنتی هستید! حتماً برای افزایش فروش از تمپلیت‌های موجود در این وب سایت استفاده کنید تا کاربران بیشتری جذب محتوای شما شوند.
Layout from Instagram
  Layout from Instagramیکی دیگر از نرم افزارهایی که به شما در تولید تصاویر زیبا کمک می کند و می توانید از تصاویر مختلف استفاده کنید و به عنوان خروجی یک تصویر بگیرید یعنی به جای چند تصویر از یک تصویر استفاده کنید. به کمک این اپلیکیشن می توانید عکس های خود را لایک کنید. این اپلیکیشن به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت و به نوعی یک مکمل برای اینستاگرام به حساب می آید. شما همچنین می توانید برای عکس های خود قاب بگذارید و اندازه قاب ها را هم با توجه به سلیقه خود تغییر دهید. با این اپلیکیشن می توانید در لحظه عکس بگیرید و آن را در اینستاگرام منتشر کنید.
Inshot
Inshot قابلیت های بسیار زیادی دارد و شما می‌توانید از تصاویر خود طبق سایز پیش فرض اینستاگرام خروجی بگیرید و از فیلتر های بسیار جذاب این برنامه بهره ببرید. با استفاده از این برنامه می توان روی تصاویر و ویدئو ها صدا گذاشت. همچنین می توانید از این برنامه برای برش فیلم در اینستاگرام استفاده کنید. به طور کلی مهمترین قابلیت هایی که یک برنامه ویرایش عکس باید داشته باشد، Inshot  در خودش جای داده است. اگر شما اکانتی در اینستاگرام دارید حتماً این برنامه پرکاربرد را نصب کنید. این نرم افزار هم برای سیستم عامل اندروید و هم ios قابل اجرا است و هزینه اولیه آن هم رایگان می باشد.
Gopro
با استفاده از نرم افزار Gopro می توانید ویدیوهای جذابی بسازید. یکی از قابلیت های این اپلیکیشن آن است که شما می توانید در لحظه فیلم خود را بگیرید و آن را ادیت کنید. همچنین به راحتی می توانید برای ویدئوهای خود تصویر زمینه بگذارید و آن را به صورت تریلر ببینید! تا اگر ویدئوی شما مشکلی داشت آن را دوباره ادیت کنید تا وقتی که به عنوان خروجی یک ویدئوی با کیفیت به شما دهد. این اپلیکیشن فیلتر های بسیار زیادی دارد که سبب جذاب تر شدن ویدئو می شود. این اپلیکیشن به صورت رایگان است و در سیستم عامل اندروید و ios هم قابل اجرا می باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code